Період оскарження умов закупівлі - по 21-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-10-2023, 00:00
Послуги повинні надаватись відповідно до постанову Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257 «Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 06.08.2022 № 144 «Про затвердження Методики проведення обстеження та оформлення його результатів» та інших діючих нормативних документів що регулюють порядок надання послуг. Під час надання послуги Виконавець зобов'язаний виконувати вимоги, встановлені законодавством України, а також дотримуватись правил та норм охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони здоров'я та природоохоронного законодавства.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 291 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 35 000,00 UAH |
| Замовник: | Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 05410576 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шарий Максим Олександрович |
| Телефон: | 380509828125 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, Інженерна, 1 |
6 |
Уповноваженою особою проведено розгляд тендерної пропозиції Учасника – інформації та документів, які Учасник подав в складі тендерної пропозиції та виявлені наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність №1: Учасник не подав скановану копію довідки, складеної Учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність або наявність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей: учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником - Адміністрацією Центрального району Миколаївської міської ради, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вказане вище не відповідає вимогам, викладеним на сторінці 13 Нової редакції тендерної документації Замовника за предметом закупівлі: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного обстеження об’єктів житлового фонду, пошкоджених в результаті військових дій), затв. протоколом уповноваженої особи від 19.10.2023 б/н (далі – тендерна документація) в розділі «Інформація про спосіб документального підтвердження учасниками відсутності підстав, встановлених п. 47 Особливостей:» в абзаці 4 пункту 1: «В складі своєї тендерної пропозиції учасник подає скановану копію довідки, складеної Учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність або наявність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей: учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником - Адміністрацією Центрального району Миколаївської міської ради, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.» Для усунення виявленої невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасник повинен подати: скановану копію довідки, складеної Учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність або наявність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей: учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником - Адміністрацією Центрального району Миколаївської міської ради, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Невідповідність №2: Учасник не подав скановану копію складеного Учасником в довільній формі листа-згоди з викладеними в ДОДАТКУ 2 тендерної документації характеристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вказане вище не відповідає вимогам, викладеним на сторінці 16 тендерної документації в другому реченні в пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація»: «В складі тендерної пропозиції Учасник подає скановану копію складеного Учасником в довільній формі листа-згоди з викладеними в ДОДАТКУ 2 характеристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг.» Для усунення виявленої невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасник повинен подати: скановану копію складеного Учасником в довільній формі листа-згоди з викладеними в ДОДАТКУ 2 тендерної документації характеристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг. Невідповідність №3: Учасник не подав скановану копію складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг; або складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про відсутність у нього планів залучати субпідрядників/ співвиконавців до надання послуг, які є предметом цієї закупівлі, в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вказане вище не відповідає вимогам, викладеним на сторінці 16 тендерної документації в п.7 «Інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг»: «В складі тендерної пропозиції Учасник подає скановану копію складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг; або складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про відсутність у нього планів залучати субпідрядників/ співвиконавців до надання послуг, які є предметом цієї закупівлі, в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг.» Для усунення виявленої невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасник повинен подати: скановану копію складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг; або складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про відсутність у нього планів залучати субпідрядників/ співвиконавців до надання послуг, які є предметом цієї закупівлі, в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) скановану копію довідки, складеної Учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність або наявність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей: учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником - Адміністрацією Центрального району Миколаївської міської ради, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; 2) скановану копію складеного Учасником в довільній формі листа-згоди з викладеними в ДОДАТКУ 2 тендерної документації характеристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг 3) скановану копію складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг; або складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про відсутність у нього планів залучати субпідрядників/ співвиконавців до надання послуг, які є предметом цієї закупівлі, в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг. Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасник повинен подати вище вказані документи та інформацію, шляхом розміщення сканованих копій вказаних вище документів в електронній системі публічних закупівель PROZORRO на сторінці закупівлі UA-2023-10-14-000348-a.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.