Період оскарження умов закупівлі - по 15-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-09-2023, 00:00
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Застосований критерій оцінки – ціна (100%). Детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації. Надання забезпечення тендерних пропозицій не передбачається
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 61 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 610,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Радченко Ірина Миколаївна |
Телефон: | 380673904853, 380994277883 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
4 |
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами та доповненнями), філія "Кременчуцька ГЕС" ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР АУДИТУ ТА ПРОМИСЛОВОЇ БЕЗПЕКИ», код ЄДРПОУ 43875330 (далі – Учасник), з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Послуги з проведення ідентифікації об'єктів підвищенної небезпеки з погодженням в контролюючих оранах, розробка та узгодження планів локалізації та ліквідації аварій (ПЛЛА) на підприємстві, розроблення ЗВІТУ з Безпеки об'єктів підвищеної небезпеки, розроблення проекту "Політика запобігання аваріям на об'єкті підвищеної небезпеки" для філії "Кременчуцька ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго") (закупівля №: UA-2023-09-08-012139-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3.1 Таблиці №1 Розділу 1 та пункт 1.1. Таблиці №3 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації. 1) Відповідно до вимог пункту 3.1 Таблиці №1 Учасник повинен надати довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору. Досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник може підтвердити одним договором та/або окремими договорами. Для документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору учасником надається:відповідно до вимог пункту 3.1.1.1. Таблиці №1 - копія договору з додатками до нього або іншими документами (акти приймання-передачі послуг тощо), які містять перелік послуг, що є аналогічні предмету закупівлі, на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог п. 3.1. відповідно до вимог пункту 3.1.1.2 Таблиці №1 - лист-відгук від Замовника, підтверджуючий виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого відповідно до вимог п. 3.1.1.1. 2). Відповідно до вимог пункту 1.1 Таблиці №3 Учасник повинен надати: лист довільної форми, де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту у новій редакції) або надати Замовнику копію документу «Опис документів, шо надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» із зазначенням відповідного коду доступу. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1) Учасником завантаженої у складі тендерної пропозиції файл «Довідка про досвід виконання аналогічного договору.pdf», але -для п.1 зазначеної довідки Учасником не завантажено коректну копію договору з додатками до нього або іншими документами (акти приймання-передачі послуг тощо), які містять перелік послуг, що є аналогічні предмету закупівлі, на який є посилання у довідці, - для п.3 та п.4 зазначеної довідки - копії договорів з додатками до них або іншими документами (акти приймання-передачі послуг тощо), які містять перелік послуг, що є аналогічні предмету закупівлі, на які є посилання у довідці та листи-відгуки від Замовника, підтверджуючі виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, на які є посилання у довідці. 2) Учасником не завантажено у складі тендерної пропозиції лист довільної форми, де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту у новій редакції) або надати Замовнику копію документу «Опис документів, шо надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» із зазначенням відповідного коду доступу. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити через електронну систему закупівель: 1) на виконання вимог пункту 3.1 Таблиці №1 Розділу 1 Додатку №1 - довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). Для документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) завантажити документи відповідно до вимог пунктів 3.1.1.1 та 3.1.1.2. 2) на виконання вимог пункту 1.1 Таблиці №3 Розділу 3 Додатку №1 - лист довільної форми, де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту у новій редакції) або надати Замовнику копію документу «Опис документів, шо надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» із зазначенням відповідного коду доступу. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.