Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-08-2023, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на україномовний текст. При цьому, тексти повинні бути автентичними, якщо іншого не передбачено міжнародними угодами Учасником яких є Україна, визначальним є текст, викладений українською мовою. Офіційні документи, які вимагаються тендерною документацією та відповідають п.2 Правил проставляння апостилю на офіційних документах, призначених для використання на території інших держав, затверджених наказом МЗС України, Міносвіти та Міністерством юстиції від 05.12.2003 № 237/803/151/5 повинні бути обов’язково завірені апостилем. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимогі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 371 958,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 859,79 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 25843931 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Клейман Ганна Анатоліївна |
| Телефон: | 380567913774 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, Вулиця Воскресенська будинок 24 |
9 |
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ПРОДЖЕКТ ГРУП" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування «Послуги з розробки удосконалення існуючої організації дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-41 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці с. Лобойківка-смт. Петриківка, км 0+000 - км 26+000» 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-08-02-005818-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: -в формі тендерної пропозиції учасника загальна сума з ПДВ складає 426 000,00 грн що перевищує очікувану вартість закупівлі -учасник замість абзацу 14 пункту 17 Особливостей надав довідку згідно частини другої статті 17 -учасник в довідці про наявність аналогічного договору не вказав номер договору 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Додаток 1 до тендерної документації (форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку із зазначенням вихідних № та дати) «ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Ми, (повне найменування учасника), надаємо свою тендерну пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю : ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування «Послуги з розробки удосконалення існуючої організації дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-41 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці с. Лобойківка-смт. Петриківка, км 0+000 - км 26+000» № Найменування Одиниця виміру Кількість Ціна, грн. без ПДВ Загальна сума грн. без ПДВ 1 ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування «Послуги з розробки удосконалення існуючої організації дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-41 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці с. Лобойківка-смт. Петриківка, км 0+000 - км 26+000» послуга 1 Всього без ПДВ: ПДВ*: Всього з ПДВ*: Вивчивши вимоги тендерної документації, на надання зазначеного вище, ми маємо можливість та гарантуємо виконання вимог Замовника та договору на умовах, зазначених у тендерній пропозиції, у відповідності до вимог тендерної документації, за ціною, визначеною за результатами торгів. Строк поставки: 31 грудня 2023 року. 1. У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором. 2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. 3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої тендерної пропозиції найбільш економічно вигідної. 4. Ми розуміємо та погоджуємося, що Ви можете відмінити процедуру закупівлі у разі наявності обставин для цього згідно із Законом. 5. Якщо нас буде визначено Переможцем закупівлі, ми зобов'язуємося погодити договірну ціну та підписати Договір із Замовником на умовах, викладених в Додатку 5 до тендерної документації, не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, відповідно до вимог тендерної документації та нашої пропозиції за ціною, визначеною за результатами торгів. 6. Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації. Керівник (або уповноважена особа) учасника __ _____________ П.І.Б. (підпис, печатка) Додаток 2 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.1. Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) № п/п Замовник, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ № договору, предмет договору Вартість послуг Характеристика послуг, що виконувалися 1 2 3 4 5 Для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного (аналогічних)* договору (договорів), надається: 1)Аналогічним (аналогічними) виконаним (виконаними) договором (договорами), вважається договір згідно предмету закупівлі та/або договори з розробки проектів та/або схем організації дорожнього руху та/або схем маршрутного орієнтування на автомобільних дорогах загального користування. 2)Підписаний(і) замовником (контрагентом) документ(и), що підтверджує виконання робіт (надання послуг) за аналогічним договором, інформація по якому відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. 3)Позитивний лист - відгук замовника (контрагента) за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у якому(их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також iнформацiю про якiсть наданих послуг/виконаних робiт, дотримання строків/термінів, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Додаток 3 до тендерної документації 1. Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах: П.13Учасник процедури закупівлі має надати: довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; або учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливсотей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ПРОДЖЕКТ ГРУП" необхідно надати у строк, визначений Особливостями : -в формі тендерної пропозиції учасника загальна сума з ПДВ складає 426 000,00 грн що перевищує очікувану вартість закупівлі,учасник повинен надати пояснення,чому сума яка вказана в тендерній пропозиції відрізняється від суми остаточної пропозиції яка вказана після аукціону.Надати оновлену форму тендерної пропозиції. -учасник замість абзацу 14 пункту 17 Особливостей надав довідку згідно частини другої статті 17.Учасник повинен надати оновлену довідку згідно Постанови 1178 від 12.10.2022р.(із змінами) -учасник в довідці про наявність аналогічного договору не вказав номер договору(Учасник повинен надати оновлену довідку) Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1.Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ПРОДЖЕКТ ГРУП" щодо Закупівлі ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування «Послуги з розробки удосконалення існуючої організації дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-41 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці с. Лобойківка-смт. Петриківка, км 0+000 - км 26+000» 2.Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП ЧУМАЧЕНКО ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування «Послуги з розробки удосконалення існуючої організації дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-41 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці с. Лобойківка-смт. Петриківка, км 0+000 - км 26+000» 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-08-02-005818-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: -в відгуку відсутній вихідний номер,відсутня інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору,відсутня інформація щодо суми виконання договору. -учасник не надав гарантійний лист:що вартість тендерної пропозиції учасника включає в себе повний комплекс послуг, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі, вказаних в Додатку 4 до тендерної документації -відсутній проєкт договору -учасник не надав гарантійний лист:що вартість тендерної пропозиції учасника включає в себе повний комплекс послуг, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі, вказаних в Додатку 4 до тендерної документації -відсутня довідка в довільній формі про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору;або учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливсотей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Додаток 2 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.1. Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) № п/п Замовник, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ № договору, предмет договору Вартість послуг Характеристика послуг, що виконувалися 1 2 3 4 5 Для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного (аналогічних)* договору (договорів), надається: 1) Аналогічним (аналогічними) виконаним (виконаними) договором (договорами), вважається договір згідно предмету закупівлі та/або договори з розробки проектів та/або схем організації дорожнього руху та/або схем маршрутного орієнтування на автомобільних дорогах загального користування. 2) Підписаний(і) замовником (контрагентом) документ(и), що підтверджує виконання робіт (надання послуг) за аналогічним договором, інформація по якому відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. 3) Позитивний лист - відгук замовника (контрагента) за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у якому(их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також iнформацiю про якiсть наданих послуг/виконаних робiт, дотримання строків/термінів, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Згідно розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:П.1Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - інформацію та документи щодо відповідності тендерної пропозиції учасника що визначені у Додатку 1 до тендерної документації; - інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, – згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації; - інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації; - інформацію та документи щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічному завданню (необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі), що визначені у Додатку 4 до тендерної документації; - документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, згідно з умовами та вимогами тендерної документації, у разі встановлення такої вимоги у тендерній документації; - проект договору що визначений у Додатку 5 до тендерної документації; - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Згідно розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: п.6 .Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Підтвердження відповідності послуг вимогам даного розділу тендерної документації надається у вигляді документів відповідно до вищевказаних вимог та гарантійних листів довільної форми за підписом керівника або уповноваженої посадової особи учасника та завірених печаткою (за наявності), які містять наступні гарантії учасника: 1. Тендерна пропозиція учасника відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 4 до тендерної документації, а надання послуг (виконання робіт) згідно предмету закупівлі будуть здійснюватись у чіткій відповідності до кількості та обсягів, що визначені Додатком 4 до тендерної документації; 2. Вартість тендерної пропозиції учасника включає в себе повний комплекс послуг, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі, вказаних в Додатку 4 до тендерної документації; Додаток 3 до тендерної документації 1. Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах: П.13Учасник процедури закупівлі має надати: довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; або учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливсотей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику ФОП ЧУМАЧЕНКО ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ необхідно надати у строк, визначений Особливостями : --в відгуку зазначити вихідний номер, інформацію щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору,зазначити інформацію щодо суми виконання договору. -учасник долучити гарантійний лист:що вартість тендерної пропозиції учасника включає в себе повний комплекс послуг, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі, вказаних в Додатку 4 до тендерної документації -долучити проєкт договору -долучити технічне завдання -долучити довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору;або учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливсотей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1.Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника ФОП ЧУМАЧЕНКО ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ щодо Закупівлі ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування «Послуги з розробки удосконалення існуючої організації дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-41 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці с. Лобойківка-смт. Петриківка, км 0+000 - км 26+000» 2.Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.