Період оскарження умов закупівлі - по 31-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-10-2023, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 360,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 16,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Гудимович Олена Анатоліївна |
| Телефон: | 380503007778 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ ЗАУБЕР повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: учасником у складі тендерної пропозиції надано файл « Документи пропозиції .pdf» у якому, в довідці про досвід виконання аналогічного договору у колонці предмет договору зазначено «Послуги з очищення вентиляційних каналів», «Технічне обслуговування димовентиляційних каналів/вентиляційних каналів» «Технічне обслуговування димовентиляційних каналів», відповідно до копій договорів та калькуляцій до них, що надані учасником зрозуміло, що за умовами договорів надавалися послуги з очищення, тоді як вимогами тендерної документації передбачено, що під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого надано послуги з перевірки димових та/або вентиляційних каналів. Таким чином учасник зазначив у довідці про досвід виконання аналогічних договорів договори, що не відповідають вимогам про досвід відповідно до тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – Пункт 1, розділ VII. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, пункт 1, розділ X. Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: – учасник має завантажити Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, із зазначенням: - найменування контрагента, - предмету договору, - номеру та дати укладення договору; - контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); - стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір)під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого надано послуги з перевірки димових та/або вентиляційних каналів. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.