Період оскарження умов закупівлі - по 05-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-11-2023, 00:00
" Послуги з технічного огляду та випробовувань " за кодом ДК 021:2015- 71630000-3 (Технічне опосвідчення обладнання)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 75 539,82 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 755,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колесник Вікторія Володимирівна |
| Телефон: | 0487293544 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
2 |
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В порушення вимог пп. 1.1 п. 1 Додатка 1 до тендерної документації (ТД) Учасником ТОВ "ФМК", наданий сканований оригінал договору від 09.07.2020 № 6179 не в повному обсязі, а саме Додаток № 2 до нього - «Кошторис на надання послуг», не містить інформацію щодо Водогрійного котлу Logano S815 та Парового котлу ДКВР4-13. Крім того, Додаток № 2 не завірений підписами та печатками Учасників Договору. 2. На виконання вимог пп. 3.1 п. 3 Додатка 1 до ТД, (у разі наявності в установчому документі певних обмежень) для підтвердження повноважень щодо укладання договору ТОВ «ФМК» надані рішення Учасника Товариства від 01.01.2022 № 14-ЗП та від 31.12.2022 № 16-ЗП. Відповідно до тексту Рішення№ 14-ЗП повноваження щодо підписання «правочинів на суми, що не перевищують 15000000 (п'ятнадцяти мiльйонiв) грн. кожний, в тому числi (але не виключено) правочинiв в межах публiчних закупiвель без обмежень щодо cроків дii зобов'язанъ за правочинами» надані директору – Андрееву Максиму Юрійовичу. Відповідно до тексту Рішення № 16-ЗП згода «на вчинення будь-яких значних правочинів та правочинів із заінтересованістю протягом 2023 року» надається директору – Андреєву М.Ю. Згідно із іншими документами, що надані ТОВ «ФМК» у складі пропозиції, директором підприємства є Андрєєв Максим Юрійович. Крім того, у преамбулі даних документів допущена помилка щодо прізвища Учасника (Засновника) товариства: замість «Кирильчук» зазначено «Ковальчук». Отже, Учасником не підтверджені повноваження директора щодо укладання договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Увага!!! У разі зазначення учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) більше 1-го аналогічного договору, то такий учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного такого договору. 2.2. В разі наявності в установчому документі певних обмежень (за сумою, строком і т.і.) надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. У разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності, відсоток від вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу (для ТОВ і ТДВ відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») та інше), Учасник надає відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол, рішення, річна звітність, квартальна звітність, аудиторський звіт і т.і.). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ "ФМК", надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Надати невід’ємну частину до Договору від 09.07.2020 р. № 6179, а саме «Кошторис на надання послуг», який буде містити інформацію щодо Водогрійного котлу Logano S815 та Парового котлу ДКВР4-13. 3.2. Надати Рішення Учасника Товариства з Обмеженою Відповідальністю «ФМК», для підтвердження повноважень щодо укладання договору директором ТОВ "ФМК", у якому буде вірно вказане прізвища Учасника (Засновника) та директора товариства.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог пп. 1.1. п. 1 Додатка 1 до тендерної документації (ТД) Учасником надана Довідка про досвід виконання аналогічних договорів від 08.11.2023 № 990/01-03/23, в якій відсутня інформація щодо контактних телефонів контрагентів та дати укладання аналогічних договорів.Також відсутня інформація щодо контактних номерів телефонів контрагентів. Разом з тим, Учасником не надано копії позитивних листів-відгуків від контрагентів за (аналогічними) договорами. 1.2. В порушення вимог пп.3.1 п.3 Додатка 1 до ТД Учасником не надано чинний установчий документ учасника в останній редакції, та відомості про код доступу, для перевірки чинності останньої редакції установчого документу. 1.3. В порушення вимог пп. 3.1.1 п. 3 Додатка 1 до ТД Учасником не надана довідка, складена у довільній формі, яка має містити відомості про учасника. 1.4. На виконання вимог пп. 3.4 п. 3 Додатка 1 до ТД Учасником надана Довідка від 08.11.2023 № 988/01-03/23, в якій міститься наступна інформація: «дійсним підтверджуємо можливість надання даних послуг та не залучаємо до виконання робіт субпідрядника (співвиконавця в обсязі, що не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)». Тобто, не зрозуміло, чи будуть залучені співвиконавці в обсязі менше 20%. 1.5. На виконання вимог пп.3.3 п.3 Додатка 1 та Додатка 2 до ТД Учасником не надано Довідку в довільній формі, про дотримання норм чинного законодавства із захисту довкілля. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). 2.2. Учасником надається чинний установчий документ учасника - юридичної особи в останній редакції. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати відповідне рішення засновників.У разі державної реєстрації юридичної особи або державної реєстрації змін до установчих документів учасника після набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 26.11.2015 № 835-VІІІ, учасником надаються відомості про код доступу про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (для отримання інформації на офіційному порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України) для перевірки чинності останньої редакції наданого установчого документу. Звертаємо Вашу увагу, що під час первірки наданого коду доступу на офіційному порталі, повинна бути наявна можливість завантаження чинного уставного документу в останній редакції. 2.3. Учасником надається довідка, складена у довільній формі, яка має містити наступні відомості про учасника: а) реквізити (найменування, код ЄДРПОУ/ ІПН); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові) (для юридичних осіб); в) прізвище, ім’я, по батькові та посада особи (для юридичних осіб), уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі; г) прізвище, ім’я, по батькові та посада особи (для юридичних осіб), уповноваженої учасником на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. В даній довідці учасник може зазначити своє місцезнаходження та інформацію про контактні телефони. 2.4 У разі залучення спроможностей іншого(их) суб’єкту(ів) господарювання як субпідрядника/співвиконавця, Учасник в складі пропозиції надає загальну інформацію про залучення субпідрядника/співвиконавця в вигляді довідки в довільній формі (для зручності Учасника Замовником розроблено Зразок довідки (Додаток 2.2. до тендерної документації)). Довідка повинна містити: - повне найменування та місцезнаходження субпідрядника/співвиконавця; - код ЄДРПОУ/ІПН субпідрядника/співвиконавця; - орієнтовна складова у відсотковому значенні обсягу виконання робіт (надання послуг) субпідрядника/співвиконавця до ціни пропозиції торгів учасника процедури закупівлі; - інформацію про види робіт (послуг), які планується доручити субпідряднику/співвиконавцю та про наявність у субпідрядника/співвиконавця дозволу/декларації або ліцензії на виконання робіт (надання послуг), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачене законодавством України та які вимагаються умовами даної Тендерної документації. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Учасником надається інформація в довільній формі про відсутність у таких субпідрядників/співвиконавців підстав визначених пунктом 47 Особливостей за підписом уповноважених осіб таких субпідрядників/співвиконавців. 2.5. Учасник гарантує дотримання норм чинного законодавства із захисту довкілля, основних вимог державної політики України в галузі захисту довкілля та вимог чинного природоохоронного законодавства України, під час постачання товару, що є предметом закупівлі. (Довідка у довільній формі). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ "ЖИТОМИРСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Лист у довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору)., копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). 3.2. Чинний установчий документ учасника - юридичної особи в останній редакції та відомості про код доступу. 3.3. Довідку, складену у довільній формі, яка буде містити наступні відомості про Учасника: а) реквізити (найменування, код ЄДРПОУ/ ІПН); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові) (для юридичних осіб); в) прізвище, ім’я, по батькові та посада особи (для юридичних осіб), уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі; г) прізвище, ім’я, по батькові та посада особи (для юридичних осіб), уповноваженої учасником на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. В даній довідці учасник може зазначити своє місцезнаходження та інформацію про контактні телефони. 3.4. У разі залучення спроможностей іншого(их) суб’єкту(ів) господарювання як субпідрядника/співвиконавця, Учасник в складі пропозиції надає загальну інформацію про залучення субпідрядника/співвиконавця в вигляді довідки в довільній формі (для зручності Учасника Замовником розроблено Зразок довідки (Додаток 2.2. до тендерної документації)). Довідка повинна містити: - повне найменування та місцезнаходження субпідрядника/співвиконавця; - код ЄДРПОУ/ІПН субпідрядника/співвиконавця; - орієнтовна складова у відсотковому значенні обсягу виконання робіт (надання послуг) субпідрядника/співвиконавця до ціни пропозиції торгів учасника процедури закупівлі; - інформацію про види робіт (послуг), які планується доручити субпідряднику/співвиконавцю та про наявність у субпідрядника/співвиконавця дозволу/декларації або ліцензії на виконання робіт (надання послуг), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачене законодавством України та які вимагаються умовами даної Тендерної документації. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Учасником надається інформація в довільній формі про відсутність у таких субпідрядників/співвиконавців підстав визначених пунктом 47 Особливостей за підписом уповноважених осіб таких субпідрядників/співвиконавців. 3.5. Довідка в довільній формі, про дотримання норм чинного законодавства із захисту довкілля, основних вимог державної політики України в галузі захисту довкілля та вимог чинного природоохоронного законодавства України під час надання послуг, що є предметом закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.