Період оскарження умов закупівлі - по 03-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-10-2023, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 69 200,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 346,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ ІМЕНІ СОЛОМІЇ КРУШЕЛЬНИЦЬКОЇ |
ЄДРПОУ: | 02224620 Досьє YouControl |
Сайт: | https://opera.lviv.ua |
Контактна особа: | Леся Сарич |
Телефон: | +380322428154 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,місто Львів, пр. Свободи, будинок 28 |
2 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Шановний учаснику! Перевіривши Вашу тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації щодо закупівлі Послуги по вимірюванню опору розтікання, перевірки наявності кола між заземлювачами і заземленими елементами, заміру повного опору кола «фаза-нуль», випробуванню опору ізоляції силової та освітлювальної мережі, індивідуальних захисних засобів, вимірювальних пристроїв, ізоляції переносного електроінструмента, ізоляції ручного діелектричного інструмента, опору ізоляції подовжувачів, стрем’янок та драбин, автоматичних вимикачів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань, Замовником встановлено ряд невідповідностей: І. Відповідно до пп. 1.7. п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником вимагалося: «усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, гарантійні лиcти, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника або уповноваженої особи. Такі документи повинні бути датовані не раніше дня виходу оголошення, якщо далі даною тендерною документацією не передбачено інше». Відповідно до абз. 4 пп.1.5 п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником вимагалося, тендерна пропозиція подається разом з : «інформацією про відповідність тендерної пропозиції технічним вимогам/технічній специфікації (згідно вимог частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації)». На дану вимогу тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції було надано файл у форматі pdf «довідка відповідність», у якому відсутні виконання вимоги пп. 1.7. п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тобто даний лист не містить №, дати створення даного листа. Просимо привести у відповідність вимогам тендерної документації лист, що розміщений у файлі формату pdf «довідка відповідність». ІІ. Відповідно до пп. 1.7. п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником вимагалося: «усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, гарантійні лиcти, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника або уповноваженої особи. Такі документи повинні бути датовані не раніше дня виходу оголошення, якщо далі даною тендерною документацією не передбачено інше». Відповідно до вимог п.4 Таблиці 3. Інша інформація та документи, встановлені замовником Додатку 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», З УРАХУВАННЯМ ПОЛОЖЕНЬ ОСОБЛИВОСТЕЙ; ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ТА ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У ПУНКТІ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ; ІНША ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ВСТАНОВЛЕНІ ЗАМОВНИКОМ ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, тендерною документацією вимагалося: «Також учасник цієї процедури закупівлі повинен надати інформацію в довільній формі щодо наявності у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності за предметом цієї процедури закупівлі (із зазначенням номера, строку дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку, якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено чинним законодавством. ***У разі, якщо чинним законодавством не передбачено надання дозволів/ліцензій на провадження даного виду господарської діяльності учасник цієї процедури закупівлі надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.» На вказану вимогу Учасником у складі тендерної пропозиції було надано файл у форматі pdf «довідка ліцензія», у якому відсутні виконання вимоги пп. 1.7. п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тобто даний лист не містить №, дати створення даного листа. Просимо привести у відповідність вимогам тендерної документації лист, що розміщений у файлі формату pdf «довідка ліцензія». ІІІ. Відповідно до пп. 1.7. п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником вимагалося: «усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, гарантійні лиcти, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника або уповноваженої особи. Такі документи повинні бути датовані не раніше дня виходу оголошення, якщо далі даною тендерною документацією не передбачено інше». Відповідно до вимог п.5 Таблиці 3. Інша інформація та документи, встановлені замовником Додатку 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», З УРАХУВАННЯМ ПОЛОЖЕНЬ ОСОБЛИВОСТЕЙ; ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ТА ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У ПУНКТІ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ; ІНША ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ВСТАНОВЛЕНІ ЗАМОВНИКОМ ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, тендерною документацією вимагалося: «Інформаційна довідка про учасника процедури закупівлі із зазначенням наступної інформації: 1) повна назва учасника; 2) код ЄДРПОУ; 3) юридична та поштова адреса; 4) банківські реквізити; 5) статус платника податку та індивідуальний податковий номер (за наявності); 6) контактний номер телефону, e-mail; 7) відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.); 8) відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.); 9) відомості про підписанта договору, який буде укладено за результатами проведення цієї процедури закупівлі (посада, ПІБ, тел.). 10) форма класифікації підприємства: мікропідприємство, мале, середнє або велике підприємство (згідно Закону України від 05.10.2017 р. №2164-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»).» На вказану вимогу Учасником у складі тендерної пропозиції було надано файл у форматі pdf «Довідка реквізити», у якому відсутні виконання вимоги пп. 1.7. п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тобто даний лист не містить №, дати створення даного листа. Просимо привести у відповідність вимогам тендерної документації лист, що розміщений у файлі формату pdf «Довідка реквізити». ІV. Відповідно до вимог п.6 Таблиці 3. Інша інформація та документи, встановлені замовником Додатку 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», З УРАХУВАННЯМ ПОЛОЖЕНЬ ОСОБЛИВОСТЕЙ; ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ТА ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У ПУНКТІ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ; ІНША ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ВСТАНОВЛЕНІ ЗАМОВНИКОМ ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, тендерною документацією вимагалося: «Для підтвердження своєї правомочності на укладення договору про закупівлю, учасники у складі тендерної пропозиції подають інформаційну довідку, складену за наведеною нижче формою (або у довільній формі), щодо осіб, які мають право укладати договори (угоди), пов’язані з господарською діяльністю учасника: Прізвище, ім’я, по батькові особи, яка має право укладати договори Посада Зазначаються документи, що підтверджують правомочність особи на укладення договору про закупівлю (копії або оригінали яких повинні бути надані учасником в складі тендерної пропозиції) На дану вимогу Замовника, Учасником у складі тендерної пропозиції не було надано жодних матеріалів. Просимо долучити до тендерної пропозиції матеріали на відповідність вказаній вимозі. V. Відповідно до вимог п.7 Таблиці 3. Інша інформація та документи, встановлені замовником Додатку 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», З УРАХУВАННЯМ ПОЛОЖЕНЬ ОСОБЛИВОСТЕЙ; ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ТА ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У ПУНКТІ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ; ІНША ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ВСТАНОВЛЕНІ ЗАМОВНИКОМ ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, тендерною документацією вимагалося: «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі щодо застосування заходів з екологічної безпеки і захисту довкілля, а саме: - своєчасно запобігати виникненню аварійних ситуацій; - запобігати утворенню та зменшувати обсяги будівельних відходів; - здійснювати збирання,складування та вивезення відходів, які утворюються при наданні послуг, визначених договірними зобов’язаннями щодо предмета закупівлі; - не порушувати екологічні права і законні інтереси; - не порушувати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на грунт та поверхні; - компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище; - раціонально використовувати природні ресурси; - сприяти охороні та зберіганню унікальних природних комплексів, пам’яток культури та архітектури; - дотримуватися всіх інших заходів в галузі охорони і захисту довкілля.» На дану вимогу Замовника, Учасником у складі тендерної пропозиції не було надано жодних матеріалів. Просимо долучити до тендерної пропозиції матеріали на відповідність вказаній вимозі. VІ. Відповідно до вимог п.2 Таблиці 3. Інша інформація та документи, встановлені замовником Додатку 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», З УРАХУВАННЯМ ПОЛОЖЕНЬ ОСОБЛИВОСТЕЙ; ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ТА ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У ПУНКТІ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ; ІНША ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ВСТАНОВЛЕНІ ЗАМОВНИКОМ ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, тендерною документацією вимагалося: «Учасник цієї процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає інформацію в довільній формі про статус учасника як платника податків (платник ПДВ, єдиного податку тощо) з підтверджуючими документами (Копія свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість та/або копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість або копія свідоцтва платника єдиного податку та/або копія витягу з реєстру платників єдиного податку) *У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість чи єдиного податку, то такий учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає відповідне пояснення.» Учасником у складі тендерної пропозиції не було надано інформації в довільній формі про статус учасника як платника податків, що вимагалося казаним пунктом. Просимо долучити відсутню довідку до Вашої тендерної пропозиції. VІІ. Відповідно до абзз. 22,23 додатку 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, Замовником вимагалося: «Усі копії документів, які завіряються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні містити: посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника або уповноваженої особи. Не вимагається від учасників засвідчувати печаткою та підписом уповноваженої особи документи (матеріали та інформацію), нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, що подаються у складі тендерної пропозиції у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису (УЕП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до вимог пп. 6.4 п.6 Вимоги до учасника Додатку 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, замовником вимагалося: «Надати у складі пропозиції копію чинного сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ІDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», стосовно ремонтування та обслуговування електричного обладнання (код ДКПП 33.14). На вказану вимогу Учасником було надано у складі тендерної пропозиції файл у форматі pdf «сертифікат безпека праці 45001-2019». Дана копія документу (сертифікату) не містить посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника або уповноваженої особи. Просимо привести у відповідність до вимог тендерної документації копію сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ІDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». VІІІ. Відповідно до вимог Таблиці 1. Перелік документів та інформація про спосіб підтвердження тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням положень Особливостей додатку 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», З УРАХУВАННЯМ ПОЛОЖЕНЬ ОСОБЛИВОСТЕЙ; ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ТА ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У ПУНКТІ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ; ІНША ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ВСТАНОВЛЕНІ ЗАМОВНИКОМ ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, замовником вимагалося: Кваліфікаційні критерії Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Критерії оцінки відповідності 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази та технологій Учасника необхідних для надання послуг, визначених у технічному завданні, (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування (власне, орендоване та ін.)) 1.2. Довідка серед іншого повинна містити інформацію про: - транспортні засоби (не менше одного: не нижче категорії В); - засоби вимірювальної техніки (ЗВТ): вимірювач опору заземлення, мегаомметр,мультіметр, вимірювач опору петлі фаза-нуль, кліщі електровимірювальні та інші у разі необхідності. На всі зазначені у довідці ЗВТ надаються скановані копії чинних свідоцтв про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. - апарат (випробувальний) для вимірювання опору ізоляції кабельних і інших ліній. На даний апарат надати скановану копію чинних свідоцтв про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. - учаснику у складі тендерної документації надати довідку в довільній формі про власну чи орендовану стаціонарну та/або пересувну електротехнічну лабораторію із документами, які підтверджують право володіння Учасника чи орендодавця згідно договору оренди. - електрозахисні засоби (взуття, рукавиці, плоскогубці, викрутка, покажчики напруги). Відповідно до вказаних основних електрозахисних засобів (взуття, рукавиці, плоскогубці, викрутка, покажчики напруги) ( має бути у кількості, не меншій, ніж зазначено працівників в довідці п. 2.1.), для роботи в електроустановках до 1000В відповідно НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів», надати копії чинних протоколів випробування на діелектричну міцність. 1.3. На підтвердження наявності транспортних засобів в пропозиції надати документ, що підтверджує право власності (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на ім’я учасника) та/або оренди та/або право користування. У разі надання документу щодо оренди або права користування, обов’язково додати документ, що підтверджує право власності орендодавця (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу). 1.4. На підтвердження довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та ЗВТ, які будуть залучатися до виготовлення при наданні послуг, Учаснику у складі тендерної пропозиції надати копії інвентарних карток обліку основних засобів (форма ОЗ-6) та/або оборотно-сальдову відомість, в якій буде вказане відповідне обладнання та устаткування. Якщо ж обладнання чи ЗВТ, лабораторії і т.д., будуть орендовані, Учаснику у складі тендерної пропозиції слід надати копії договорів оренди вказаних одиниць, які будуть дійсними до кінцевого терміну надання послуг згідно вимог тендерної документації. 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт/ надання послуг (не менше 2-х осіб) , що є предметом закупівлі (зазначається кількість працівників, посада, П.І.Б., інформація про рівень освіти, спеціальність, вказати групу з електробезпеки та реквізити документів, що підтверджують проходження працівників навчання та/або перевірку знань) У довідці обов’язково має бути зазначена інформація про працівників відповідної кваліфікації, а саме: - керівника електротехнічної лабораторії; - електромонтерів з випробувань та вимірювань, які мають необхідні посвідчення та допуск не нижче 4 групи електробезпеки, із наданням копій документів, що підтверджують набуття кваліфікації електромонтерів та підтвердження кваліфікаційної групи не нижче 4. - На працівників, які будуть залучені до надання послуг, необхідно надати копії протоколів або витягів з протоколів, які свідчать про навчання та/або перевірку знань за НПАОП 40.1-1.21-98 Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів та НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті. Також у складі тендерної пропозиції надати копії посвідчень/свідоцтв, які свідчать про навчання та/або перевірку знань за НПАОП 40.1-1.21-98 Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів. 2.2. На підтвердження інформації, поданої в довідці, надати документи, що підтверджують взаємовідносини між працівниками з Учасником: копії трудових книжок та/або копії/витяги з наказів про прийняття на роботу та/або копії договорів цивільно-правового характеру (якщо працівник працює за цивільно-правовим договором) 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі підтверджує довідкою, складеною у довільній формі, що містить інформацію про повністю виконаний аналогічний (аналогічні) договір (договори) (не менше одного), із обов’язковим зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти. 3.2. Для підтвердження вказаної учасником у довідці інформації, він повинен надати скановану з оригіналу копію аналогічного договору, наведеного в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до цього договору (договорів), дія якого (яких) завершена. Також учаснику цієї процедури закупівлі у складі своєї пропозиції слід надати документи на підтвердження фактичного надання послуг за договором (договорами), зазначеним (зазначеними) в наданій учасником довідці. 3.3. Для підтвердження вказаної учасником у довідці інформації, він також повинен надати скановану (скановані) з оригіналу копію (копії) позитивного (позитивних) відгуку (відгуків) від контрагентів (контрагента) за наданим договором (договорами) (не менше одного), із зазначенням вихідного реєстраційного номера та дати надання відгуку, найменування предмету договору, номеру договору, дати укладання договору, суми договору та з інформацією про виконання учасником своїх обов’язків, відсутність претензій до виконавця протягом строку виконання договору. - Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання аналогічного договору. *Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір (двосторонній або декілька сторонній) щодо виконання робіт/надання послуг предмет якого відповідає одній або кільком послугам, які визначені цією тендерною документацією - Інформація, вказана у відгуку (відгуках), має відповідати інформації, вказаній у довідці, наданій на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а також має відповідати договору (договорам), наданому (наданим) на підтвердження досвіду виконання, а також має відповідати документам що підтверджують фактичне виконання робіт/надання послуг. Примітки: **У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Учасником у складі тендерної документації не було надано жодного документу на вказану вимогу. Просимо надати документи до складу тендерної пропозиції на підтверження вимогам Таблиці 1. Перелік документів та інформація про спосіб підтвердження тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням положень Особливостей додатку 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», З УРАХУВАННЯМ ПОЛОЖЕНЬ ОСОБЛИВОСТЕЙ; ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ТА ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У ПУНКТІ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ; ІНША ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ВСТАНОВЛЕНІ ЗАМОВНИКОМ ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА в електронну систему закупівель.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.