Період оскарження умов закупівлі - по 25-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 28-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 226 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 16 132,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЕНЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 41830654 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Валентина Берсим |
Телефон: | +380669422859 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 37254, Україна, Полтавська область,Лохвицький р-н, село Сенча, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 8 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах з особливостями згідно з предметом закупівлі: Послуги з виготовлення топографо-геодезичної зйомки на територію Сенчанської громади у масштабі 1:10000, топографо-геодезичної зйомки населених пунктів Сенчанської громади у масштабі 1:2000, а також розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель та земельних ділянок Сенчанської територіальної громади Миргородського району Полтавської області відповідно до Програми забезпечення розробки Комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генеральних планів населених пунктів, детальних планів території Сенчанської сільської ради на 2022-2025 роки (ДК 021:2015: 71410000-5 «Послуги у сфері містобудування» ) учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРУППРОЕКТ ПЛЮС" (далі - Учасник), Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У складі тендерної пропозиції Учасника виявлені невідповідності: - Учасник надав Опис документів з кодом доступу до Статуту на юридичну особу Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМЕДІЕЙТ». - на підтвердженя факту виконання договору №ГЕО-2021/09 від 17.11.2021р. Учасник надав копію акту №01-ГЕО-2021/09 приймання передачі виконаних робіт( наданих послуг ) до Договору . На акті не повністю вказана дата підписаня даного акта та дата договору(відповідно якого складено даний акт) , а саме: не вказано рік. - надав Довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, технологій (вих№05-27/09 від 10.10.2023р.) де під пунктом 14-16 в таблиці Учасник зазначив найменування обладнання, кількість та правові підстави володіння (орендоване. Договір оренди майна №01-23/06 від 23.06.2022. Акт прийому- передачі майна від 23.06.2022) . Але для підтвердження Учасник не надав копії даних документів . Посилання на вимогу в тендерній документації: 1. Відповідно до підпункту 2, пункту 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців).» , додатку 1 до тендерної документації « - Для учасників — юридичних осіб — копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документа або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників». 2. Відповідно до підпункту 3 пункту 1 Розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі має надати : 3.Копії документів, що підтверджують факт виконання даних договорів, а саме: акти виконаних робіт (наданих послуг) на всю суму договору. 3. Відповідно до підпункту 3.2. пункту 3 Розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі має надати : 3.2. Документи, що підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці , а саме: видаткові накладні, або акти прийому-передачі, або договора купівлі-продажу, або договора оренди (чинні протягом повного строку надання послуг) , або Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за ф. № 20-ОПП. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи відповідно до вимог тендерної документації, а саме: 1) Опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документа або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту). 2) Копії документів, що підтверджують факт виконання даних договорів, а саме: акти виконаних робіт (наданих послуг) на всю суму договору. 3) Документи, що підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці , а саме: видаткові накладні, або акти прийому-передачі, або договора купівлі-продажу, або договора оренди (чинні протягом повного строку надання послуг) , або Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за ф. № 20-ОПП.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах з особливостями згідно з предметом закупівлі: Послуги з виготовлення топографо-геодезичної зйомки на територію Сенчанської громади у масштабі 1:10000, топографо-геодезичної зйомки населених пунктів Сенчанської громади у масштабі 1:2000, а також розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель та земельних ділянок Сенчанської територіальної громади Миргородського району Полтавської області відповідно до Програми забезпечення розробки Комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генеральних планів населених пунктів, детальних планів території Сенчанської сільської ради на 2022-2025 роки (ДК 021:2015: 71410000-5 «Послуги у сфері містобудування») учасника торгів – КОНСОРЦІУМ "ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ" (далі - Учасник), Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У складі тендерної пропозиції Учасника виявлені невідповідності: - надана «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» , в якій вказані наступні договори: - договора на надання послуг з виготовлення топографо-геодезичної зйомки на територію населеного пункту, або кількох населених пунктів (договір № 4 від 25.10.2021р., укладений між Учасником та Ічнянська міська рада та договір №КЗС-02 від 07.02.2022р., укладений між Учасником та Коблівська сільська рада) . Стан виконання: виконано в повному обсязі; - договір на надання послуг з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель (земельної ділянки) (договір № 99 від 07.09.2021, укладений між Учасником та Виконавчий комітет Пришибської сільської ради). Стан виконання: виконано в повному обсязі. Учасник не зазначив в довідці ще хоча б один аналогічний договір на надання послуг з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель (земельної ділянки). Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Учасник надав копію договору № 99 від 07.09.2021 на загальну суму 239000,00 грн. , а акти виконаних робіт лише на 180000,00 грн. - надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід. В довідці Учасник не підтвердив наявність сертифікованого інженера - геодезиста - не менше 1-ї особи, що пройшов курс навчання з керування БПЛА та отримав відповідний сертифікат у трудових відносинах. - надано Довідку про наявність власного або залученого обладнання, матеріально- технічної бази та технологій , які необхідні для послуг. В довідці Учасник не зазначив наявність безпілотного літального апарату (БПЛА), не менше 1 од., які призначені для високоточного аерознімання із двома вбудованими GPS/GNSS-приймачами та лазерний далекомірний сканер (лідар). Також в довідці Учасник не зазначив кількості, технічного стану, правової підстави власності, володіння/користування щодо кожної одиниці обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору про закупівлю послуг що є предметом закупівлі. Також Учасник не надав документів, що підтверджують наявність такого обладнання. - відсутня довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції; Посилання на вимогу в тендерній документації: 1. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати : 1. Довідка в довільній формі за підписом службової (посадової) особи Учасника та завірена печаткою (в разі наявності), із зазначенням аналогічних договорів* (в кількості – не менше 2 (двох) за 2021-2023 рр. на кожну послугу), найменування організації (замовника) з адресою та контактним телефоном, найменування наданих послуг, суми договорів та стану виконання. 2. Копії аналогічних договорів, зазначених у довідці, в повному обсязі з усіма додатковими угодами, додатками і специфікаціями. 3.Копії документів, що підтверджують факт виконання даних договорів, а саме: акти виконаних робіт (наданих послуг) на всю суму договору. * - Аналогічними договорами, в розумінні тендерної документації, є договора на надання послуг з виготовлення топографо-геодезичної зйомки на територію населеного пункту, або кількох населених пунктів та надання послуг з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель (земельної ділянки) Допускається надання аналогічних договорів у складі комплексних договорів. 2. Відповідно до підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації , на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям в складі тендерної пропозиції потрібно надати: 2.1. Довідка в довільній формі за підписом службової (посадової) особи Учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію щодо кваліфікації працівників Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах, а саме: - сертифікований інженер - землевпорядник - не менше 2- х осіб, - інженер – землевпорядник – не менше 1-ї особи, - сертифікований інженер - геодезист - не менше 1-ї особи, що пройшов курс навчання з керування БПЛА та отримав відповідний сертифікат. - спеціаліст з геоінформаційних систем та технологій - не менше 1-ї особи. 2.2. Скановані копії кваліфікаційних сертифікатів та сертифікатів про підвищення кваліфікації (у разі, якщо таке підвищення є обов’язковим, згідно вимог чинного законодавства) інженерів-землевпорядників, які перебувають з Учасником у трудових відносинах та копії трудових книжок (першої та сторінки про прийняття на роботу на підприємство Учасника), та документів про їх освіту. 3. Відповідно до підпункту 3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації , на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям в складі тендерної пропозиції потрібно надати: 3.1. Довідка в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої (посадової) особи Учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору про закупівлю послуг що є предметом закупівлі, із зазначенням щодо кожної одиниці: назва/найменування, марка, модель, кількості, технічного стану, правової підстави власності, володіння/користування, а саме: • електронний тахеометр, не менше – 2 одиниці (надати документи, що підтверджують проведення в установленому законом порядку повірки (сертифікації); • комп'ютери/ноутбуки – не менше 4 одиниць; • принтери/багатофункціональні пристрої друку – не менше 2 одиниці; • широкоформатний принтер (плоттер) для кольорового друку картографічного матеріалу формату А-0+ (1118 мм) – 1 одиниця ; • безпілотний літальний апарати (БПЛА), не менше 1 од., які призначені для високоточного аерознімання із двома вбудованими GPS/GNSS-приймачами; • лазерний далекомірний сканер (лідар); • програмне забезпечення ArcGis ( або аналог) - в кількості, що відповідає кількості працівників. • програмне забезпечення digital (або аналог) - в кількості, що відповідає кількості працівників. 3.2. Документи, що підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці , а саме: видаткові накладні, або акти прийому-передачі, або договора купівлі-продажу, або договора оренди (чинні протягом повного строку надання послуг) , або Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за ф. № 20-ОПП. 4. Відповідно до абз.4 підпункту 1, пункту 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців).» , додатку 1 до тендерної документації « - для учасників — юридичних осіб — довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції; *За наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином;». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи відповідно до вимог тендерної документації, а саме: 1) На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати : 1. Довідка в довільній формі за підписом службової (посадової) особи Учасника та завірена печаткою (в разі наявності), із зазначенням аналогічних договорів* (в кількості – не менше 2 (двох) за 2021-2023 рр. на кожну послугу), найменування організації (замовника) з адресою та контактним телефоном, найменування наданих послуг, суми договорів та стану виконання. 2. Копії аналогічних договорів, зазначених у довідці, в повному обсязі з усіма додатковими угодами, додатками і специфікаціями. 3.Копії документів, що підтверджують факт виконання даних договорів, а саме: акти виконаних робіт (наданих послуг) на всю суму договору. * - Аналогічними договорами, в розумінні тендерної документації, є договора на надання послуг з виготовлення топографо-геодезичної зйомки на територію населеного пункту, або кількох населених пунктів та надання послуг з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель (земельної ділянки) Допускається надання аналогічних договорів у складі комплексних договорів. 2) 2.1. Довідка в довільній формі за підписом службової (посадової) особи Учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію щодо кваліфікації працівників Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах, а саме: - сертифікований інженер - землевпорядник - не менше 2- х осіб, - інженер – землевпорядник – не менше 1-ї особи, - сертифікований інженер - геодезист - не менше 1-ї особи, що пройшов курс навчання з керування БПЛА та отримав відповідний сертифікат. - спеціаліст з геоінформаційних систем та технологій - не менше 1-ї особи. 2.2. Скановані копії кваліфікаційних сертифікатів та сертифікатів про підвищення кваліфікації (у разі, якщо таке підвищення є обов’язковим, згідно вимог чинного законодавства) інженерів-землевпорядників, які перебувають з Учасником у трудових відносинах та копії трудових книжок (першої та сторінки про прийняття на роботу на підприємство Учасника), та документів про їх освіту. 3) 3.1. Довідка в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої (посадової) особи Учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору про закупівлю послуг що є предметом закупівлі, із зазначенням щодо кожної одиниці: назва/найменування, марка, модель, кількості, технічного стану, правової підстави власності, володіння/користування, а саме: • електронний тахеометр, не менше – 2 одиниці (надати документи, що підтверджують проведення в установленому законом порядку повірки (сертифікації); • комп'ютери/ноутбуки – не менше 4 одиниць; • принтери/багатофункціональні пристрої друку – не менше 2 одиниці; • широкоформатний принтер (плоттер) для кольорового друку картографічного матеріалу формату А-0+ (1118 мм) – 1 одиниця ; • безпілотний літальний апарати (БПЛА), не менше 1 од., які призначені для високоточного аерознімання із двома вбудованими GPS/GNSS-приймачами; • лазерний далекомірний сканер (лідар); • програмне забезпечення ArcGis ( або аналог) - в кількості, що відповідає кількості працівників. • програмне забезпечення digital (або аналог) - в кількості, що відповідає кількості працівників. 3.2. Документи, що підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці , а саме: видаткові накладні, або акти прийому-передачі, або договора купівлі-продажу, або договора оренди (чинні протягом повного строку надання послуг) , або Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за ф. № 20-ОПП. 4) Довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції; *За наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином;.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.