Період оскарження умов закупівлі - по 02-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 30 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківскої області |
ЄДРПОУ: | 02146222 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кормишкіна Юлія Леонідівна |
Телефон: | +380574522227 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 64604, Україна, Харківська область,місто Лозова, мікрорайон № 1 |
3 |
Керуючись вимогами п. 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), положенням про уповноважену особу, затверджене наказом Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області від 21.04.2020 року № 185 (зі змінами) з залученням відповідної робочої групи в складі працівників, що володіють необхідними знаннями в сфері закупівлі даної категорії робіт, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2023-11-24-014598-a на закупівлю робіт за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Розроблення проєктно-кошторисної документації по об'єкту: «Реконструкція будівлі Комунального закладу «Лозівський ліцей №8» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м. Лозова, вул. О. Бричука, 43-а») виявлено невідповідності в документах, а саме, що подані учасником на виконання вимог технічного завдання (технічної специфікації) на вимогу Замовника у Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про відповідність запропонованої пропозиції вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами: у сканованому вигляді Договірна ціна (тверда) та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації», затвердженої наказом від 01.11.2021 № 281, кошторисом, проектом календарного графіку виконання робіт. Учасник в складі своєї пропозиції надав у сканованому вигляді Договірну ціну (тверда) та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації», затвердженої наказом від 01.11.2021 № 281, кошторисом, проектом календарного графіку виконання робіт. Проте, в результаті розгляду тендерної пропозиції учасника, замовником було виявлено, механічну помилку в Розрахунку вартості експертизи № 14 зазначений клас наслідків (відповідальності) СС2. З огляду на вказані невідповідності на виконання вимог технічного завдання (технічної специфікації) та Керуючись вимогами п. 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо), замовник прийняв рішення про розміщення повідомлення з вимогою до учасника усунути вказані невідповідності. Зокрема в частині виправлення помилки в Розрахунку вартості експертизи № 14. Також в довідці про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, посада/спеціальність працівника Леоненко Артема Сергійовича не співпадає з посадою зазначеною в кваліфікаційному сертифікаті. Замовник прийняв рішення про розміщення повідомлення з вимогою до учасника усунути вказані невідповідності. Зокрема в частині виправлення помилки в довідці про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В довідці про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, предмет договору зазначений не повний, так як в аналогічному договорі № 64 від 07.03.2023 р. Замовник прийняв рішення про розміщення повідомлення з вимогою до учасника усунути вказані невідповідності. Зокрема в частині виправлення помилки в довідці про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати скан-копію документів, що підтверджують право користування обладнанням та МТБ (документи, що підтверджують право власності, або договори оренди та/або договори надання послуг). В довідці про наявність у Учасника торгів обладнання, техніки, програмного забезпечення та МТБ, що будуть використані для виконання обов’язків по договору, зазначене офісне приміщення та договір оренди № 19-12/18-7/8 від 19.12.2018 р., копія якого відсутня. Замовник прийняв рішення про розміщення повідомлення з вимогою до учасника усунути вказані невідповідності. Зокрема в частині надання договору оренди № 19-12/18-7/8 від 19.12.2018 р. Відповідно до Додатку 2 Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого). Проте в складі тендерної пропозиції відсутня довідка пункту 47 Особливостей абзацу чотирнадцятого. Замовник прийняв рішення про розміщення повідомлення з вимогою до учасника усунути вказані невідповідності. Зокрема в частині надання довідки пункту 47 Особливостей абзацу чотирнадцятого. Відповідно до Додатку 4 Учасник повинен завантажити документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель в електронному (сканованому в формі pdf) вигляді п. 12 скан – копії (в форматі pdf) документів дозвільного характеру (ліцензії, свідоцтва тощо), якщо це передбачено законодавством для даного виду робіт, будь яка інформація щодо документів дозвільного характеру (ліцензії, свідоцтва тощо) відсутня. Замовник прийняв рішення про розміщення повідомлення з вимогою до учасника усунути вказані невідповідності. Зокрема в частині надання документів дозвільного характеру (ліцензії, свідоцтва тощо), якщо це передбачено законодавством для даного виду робіт, або у разі, якщо учасник не може з якихось причин надати документи відповідно до умов цієї документації, до складу пропозиції входять пояснення щодо ненадання з посиланням на норми чинного законодавства. Відповідно до п. 7 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, Учасник у тендерній пропозиції повинен зазначити інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі, якщо Учасник буде залучати субпідрядника (субпідрядників) для виконання робіт/надання послуг в обсязі не менше, ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати: - довідку у формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі використання), в якій Учасник повинен зазначити інформацію про субпідрядника (ків): • повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучити до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника; • вид робіт/послуг, які буде виконувати субпідрядник; • розмір відсотку від вартості договору про закупівлю робіт/послуг, який буде виконуватися/надаватися субпідрядником (субпідрядниками); - копію ліцензії з відповідними додатками та/або дозволу субпідрядників на право виконання робіт/надання послуг в разі, якщо це передбачено діючим законодавством, та інші документи, що визначені тендерною документацією. У разі, якщо Учасник не буде залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника (субпідрядників), у складі тендерної пропозиції необхідно надати: - довідку у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі використання), в якій Учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника (субпідрядників). Інформацію про субпідрядників необхідно ОБОВ’ЯЗКОВО зазначити при поданні пропозиції на електронному майданчику Учасника шляхом заповнення відповідної форми. Будь яка інформація про субпідрядника (субпідрядників) у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня. Замовник прийняв рішення про розміщення повідомлення з вимогою до учасника усунути вказані невідповідності. Зокрема в частині надання документів щодо субпідрядника (субпідрядників). На підставі вищевказаного, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) вирішено: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, з урахуванням вимог п. 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.