Період оскарження умов закупівлі - по 02-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 05-12-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВК виконавчий комітет Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 25041885 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кошева Світлана Олегівна |
| Телефон: | +380937061628 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65490, Україна, Одеська область,місто Теплодар, вулиця Піонерна буд.7 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв ‘язку з закриттям бюджетного року всі планові бюджетні призначення знято та переходять на наступний бюджетний рік згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік».
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
08-01-2024, 00:00
Період оскарження:
з 28-12-2023, 13:26 по 08-01-2024, 00:00
Документи:
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
1. Вимога про усунення невідповідностей згідно Додатка №1 до тендерної документації: 1.1 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). 1.3 Відсутні документи: • Кошторисну документацію та календарний графік виконання робіт згідно «Технічного завдання» Додатку №2 до тендерної документації. • Лист гарантію, що учасник не підпадає під дію персональних економічних та інших обмежувальних санкцій (заходів). • Копія документів керівника паспорт та ІНН завіренні належним чином. • Довідка, складена самостійно учасником, яка містить відомості про учасника. • Довідка (у довільній формі) з описом заходів, які застосовуються Учасником для захисту довкілля під час надання відповідних послуг. • Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Учасника. • Письмове погодження учасника з проєктом договору про закупівлю згідно предмета закупівлі. • Довідка (у довільній формі) з гарантійним терміном якості наданих послуг 1.3 Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції у строк, визначений Особливостями усунути невідповідність в інформації, яка містить відомості про учасника поданих у складі тендерної пропозиції. • Кошторисну документацію та календарний графік виконання робіт згідно «Технічного завдання» Додатку №2 до тендерної документації; • Лист гарантію, що учасник не підпадає під дію персональних економічних та інших обмежувальних санкцій (заходів); • Копія документів керівника паспорт та ІНН завіренні належним чином; • Довідка, складена самостійно учасником, яка містить відомості про учасника; • Довідка (у довільній формі) з описом заходів, які застосовуються Учасником для захисту довкілля під час надання відповідних послуг; • Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Учасника; • Письмове погодження учасника з проєктом договору про закупівлю згідно предмета закупівлі; • Довідка (у довільній формі) з гарантійним терміном якості наданих послуг.
1. Вимога про усунення невідповідностей згідно Додатка №1 до тендерної документації: 1.1. Довідка, складена самостійно учасником, яка містить відомості про учасника. 1.2. Юридична адреса не відповідає юридичній адресі, що вказана в Витягу Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Відсутній «корпус 5». 1.3. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції у строк, визначений Особливостями усунути невідповідність в інформації, яка містить відомості про учасника поданих у складі тендерної пропозиції. 2. Вимога про усунення невідповідностей згідно Додатка №1 до тендерної документації: 2.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 2.2 «Договір оренди геодез.обладнання учасник» вважається недійсним. Згідно зареєстрованим видам діяльності (КВЕД) фізична особа-підприємець БИЧКАЛЮК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ не може надавати в оренду обладнання. За змістом Тендерної документації, СЕРТИФІКАТ ISO ПОВИНЕН МАТИ УЧАСНИК, А НЕ СУБПІДПРАДНИКИ. Учасник з цього питання не звертався за роз'ясненнями до Замовника, а прийшов до такого невірного висновку одноосібно. 2.3 Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надати у строк, визначений Особливостями довідку у довільній формі щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. Учасник повинен підтвердити наявність обладнання. Для підтвердження ефективного використання матеріально-технічної бази та ефективного використання її складових в процесі виконання роботи, надати чинний на весь період виконання робіт за предметом закупівлі Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю». Крім надання Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю», учасник надає копію документу, підтверджуючого акредитацію органу з сертифікації у визначеній галузі – його компетентність, виданого національним органом з акредитації.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.