Період оскарження умов закупівлі - по 15-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-10-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 2 959 855,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 29 598,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Подільської районної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37393777 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хижчук Світлана Сергіївна |
| Телефон: | +380442982222 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04071, Україна, Київська область,Київ, вул. Введенська 35 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час розгляду питання порядку денного: Керуючись вимогами пункту 47 підпункту 2 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України '‘Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). З огляду на помилку яку не можливо усунути в проведенні процедури закупівлі оголошеної Замовником в розділі Додаток 4 Технічні вимоги (зміна технічного завдання), що призвело до допущення Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке неможливо усунути.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
31-10-2023, 00:00
Період оскарження:
з 20-10-2023, 15:25 по 30-10-2023, 23:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.