Період оскарження умов закупівлі - по 13-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 21 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Коростенської міської ради |
ЄДРПОУ: | 04053507 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.korosten-rada.gov.ua/ |
Контактна особа: | Яндюк Павло Сергійович |
Телефон: | 380414250146 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 11500, Україна, Житомирська область,Коростень, Грушевського, 22 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до пункту 1.4 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати на кожну особу зазначену в наданій довідці: - копії документів, що підтверджують наявність у працівників відповідної кваліфікації, а саме копії документів про освіту, копії кваліфікаційних сертифікатів, документів про підвищення кваліфікації, інших документів, які підтверджують наявність відповідної кваліфікації. Під час розгляду тендерної пропозиції було виявлено відсутність кваліфікаційних сертифікатів та документів про підвищення кваліфікації на наступних працівників: Ященко Володимир Олександрович, Мних Микола Йосипович. Для усунення зазначеної невідповідності необхідно надати: - копії кваліфікаційних сертифікатів, документів про підвищення кваліфікації Ященка Володимира Олександровича та Мних Миколи Йосиповича. Відповідно до пункту 1.8 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених в наданій довідці, учасник має надати чинні документи, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном, строк дії яких (у разі наявності) не повинен бути меншим кінцевого строку надання послуг. Під час розгляду тендерної пропозиції було виявлено, що наданий учасником договір оренди № 231105-1 від 22.05.2023 р. має термін дії до 30.12.2023 р., а також договір оренди обладнання (без номеру) від 20.01.2020 р. має строк оренди до 20.01.2024 р., що суперечить вимогам пункту 1.8 Додатку 1 до тендерної документації, оскільки кінцевий строк надання послуг до 31.03.2024 р. Для усунення зазначеної невідповідності необхідно надати: - чинні документи, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном, а саме безпілотних літальних апаратів SKIF MAPPER та широкоформатного кольорового плотера Epson Stylus Pro 9700, строк дії яких (у разі наявності) не повинен бути меншим кінцевого строку надання послуг, тобто не меншим ніж до 31.03.2024 р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.