Період оскарження умов закупівлі - по 11-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 14-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 766 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 830,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету Володимирської міської ради |
ЄДРПОУ: | 44365036 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Антоніна Цвид |
Телефон: | 380986348981 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 44700, Україна, Волинська область,Володимир, вул.Устилузька, будинок 17 |
5 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічному завдані із зазначенням найменування, кількості, та правової підстави володіння / користування, а саме: - супутникові радіонавігаційні GPS/GNSS приймачі геодезичного призначення - не менше 1 одиниць; -електронні тахеометри - не менше 1 одиниць; -комп’ютери - не менше 6 одиниць; - принтери - не менше 2 одиниць; - широкоформатні принтери (плотери або аналоги) з можливістю друку картографічного матеріалу формату А-0 - не менше 1 одиниці; -відповідне спеціалізоване ліцензійне програмне забезпечення, що дозволяє створити топографічну/картографічну основу у цифровій формі - з зазначенням серійних номерів ліцензій -не менше ніж на 6 робочих місць (6 ліцензій). Учасник в складі пропозиції надає Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічному завданні №Вих.26/1023 від 25.10.2023 р., проте не зазначає серійних номерів ліцензій на спеціалізоване ліцензійне програмне забезпечення, що дозволяє створити топографічну/картографічну основу у цифровій формі. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічному завданні із зазначеннямсерійних номерів ліцензій на спеціалізоване ліцензійне програмне забезпечення, що дозволяє створити топографічну/картографічну основу у цифровій формі. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.