Період оскарження умов закупівлі - по 11-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 600 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 3 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02143844 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Громова Анна |
Телефон: | 380935222951 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 08500, Україна, Київська область,Фастів, пл. Соборна, 1 |
10 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: В тендерній пропозиції, яку надав учасник відсутні такі документи: - Додаток 4 (розрахунок кошторисної вартості розроблення проєктної документації) до проекту договору Додаток 3 до Тендерної документації подається у складі тендерної пропозиції на фірмовому бланку за підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки (подається без відбитку печатки, у разі якщо учасник, здійснює діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Додаток 4 (розрахунок кошторисної вартості розроблення проєктної документації) до проекту договору Додаток 3 до Тендерної документації подається у складі тендерної пропозиції на фірмовому бланку за підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки (подається без відбитку печатки, у разі якщо учасник, здійснює діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.