Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-07-2023, 00:00
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області |
| ЄДРПОУ: | 22843868 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Швець В'ячеслав Павлович |
| Телефон: | 380372583872 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область,Чернівці, ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205 |
5 |
Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року(зі змінами), (далі – Особливості): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»… Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (зі змінами) (далі - Закон): «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.». Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» за предметом «Послуги з інвентаризації земель під міжнародною та національними автомобільними дорогами та в смугах відведення автомобільних доріг загального користування державного значення в адміністративних межах Чернівецької області та складання за їх результатами технічної документації із землеустрою (експлуатаційне утримання) (ДК 021:2015 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ним у тендерній пропозиції, а саме: Відповідно до вимог п.5 «Розділ III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «…Відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює до Учасників наступні кваліфікаційні критерії: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.». Згідно Додатку 1 тендерної документації: «1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 1.1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку у повній відповідності із формою Таблиці 1.1 щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з урахуванням переліку мінімальної кількості обладнання, яке необхідне для виконання землевпорядних та геодезичних робіт. «…Мінімальна кількість обладнання, яке необхідне для виконання землевпорядних та геодезичних робіт, а саме: - приймачі GNSS геодезичного призначення – не менше 2-х одиниць із частотою отримання даних не менше 10 Гц, та не менше 1-го із частотою отримання даних не менше 20 Гц, що повинно підтверджуватись технічними характеристиками GNSS приймачів. - відповідне ліцензійне програмне забезпечення, функціонал якого передбачений виробником для технологічного процесу виконання робіт із землеустрою - не менше ніж на 12 робочих місць. Для підтвердження наявності в Учасника такого програмного забезпечення, Учасники у складі пропозиції надають відповідні свідоцтва, інші документи, що підтверджують законність використання програмного забезпечення; - транспортних засобів (для перевезення працівників, обладнання, устаткування) – не менше – 2-х одиниць; Для підтвердження в учасника власних та/або залучених БПЛА, їх справності та придатності для високоточного аерознімання, Учасники у складі пропозиції надають документи, що підтверджують право власності/користування та технічні характеристики БПЛА…» Учасник, у складі тендерної пропозиції, завантажив на електронний майданчик «Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Таблиця 1.1 (вих.№1178/07-23 від 27.07.2023 р.) (файл «МТБ (6).pdf»), в якій зазначив наявність обладнання: Приймач GPS GPS 2015 НіРег SR (L1/L2) (рядок 4 колонка 2,3), Приймач GPS GPS 2018 Triumph-2 (рядок 5 колонка 2,3), Приймач GPS GNSS S660P базовий приймач GPS GX 1230 GG (рядок 20 колонка 2,3), однак не підтвердив технічні характеристики цих GNSS приймачів. Також, учасник, у Таблиці 1.1 вказав наявність «Безпілотний літальний апарат Topodrone DJІ Mavic 2 Pro L1/L2 RТК/РРК» (рядок 15 колонка 2,3), однак не підтвердив технічні характеристики БПЛА. Також, учасник, у складі файлу «МТБ (6).pdf» завантажив «Довідка учасника про наявність у власності або користуванні: технічних засобів для виконання геодезичних та інших робіт, комп’ютерної, обчислювальної та іншої інформаційної техніки і ліцензійного програмного забезпечення, а також транспортних засобів» (вих. №1178/07-23 від 27.07.2023 р.), в якій зазначено відповідне ліцензійне програмне забезпечення, функціонал якого передбачений виробником для технологічного процесу виконання робіт із землеустрою, але не включено в Таблицю 1.1 згідно вимог тендерної документації. Також, учасник, у складі файлу «МТБ (6).pdf» завантажив «Довідка учасника про наявність у власності або користуванні: технічних засобів для виконання геодезичних та інших робіт, комп’ютерної, обчислювальної та іншої інформаційної техніки і ліцензійного програмного забезпечення, а також транспортних засобів» (вих. №1180/07-23 від 27.07.2023 р.), в якій зазначено наявні в учасника транспортні засоби для надання послуг, не включено в Таблицю 1.1 згідно вимог тендерної документації. Вимагаємо, у визначений Законом та Особливостями строк, усунути встановлені невідповідності згідно вимог Додатку 1 тендерної документації, надати інформацію згідно Додатку 1 тендерної документації. Згідно Додатку 1 тендерної документації: «2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 2.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням інформації встановленої Таблицею 2.1. Учасник, у складі тендерної пропозиції, завантажив на електронний майданчик «Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт*» Таблиця 2.1 (вих.№1170/07-23 від 27.07.2023 р.) (файл «Працівники (8).pdf»), в якій виявлено наступні невідповідності: - рядок 1 колонка 5: дата видачі кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника №014591 не співпадає з датою в сканкопії вказаного документа; - рядок 2 колонка 4: назва навчального закладу не співпадає з назвою в сканкопії вказаного документа; - рядок 8 колонка 2: зазначено «сертифікований інженер-геодезист», колонка 5 зазначено «Кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста № 015080 від 02.06.2021р.», однак на підтвердження надано сканкопії наказу № 16-К від 18.05.2023 р., згідно якого Марсєєва Андрія Геннадійовича прийнято на посаду інженера-землевпорядника, кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника №014583 від 05.10.2020 р., Витягу №17298 від 24-05-2023 з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників. Вимагаємо, у визначений Законом та Особливостями строк, усунути встановлені невідповідності згідно вимог Додатку 1 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.