Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-07-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 344 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 6 720,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 25887079 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Стрілецька Марія |
Телефон: | 0352528179 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,місто Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
3 |
Перелік невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. У листі від 20.07.2023 № 6/2007 не міститься інформації про погодження з усіма умовами проекту договору, (підпункт 8 пункту 24 тендерної документації). 2. Відсутній додаток 1 до наданого аналогічного договору, (Додаток 1 до тендерної документації). 3. Наданий аналогічний договір не є аналогічним; (Додаток 1 до тендерної документації); 4. Відсутня довідка у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати лист погодження з усіма умовами проекту договору; 2. Надати додаток 1 до наданого аналогічного договору; 3. Надати аналогічний договір з підтверджуючими документами у відповідності до вимог тендерної документації. 4. Надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.