Період оскарження умов закупівлі - по 18-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-11-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178"
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 978 700,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 9 787,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області |
ЄДРПОУ: | 25449824 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Котляр Яна Василівна |
Телефон: | 380312640604 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,Ужгород, ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 39 |
5 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав оригінал листа-згоди в якому підтверджує згоду з проектом договору, що наведений у Додатку №5 тендерної документації; 2. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції завантажив Витяг з реєстру платників єдиного податку де зазначена група та ставка платника єдиного податку: 3 група, 2,00 ставка у відсотках до доходу. Разом з цим, у довідці, що містить відомості про учасника (для юридичної особи) у пункті 9 зазначено, що Учасник є платником єдиного податку за ставкою 5%. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.п.1.1. п.1 розділу ІІІ Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій зазначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених в пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - проект договору без додатків, підготовлений у відповідності з Додатком №5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний керівником чи уповноваженою особою Учасника. Також, учасник надає оригінал листа-згоди в якому підтверджує згоду з проектом договору, що наведений у Додатку №5 тендерної документації; 2. Відповідно до п.п.3.3. п.3 розділу V Інша інформація зазначено, що Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати оригінал листа-згоди в якому підтверджує згоду з проектом договору, що наведений у Додатку №5 тендерної документації; 2. Усунути виявлені невідповідності між поданими документами, а саме між Витягом з реєстру платників єдиного податку та Довідці, що містить відомості про учасника (для юридичної особи).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.