Період оскарження умов закупівлі - по 26-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-09-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 45 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 225,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Маневицька селищна рада |
| ЄДРПОУ: | 04333193 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Овадюк Василь |
| Телефон: | +380965750724 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 44601, Україна, Волинська область,смт. Маневичі, вул. Незалежності, 30 |
4 |
Шановний учаснику! Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника даної процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. А саме: 1. Вами: не надано довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Крім того: 2. Вами не подано у складі тендерної пропозиції, сканкопiї позитивних відгуків замовника за наданим 11-тьма аналогічним договорами, які вказані Вами в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(рів). У 11-ти позитивних відгуках обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору. Вимагаю усунути дані вказані невідповідності в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розгляне подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення Вами, як учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.