Період оскарження умов закупівлі - по 23-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 220 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 100,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Коростенської міської ради |
ЄДРПОУ: | 04053507 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.korosten-rada.gov.ua/ |
Контактна особа: | Яндюк Павло Сергійович |
Телефон: | 380414250146 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 11500, Україна, Житомирська область,Коростень, Грушевського, 22 |
1 |
Відповідно до пункту 1.3. Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати: - довідку про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за наведеною нижче формою, в якій учасник зазначає працівників, які безпосередньо будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі. Під час розгляду тендерної пропозиції було виявлено відсутність зазначеної довідки. Для усунення зазначеної невідповідності необхідно надати: - довідку про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації за формою, наведеною у пункті 1.3. Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 1.7. Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати: - довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі та визначені у завданні на розроблення детального плану території (Додаток 2 до тендерної документації), із зазначенням: найменування, кількості та правової підстави володіння / користування / використання. Відповідно до пункту 1.8. Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в наданій довідці, учасник має надати документи, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. Відповідно до пункту 1.9. Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності технологій (програмного забезпечення), зазначених в наданій довідці, учасник повинен надати інформацію про наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій (програмного забезпечення). Під час розгляду тендерної пропозиції було виявлено відсутність зазначених документів (інформації). Для усунення зазначеної невідповідності необхідно надати: - довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі та визначені у завданні на розроблення детального плану території (Додаток 2 до тендерної документації), із зазначенням: найменування, кількості та правової підстави володіння / користування / використання; - документи, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном; - інформацію про наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій (програмного забезпечення).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.