Період оскарження умов закупівлі - по 23-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-10-2023, 00:00
" Послуги з технічного огляду та випробовувань " за кодом ДК 021:2015- 71630000-3 (Послуги у сфері метрології)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 261 923,43 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 619,23 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Колесник Вікторія Володимирівна |
Телефон: | 0487293544 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
2 |
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог пп.1.1. п.1 Додатка №1 до Тендерної документації Учасником ДП «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації» наданий документ «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» № 975-26/30 від 25.10.2023 р. у якому не вказані відомості щодо виконання зазначених договорів. Також, у документі «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» № 975-26/30 від 25.10.2023 р. в якому зазначено два договори з ДЗ «Спеціалізований (спеціальний) санаторій «Аркадія» МОЗ України», а саме, договір від 22.03.2021 № МД-516 та договір від 07.04.2021 № МА-2359. До Довідки учасником надано сканкопію одного із зазначених договорів – а саме, договір від 22.03.2021 № МД-516, акт надання-отримання послуг від 07.04.2021 № МА-2359 до відповідного договору та Лист-відгук (від 21.04.2021 № 01-09/173) про виконання договору № МД-516. Однак, в порушення умов п.1.1 Додатку № 1 до ТД, Учасником не надано документи, що вимагаються Замовником, по другому договору – від 07.04.2021 № МА-2359 (копію договору із невід’ємними частинами; копію документу, передбаченого умовами такого договору (акт або інший документ); копія позитивного листа-відгуку від контрагента за договором, зазначеним учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору). 1.2. На виконання вимог пп.3.3 п.3 Додатка № 2 до Тендерної документації Учасником ДП «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації» наданий документ «Опис предмета закупівлі» №971-26/30/6 від 25.10.2023 р., у якому не зазначені відомості щодо місця надання послуг, а саме: - територія Замовника за адресою: 65026, Одеська обл., м. Одеса, Митна площа, 1, Одеська філія ДП «АМПУ» (адміністрація Одеського морського порту). - територія (база) Виконавця. 1.3. На виконання вимог пп.3.4. п.3 Додатка № 1 до Тендерної документації Учасником ДП «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації» наданий документ «Довідка про залучення субпідрядних організацій (субпідрядників)» № 972-26/30 від 25.10.2023 р. в якому зазначено ДП «Херсонський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» з кодом ЄДРПОУ 0256348, який вказано невірно (код ЄДРПОУ ДП «Херсонстандартметрологія» - 02568348). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Увага!!! У разі зазначення учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) більше 1-го аналогічного договору, то такий учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного такого договору. 2.2. Згідно п. 6 розділу ІІІ тендерної документації учасником надається опис предмета закупівлі (який мистить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованих учасником послуг, що підтверджує відповідність запропонованих учасником послуг вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації) 2.3. У разі залучення спроможностей іншого(их) суб’єкту(ів) господарювання як субпідрядника/співвиконавця, Учасник в складі пропозиції надає загальну інформацію про залучення субпідрядника/співвиконавця в вигляді довідки в довільній формі (для зручності Учасника Замовником розроблено Зразок довідки (Додаток 2.2. до тендерної документації)). Довідка повинна містити: - повне найменування та місцезнаходження субпідрядника/співвиконавця; - код ЄДРПОУ/ІПН субпідрядника/співвиконавця; - орієнтовна складова у відсотковому значенні обсягу виконання робіт (надання послуг) субпідрядника/співвиконавця до ціни пропозиції торгів учасника процедури закупівлі; - інформацію про види робіт (послуг), які планується доручити субпідряднику/співвиконавцю та про наявність у субпідрядника/співвиконавця дозволу/декларації або ліцензії на виконання робіт (надання послуг), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачене законодавством України та які вимагаються умовами даної Тендерної документації. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Учасником надається інформація в довільній формі про відсутність у таких субпідрядників/співвиконавців підстав визначених пунктом 47 Особливостей за підписом уповноважених осіб таких субпідрядників/співвиконавців. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ДП «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації» надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Увага!!! У разі зазначення учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) більше 1-го аналогічного договору, то такий учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного такого договору. 3.2. Надати опис предмета закупівлі, який буде містити інформацію, яка викладенена у Додатку 2 до тендерної документації, щодо місця надання послуг, а саме: - територія Замовника за адресою: 65026, Одеська обл., м. Одеса, Митна площа, 1, Одеська філія ДП «АМПУ» (адміністрація Одеського морського порту). - територія (база) Виконавця. 3.3. Надати загальну інформацію про залучення субпідрядника/співвиконавця у вигляді довідки в довільній формі, яка буде містити вірний код ЄДРПОУ субпідрядника ДП «Херсонський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації».
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.