Період оскарження умов закупівлі - по 16-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-08-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 19-08-2023, 00:00
Комплекс робіт щодо оформлення права постійного користування земельними ділянками за рахунок земель державної власності лісогосподарського призначення для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг, що розташовані на території Тячівського, Ужгородського районів Закарпатської області та Дрогобицького, Самбірського районів Львівської області (ДК 021:2015: 71251000-2: Геодезичні послуги у галузях архітектури та будівництва)
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 15 548 462,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 78 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 311 000,00 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шевчук Наталія Сергіївна |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
7 |
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1. Відповідно до пункту 7 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у разі проведення процедури закупівлі робіт чи послуг учасник повинен надати у складі тендерної пропозицій довідку у довільній формі, в якій має бути зазначено інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг, як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасник, який не планує залучати до виконання робіт чи надання послуг, як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю інших суб’єктів господарювання, повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку довільної форми із зазначенням відповідного факту. Згідно пункту 4.1. Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації та оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2023-08-11-011311-a від 11.08.2023 р. предметом закупівлі є послуги, а саме: ДК 021:2015: 71250000-5 архітектурні, інженерні та геодезичні послуги. У складі тендерної пропозиції учасником не надано довідку у довільній формі, в якій має бути зазначено інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг, як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлі або довідку про те, що учасник, який не планує залучати до виконання робіт чи надання послуг, як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю інших суб’єктів господарювання, що є порушенням вимог пункту 7 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 2. Відповідно до підпункту 3.1.1.6. підпункту 3.1.1. пункту 3.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку у довільній формі про вартість чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (надається товариствами з обмеженою або додатковою відповідальністю) або довідка у довільній формі про вартість активів за даними останньої річної фінансової звітності (надається акціонерними товариствами). У складі тендерної пропозиції учасником надано довідку № 279 від 16.08.2023 р. у довільній формі про вартість чистих активів відповідно до останньої річної фінансової звітності за 2022р., відповідно до якої вартість чистих активів учасника становить 438 037,00 грн. Водночас, у складі тендерної пропозиції учасником надано копію Фінансової звітності малого підприємства у складі Балансу та Звіту про фінансові результати за 2022р., відповідно до якої вартість чистих активів учасника становить 438 000,00 грн. Отже, надана учасником довідка про вартість чистих активів не відповідає інформації, наявній у даних останньої затвердженої фінансової звітності, наданої учасником у складі тендерної пропозиції, а саме: Фінансової звітності малого підприємства за 2022 р. 3. Відповідно до підпункту 1.1.1. пункту 1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати інформаційну довідку у довільній формі, яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. Згідно підпункту 1.1.2.2. підпункту 1.1.2. пункту 1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації, що вказана у довідці, учасник повинен надати, зокрема, копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання (крім обладнання, зазначеного у підпункті 1.1.1.1. підпункту 1.1.1. пункту 1.1. Розділу І цього Додатку), що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу (договір(ори) оренди). У складі тендерної пропозиції учасником надана Інформаційна довідка про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг № 267 від 16.08.2023 р. із таблицею за пунктом 7 якої, учасник планує використовувати для надання послуг, що є предметом закупівлі, широкоформатний принтер/плоттер Epson Stylus Pro 9890. Однак, учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії документів, що підтверджують право власності та/або право користування обладнанням, що наведене у пункті 7 таблиці зазначеної Довідці, що є порушенням вимог підпункту 1.1.2.2. підпункту 1.1.2. пункту 1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Довідку у довільній формі, в якій має бути зазначено інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг, як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлі або довідку про те, що учасник, який не планує залучати до виконання робіт чи надання послуг, як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю інших суб’єктів господарювання. 2. Довідку у довільній формі про вартість чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності 3. Інформаційну довідку у довільній формі, яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, враховуючи вимоги підпункту 1.1.1. пункту 1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. На підтвердження відомостей зазначених у довідці надати копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання (крім обладнання, зазначеного у підпункті 1.1.1.1. підпункту 1.1.1. пункту 1.1. Розділу І цього Додатку), що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу (договір(ори) оренди).
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
ПРОТОКОЛ № 749 РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ 01 вересня 2023 р. м. Київ 21.08.2023 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 71250000-5 архітектурних, інженерних та геодезичних послуг (комплексу робіт щодо оформлення права постійного користування земельними ділянками за рахунок земель державної власності лісогосподарського призначення для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг, що розташовані на території Тячівського, Ужгородського районів Закарпатської області та Дрогобицького, Самбірського районів Львівської області) (оголошення № UA-2023-08-11-011311-a від 11.08.2023 р.). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 21.08.2023 року стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 71250000-5 архітектурних, інженерних та геодезичних послуг (комплексу робіт щодо оформлення права постійного користування земельними ділянками за рахунок земель державної власності лісогосподарського призначення для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг, що розташовані на території Тячівського, Ужгородського районів Закарпатської області та Дрогобицького, Самбірського районів Львівської області) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОМАП» (надалі – ТОВ «ТЕХНОМАП»). Уповноважена особа детально опрацювала тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХНОМАП» та в процесі прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації виявила, що деякі документи та/або інформація, які надані учасником у складі тендерної пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації. Зокрема, у складі тендерної пропозиції учасником була надана Інформаційна довідка про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг № 267 від 16.08.2023 р. з таблицею за пунктом 7 якої, учасник планує використовувати для надання послуг, що є предметом закупівлі, широкоформатний принтер/плоттер Epson Stylus Pro 9890. Однак, учасником у складі тендерної пропозиції не було надано копії документів, що підтверджують право власності та/або право користування обладнанням, що наведене у пункті 7 таблиці зазначеної Довідці, що є порушенням вимог підпункту 1.1.2.2. підпункту 1.1.2. пункту 1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (надалі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене та керуючись пунктом 43 Особливостей замовник 24.08.2023 о 16:43 розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей. Кінцевим строком усунення невідповідностей, визначеним електронною системою закупівель, було встановлено 25.08.2023 до 16:43. З метою усунення виявленої невідповідності, учасником торгів в електронній системі закупівель у складі тендерної пропозиції о 14:40 25.08.2023 було розміщено файл «Інформація щодо матеріально-технічної бази.pdf», який містить Інформаційну довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг № 290 від 25.08.2023 р., а також Оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 за 01.01.2023 р. – 31.07.2023 р. Під час вивчення наданих учасником документів на виправлення виявленої невідповідності, а саме: Інформаційної довідки про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг № 290 від 25.08.2023 р. було встановлено, що учасник торгів за пунктом 8 таблиці, яка наведена в зазначеній Інформаційній довідці, планує для надання послуг, що є предметом закупівлі, використовувати комп’ютерну техніку МФУ HP OfficeJet Pro 8210 у кількості 2 шт. Однак, відповідно до інформації, наведеної в Оборотно-сальдовій відомості по рахунку 10 за 01.01.2023 р. – 31.07.2023 р. в учасника у власності є тільки одна одиницю комп’ютерної техніки - МФУ HP OfficeJet Pro 8210. Інших документів, які б підтверджували право власності та/або користування зокрема, договір(ори) купівлі продажу (договір(ори) оренди тощо, учасником надані не були, що є порушенням вимог підпункту 1.1.2.2. підпункту 1.1.2. пункту 1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції учасником ще 18.08.2023 р. було надано Інформаційну довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг № 267 від 16.08.2023 р., у якої за пунктом 8 таблиці, яка наведена в зазначеній Інформаційній довідці, учасник планував для надання послуг, що є предметом закупівлі використовувати комп’ютерну техніку МФУ HP OfficeJet Pro 8210 у кількості 2 шт. При цьому, згідно оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 за 01.01.2023 р. – 31.07.2023 р., яка була надана учасником в складі тендерної пропозиції 18.08.2023 р. також зазначалося, що в учасника є тільки одна одиницю комп’ютерної техніки - МФУ HP OfficeJet Pro 8210. Втім, зазначена невідповідність не була встановлена замовником у повідомленні з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно положень пункту 43 Особливостей, замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи положення пункту 43 Особливостей у замовника відсутня можливість направити повторне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Відповідно до положень п.п. 2 п. 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Уповноважена особа опрацювала зазначене питання та враховуючи інформацію наведену у тендерній пропозиції учасника, встановила наявність підстав для відміни процедури закупівлі на підставі п.п. 2 п. 50 Особливостей. Враховуючи викладене та керуючись статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 2 пункту 50 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1. Відмінити відкриті торги на закупівлю за ДК 021:2015: 71250000-5 архітектурних, інженерних та геодезичних послуг (комплексу робіт щодо оформлення права постійного користування земельними ділянками за рахунок земель державної власності лісогосподарського призначення для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг, що розташовані на території Тячівського, Ужгородського районів Закарпатської області та Дрогобицького, Самбірського районів Львівської області) на підставі п.п. 2 п. 50 Особливостей, а саме: замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель підстав для прийняття рішення про відміну відкритих торгів у встановленому порядку. Уповноважена особа _______________ В.М. Цимбалюк
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
12-09-2023, 00:03
Період оскарження:
з 01-09-2023, 17:43 по 12-09-2023, 00:00
Документи: