Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-07-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 899 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 8 990,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету Володимирської міської ради |
ЄДРПОУ: | 44365036 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Антоніна Цвид |
Телефон: | 380986348981 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 44700, Україна, Волинська область,Володимир, вул.Устилузька, будинок 17 |
9 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 2 Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник у складі пропозиції повинен надати копії документів (наприклад: ліцензії, та/або сертифікат ліцензійності, та/або ліцензійний договір, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання програмного забезпечення, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника ліцензійного програмного забезпечення, вказаного у довідці. Учасник в складі пропозиції надає документи, які підтверджують наявність в учасника ліцензійного програмного забезпечення, про те не в повному обсязі . Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2. Відповідно до розділу 4 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник для надання послуг, що є предметом даної закупівлі може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. Ця інформація подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). На підтвердження відповідної інформації в складі тендерної пропозиції подаються копії чинних договорів цивільно-правового характеру. Учасник в складі пропозиції надає Довідку про залучення осіб для виконання робіт, на підставі цивільно-правових договорів № 51/0723 від 17.07.2023 року де зазначає Чумаченко Олена Фідаіловна – інженер-землевпорядник – Договір 8/1 від 24.04.2023 року, проте в Договорі про надання послуг 8/1 зазначено дату 26.05.2023 року. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати ліцензії, та/або сертифікат ліцензійності, та/або ліцензійний договір, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання програмного забезпечення, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника ліцензійного програмного забезпечення, вказаного у довідці. 2. Довідку про залучення осіб для виконання робіт, на підставі цивільно-правових договорів.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1)Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп.9.3п.9 Додатку №2 до Тендерної документації, наявність відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створювати та обробляти файли у форматах баз геоданих в форматі .gdb (для підтвердження надаються відповідні свідоцтва або інші передбачені законодавством документи та довідка від ліцензіара ПЗ у довільній формі з підтвердженням вказаної можливості наявності у програмному забезпеченні Учасника функціоналу, придатному для переведення даних, отриманих за результатами робіт у формат .gdb. з документами карт (креслень) у форматі .mxd, а також щодо правових підстав володіння/користування Учасника таким програмним забезпеченням)– у кількості не менше ніж на 6 робочих місць; Учасник надає у складі своєї пропозиції довідку від ліцензіара ПЗ ТОВ «Аналітика», однак, на підтвердження пп.9.3 п.9 Додатку №2 до Тендерної документації, у даній довідці не зазначено підтвердження можливості наявності у програмному забезпеченні Учасника функціоналу, придатному для переведення даних, отриманих за результатами робіт у формат .gdb. з документами карт (креслень) у форматі .mxd, а також щодо правових підстав володіння/користування Учасника таким програмним забезпеченням. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції довідку від ліцензіара ПЗ ТОВ «Аналітика», в якій чітко згідно вимоги зазначено повну інформацію про наявність у програмному забезпеченні Учасника функціоналу, придатному для переведення даних, отриманих за результатами робіт у формат .gdb. з документами карт (креслень) у форматі .mxd, а також щодо правових підстав володіння/користування Учасника таким програмним забезпеченням. 2)Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп.9.1 п.9 Додатку №2 до Тендерної документації, досвід роботи, підтверджений копіями не менше 1 договору. Аналогічним вважається договір виконаний за кодом CPV за ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії. Інформація про досвід виготовлення учасником цифрових карт масштабу 1:2000 із застосуванням геоінформаційних технологій із формуванням складу та структури бази геоданих (інформаційної структури змісту цифрових даних), а саме: із включенням до цифрових карт масштабу 1:2000 значень кількісних та якісних характеристик, кодів об’єктів у відповідності до системи класифікації та кодування топографічної інформації для топографічних планів відповідного масштабу; інформація про досвід виготовлення Учасником топографічної основи масштабу 1:2000 як бази даних в форматі .gdb. У складі пропозиції Учасника відсутні вищевказані документи, що підтверджують наявність аналогічного досвіду роботи Учасника. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції копію не менше 1 договору. Аналогічним вважається договір виконаний за кодом CPV за ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії. Інформація про досвід виготовлення учасником цифрових карт масштабу 1:2000 із застосуванням геоінформаційних технологій із формуванням складу та структури бази геоданих (інформаційної структури змісту цифрових даних), а саме: із включенням до цифрових карт масштабу 1:2000 значень кількісних та якісних характеристик, кодів об’єктів у відповідності до системи класифікації та кодування топографічної інформації для топографічних планів відповідного масштабу; інформація про досвід виготовлення Учасником топографічної основи масштабу 1:2000 як бази даних в форматі .gdb. 3)Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп.3 п.1 розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації,для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, Учасник повинен надати документи (скановані копії свідоцтв про метрологічну повірку обладнання: електронні тахеометра (ів), супутникового (их) радіонавігаційного (их) GPS/GNSS приймача (ів) геодезичного призначення), що підтверджують проведення в установленому чинним законодавством порядку та терміни повірки засобів вимірювальної техніки, що необхідні для надання послуг передбачених предметом закупівлі (для обладнання, що потребує обов’язковій повірці: електронниий (і) тахеометр (и), супутникового (их) радіонавігаційного (их) GPS/GNSS приймача (ів) геодезичного призначення). Копії документів, які підтверджують проведення останньої повірки відповідно до Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність” геодезичних інструментів, вказаних у довідці, дійсні на строк надання послуг(до 01.10.2023р.) У складі пропозиції Учасника на підтвердження пп.3 п.1 розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації надано скановані копії свідоцтв про метрологічну повірку обладнання: електронні тахеометра (ів), супутникового (их) радіонавігаційного (их) GPS/GNSS приймача (ів) геодезичного призначення, однак строк дії свідоцтва про метрологічну повірку електронного тахеометра– до 02 вересня 2023 року та строк дії свідоцтва про метрологічну повірку приймача GPS- до 01 вересня 2023 року Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиціїскановані копії свідоцтв про метрологічну повірку обладнання: електронні тахеометра (ів), супутникового (их) радіонавігаційного (их) GPS/GNSS приймача (ів) геодезичного призначення), що підтверджують проведення в установленому чинним законодавством порядку та терміни повірки засобів вимірювальної техніки, що необхідні для надання послуг передбачених предметом закупівлі (для обладнання, що потребує обов’язковій повірці: електронниий (і) тахеометр (и), супутникового (их) радіонавігаційного (их) GPS/GNSS приймача (ів) геодезичного призначення). Копії документів, які підтверджують проведення останньої повірки відповідно до Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність” геодезичних інструментів, вказаних у довідці, дійсні на строк надання послуг(до 01.10.2023р.) 4) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації,на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник має надати довідкупро наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: Скановані з оригіналу копії аналогічного договору, у кількості не менше одного, які повністю виконані, інформація щодо яких вказано у довідці форми Таблиця «В» про виконання аналогічних договорів. Аналогічним буде вважатись договори, який включає виконання/надання послуг із виконання проектно-вишукувальних робіт в частині топографо-геодезичного знімання виконаний за кодом CPV за ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії. Скановані з оригіналу копії листа-відгуку про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «В». Відгуки повинні містити назву замовника, предмет закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Учасник у складі пропозиції має надати звіт про виконання договору про закупівлю, який ним зазначено, як аналогічний, та надати посилання на ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель Prozorro не менше одного. У складі пропозиції Учасник на підтвердження розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документаці надає копію аналогічного договору №486 від 08 листопада 2021 року, предмет якого не відповідає визначеному у розділі 1 Додатку №1 до Тендерної документації. Відповідно, інформація, надана Учасником на підтвердження розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації, не підтверджує встановлені у даному розділі вимоги. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме: на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник має надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: Скановані з оригіналу копії аналогічного договору, у кількості не менше одного, які повністю виконані, інформація щодо яких вказано у довідці форми Таблиця «В» про виконання аналогічних договорів. Аналогічним буде вважатись договори, який включає виконання/надання послуг із виконання проектно-вишукувальних робіт в частині топографо-геодезичного знімання виконаний за кодом CPV за ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії. Скановані з оригіналу копії листа-відгуку про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «В». Відгуки повинні містити назву замовника, предмет закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Учасник у складі пропозиції має надати звіт про виконання договору про закупівлю, який ним зазначено, як аналогічний, та надати посилання на ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель Prozorro не менше одного 5) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп.1 п.1 розділу 1Додатку №1 до Тендерної документації, Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати:у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власними, то Учасник повинен документально підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази шляхом надання сканованих оригіналів документів, а саме: видаткові накладні, або акти приймання-передачі, інвентаризаційний опис(и) на момент подання тендерної пропозиції або інший документ яким учасник може підтвердити власне право власності та користування. У складі пропозиції Учасника на підтвердження пп.1 п.1 розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації надано видаткові накладні для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А», однак у складі пропозиції Учасника відсутні інвентаризаційнийопис(и) на момент подання тендерної пропозиції або інший документ яким учасник може підтвердити власне право власності та користування. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме: надати у складі своєї пропозиції інвентаризаційний опис(и) на момент подання тендерної пропозиції або інший документ яким учасник може підтвердити власне право власності та користування. 6)Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.