Період оскарження умов закупівлі - по 18-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 63 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 630,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44388619 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталя Маніліч |
Телефон: | +380509288752 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 58002, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул. Петровича Якоба, будинок 18 |
1 |
1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації та п. 1 (таблиця 1) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником має бути надана Довідка* у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору, яка має містити інформацію щодо замовника (покупця), предмета закупівлі, обсягу та періоду поставки товару, дату договору. Учасник подав копії договорів, частина з яких не відповідає аналогічному предмету закупівлі. У переліку присутні договори, копії яких відсутні у документах. Крім цього згідно п. 1.4 Учасник має надати лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору, а у документації присутній Лист-відгук від контрагента, договір з яким не подано. Учаснику потрібно привести у відповідність до вимог Додатку 1 Довідку* у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору, у якій зазначити не менше одного аналогічного договору, додати копії договору на аналогічні послуги, який зазначений у довідці відповідно до п. 1.1, та копії документів, що підтверджують його виконання (копії видаткових накладних, актів приймання-передачі тощо). Учасник має надати лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору. Разом з тим звертаємо увагу, що аналогічним вважається договір з аналогічним предметом закупівлі, за яким учасник надавав послуги по розробці проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з метою формування земельної ділянки комунальної власності. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати уточнені або нові документи шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель; 2.Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації та п. 2 (таблиця 1) Наявність матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії відповідних документів щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці, які підтверджують право власності, користування, оренди тощо. Учасником ДП «Буковинська управляюча компанія» не надано у складі пропозиції копії підтверджуючих документів на право власності, а також підтверджуючих документів оренди (акт прийому-передач) що до: - робоча станція Dell 3010 dt – 2 шт.; - робоча станція HP EliteDesk 600gl SFF Intel Core i5 -4570T 2.9Ghz8Gb/120ssd/Intel HD Graphics 4600 – 1 шт.; - робоча станція HP 8200 i5/8/ – 2 шт.; - робоча станція Dell D035 15/4/250Gb – 2 шт.; - монітор Benq GL2450 – 1 шт.; - монітор HP LA2405WG – 1 шт.; - монітор AOC E2260P – 1 шт.; - монітор Dell G2410 / Dell 2400 wfp - 2 шт.; - приміщення вул. Кохановського 5; - МФУ формат А3 та А4 Konica Minolta Bizhub 185 – 1 шт.; - принтер струйний А3 кольоровий Epson L1300 A3– 1 шт.; - принтер лазерний Canon I-SENSYS LBP252dw – 1 шт.; - світловідділемір лазерний ручний – 1 шт.; - рулетка вимірювальна металева 27К410 House Tools – 1 шт.; - електронний тахометр NPR-332 (NICON-TRIMBLE Go. LTD) – 1 шт.; - приймач RTK GNSS S660 (South Surveying & Mapping Instrument Co) - 1 шт.; згідно довідки про наявність матеріально-технічної бази та обладнання № 18/09-7 від 18.09.23р. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати уточнені або нові документи шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель; 3. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації та п. 2 (таблиця 1, пп.1.4) Наявність матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії документів, що підтверджують проведення, в установленому чинним законодавством порядку, повірки обладнання, необхідного для надання послуг (для обладнання, що потребує обов’язкової повірки). Учасник у складі Тендерної документації надав Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки №200/462 від 20.09.20232року та №200/461 віфд 20.09.2022 року, які чинні до 20.09.2023 року. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати уточнені або нові документи шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель; 4. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації та п. 1 (таблиця 2, пп.1.4) Інформація про учасника у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, йому необхідно проінформувати про це замовника в письмовій формі та надати таку інформацію в складі пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати нові документи шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель; 5. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації та п. 4 (таблиця 2) Проєкт договору Учасник у складі Пропозиції подає Проєкт договору скріплений підписом та печаткою посадової особи, уповноваженої укладати угоди від імені Учасника процедури закупівлі розміщується замовником (Додаток № 3 до тендерної документації) та вважається згодою з його істотними умовами. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати підписаний та заповнений Проєкт договору(Додаток 3);
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.