Період оскарження умов закупівлі - по 27-10-2023, 01:00
Категорія замовника Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Вид предмета закупівлі - роботи.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 7 924 364,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 237 730,92 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 35 000,00 UAH |
Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області |
ЄДРПОУ: | 25449824 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Котляр Яна Василівна |
Телефон: | 380312640604 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,Ужгород, ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 39 |
8 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій, відсутня дата Програмного комплексу АВК-5. 2. Учасником не надано в повному обсязі документи, які підтверджують відповідність залученої лабораторії вимогам тендерної документації, зокрема не надано копії діючого сертифікату відповідності, виданого органом з оцінки відповідності – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. (Автоматизована система управління (інформаційна система) лабораторії має відповідати вимогам ДСТУ ISO\IEC 17025:2019 в частинах 4.2.1., 7.5., 7.11, 8.3, 8.4 та ДСТУ ISO 9001:2015 в частинах п.7 та п. 8, що підтверджується шляхом надання копії діючого сертифікату відповідності, виданого органом з оцінки відповідності – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України.) 3. Учасником надано копії документів, які не завірені в установленому тендерною документацією порядку, зокрема Додатковий договір №153/2021 від 02.11.2021 року, та витяг з реєстру платників податків на додатну вартість. 4. Учасником надано інформаційну довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, яка містить інформацію в графі 5 "Серія, №, дата видачі кваліфікаційного сертифікату", що не відповідає інформації у наданих кваліфікаційних сертифікатах працівників, зокрема наявна невідповідність між Довідкою та кваліфікаційним сертифікатом працівника Герега Тарас Богданович. 5. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Банківську гарантію, що не відповідає формі забезпечення тендерної пропозиції та не заповнена відповідно вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.Відповідно до примітки *** Таблиці 1.1 Додатку 1 зазначено, що зазначається номер та дата документу, які учасник надав для підтвердження інформації, відповідно до графи 6 Таблиці 1.1. 2. Відповідно до пп. 1.2. п.1.1. Додатку 1 зазначено, що З метою підтвердження можливості забезпечення контролю якості матеріалів, Учасник у складі пропозиції надає документи що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка компетентна відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 про водити випробування матеріалів, які використовуються при ремонтах штучних споруд (що підтверджується наданням чинного атестату про акредитацію (або аналогічного документу), який виданий Національним агентством з акредитації). Сфера акредитації (оригінал або завірена НААУ копія, надається у складі пропозиції) випробувальної лабораторії повинна містити (обов'язково але не виключно) наступні об'єкти: суміші асфальтобетонні; бетони важкі; суміші бетонні та бетон; знаки дорожні та плівка світлоповертальна (випробування геометричних параметрів та питомого коефіцієнту сили світла); розмітка дорожня (випробування геометричних розмірів, товщини розмітки, визначення коефіцієнта яскравості та світлоповерення). Послуги лабораторії з випробувань дорожньо-будівельних матеріалів та конструкції мають відповідати вимогам: - Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд, затвердженого постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764; - ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби»; - ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення». На підтвердження відповідності лабораторії вищезазначеним вимогам, у складі пропозиції надати копію діючого сертифікату відповідності виданого уповноваженим органом оцінки відповідності будівельних матеріалів виробів будівель і споруд з усіма додатками. Автоматизована система управління (інформаційна система) лабораторії має відповідати вимогам ДСТУ ISO\IEC 17025:2019 в частинах 4.2.1., 7.5., 7.11, 8.3, 8.4 та ДСТУ ISO 9001:2015 в частинах п.7 та п. 8, що підтверджується шляхом надання копії діючого сертифікату відповідності, виданого органом з оцінки відповідності – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. Додатково, у складі пропозиції надається лист від лабораторії, адресований Замовнику, в якому лабораторія підтверджує можливість виконання контролю якості основних матеріалів, що використовуються для виконання робіт/надання послуг по даній закупівлі, із зазначенням назви процедури та її ідентифікатора на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель. 3. Відповідно до пп.1.3, 1.4 п. 1 розділу ІІІ Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зазначено, що Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель: 1) копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу). 2) оригіналів документів, створених безпосередньо учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою учасника. 3) оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). 4. Відповідно до Таблиці 2.1 Додатку 1 вказано, що у графі 5 Учасник зазначає Серію, №, дату видачі кваліфікаційного сертифікату. 5. Віжповідно до пп.2.4 п.2 розділу ІІІ Забезпечення тендерної пропозиції зазначено, що Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та відповідати повинна формі забезпечення тендерної пропозиції та заповнена відповідно вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затверджених наказом Міністерстварозвиткуекономіки,торгівлі та сільськогогосподарства України 14 грудня 2020 року № 2628. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Усунути невідповідність, що зазначені в п.1 переліку виявлених невідповідностей. 2. Усунути невідповідність, що зазначені в п.2 переліку виявлених невідповідностей. 3. Надати копії документів, що завірені в установленому тендерною документацією порядку, зокрема Додатковий договір №153/2021 від 02.11.2021 року, та витяг з реєстру платників податків на додатну вартість. 4. Надати інформаційну довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, що відповідає інформації у наданих кваліфікаційних сертифікатах працівників, зокрема усунути невідповідність між Довідкою та кваліфікаційним сертифікатом працівника Герега Тарас Богданович. 5. Надати Банківську гарантію, яка повинна відповідати формі забезпечення тендерної пропозиції та заповнена відповідно вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затверджених наказом Міністерстварозвиткуекономіки,торгівлі та сільськогогосподарства України 14 грудня 2020 року № 2628, з підтверджуючими документами, як того вимагає Тендерна документація.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.