Період оскарження умов закупівлі - по 17-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-07-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 20-07-2023, 00:00
Дана закупівля здійснюється на виконання Програми забезпечення розроблення містобудівної документації Брацлавської селищної ради Тульчинського району Вінницької області затвердженої рішенням 33 сесії восьмого скликання Брацлавської селищної ради №267 від 22.12.2022 року.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 916 810,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 87 504,00 UAH |
| Замовник: | Брацлавська селищна рада |
| ЄДРПОУ: | 04325928 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Галина Дунаєвська |
| Телефон: | +380663588812 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 22870, Україна, Вінницька область,селище міського типу Брацлав, ВУЛИЦЯ Незалежності, будинок 28 |
3 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції у довідці № 65/14 від 12.07.2023 р «Лист-згода з проєктом Договору» та Тендерній пропозиції гарантує виконання своїх зобов’язання за Договором, у разі визначеня переможцем і Замовником буде прийнято рішення про намір укласти з Учасником Договір про закупівлю послуг. В проєкті Договору п.п.3.9. та 3.10. зазначено, що «Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошових коштів (завдатку). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору.». Однак, Учасником у листі-згоді не конкретизується те, шо ним буде надано Замовнику забезпечення виконання Договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, відповідно якої (яких) виявлено невідповідності: «Відповідно п. 6 «Забезпечення виконання Договору про закупівлю» розділу 6 Тендерної документації: «Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те що, вразі визнання його переможцем торгів, ним буде надано Замовнику забезпечення виконання договору, згідно вимог даної тендерної документації, не пізніше дати підписання договору.» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-06-009400-a). 3.1. Підтвердити окремим гарантійним листом що, вразі визнання його переможцем торгів, ним буде надано Замовнику забезпечення виконання договору, згідно вимог даної тендерної документації, не пізніше дати підписання договору.». В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, пропозиція Учасника ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СВІТЯЗЬ" буде відхилена у відповідності до абзацу 5 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.