Період оскарження умов закупівлі - по 14-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-07-2023, 00:00
Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником або переможцем процедури торгів будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; -розмір забезпечення тендерної пропозиції: 20 000 (двадцять тисяч) грн. 00 коп. Інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції зазначені у п.2 розділу 3 тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 054 484,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 272,42 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 20 000,00 UAH |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 38598277 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Володимир Дмітрієв |
| Телефон: | +380567428457 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49004, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником, на підтвердження забезпечення тендерної пропозиції (далі – ТП) надано банківську гарантію №KIEG316509930, дата видачі 17 липня 2023 року. Проте, положеннями тендерної документації (далі – ТД) вимагається надання у складі тендерних пропозицій договору про надання банківської гарантії/договору про надання гарантії (якщо у банківській гарантії є посилання на договір ) 2. Учасником, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», надано у складі тендерної пропозиції ДОВІДКУ ПРО КВАЛІФІКАЦІЮ І ДОСВІД ПРАЦІВНИКІВ, ЯКІ БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ ДО ВИКОНАННЯ РОБІТза вих. №7 від 12.07.2023 (далі – Довідка). З довідки не вбачається залучення до виконання робіт директора Фролова Д.Б. 3. Для документального підтвердження наявності вимірювальної лабораторії, Учасник надав у складі ТП свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 від 20 травня 2023 р. №LC 21/2023. Проте, не надав додатку, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо. 4. Учасником, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання , матеріально-технічної бази та технологій», надано у складі тендерної пропозиції довідку про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт за Договором про закупівлю за вих. №6 від 12.07.2023 (далі – Довідка). Згідно п. 6 довідки учасник має намір залучити до виконання робіт 2 шт. Рулетки 30 м, вимірювальна сталева з поділками 30м-13мм ST-30A (з калібровкою). Разом з тим, відповідно до ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) учасник надає копії документів, що підтверджують право власності або договір оренди офісних приміщень, обладнання, що вказані в інформаційній довідці, (у разі якщо офісне приміщення та/або обладнання не є власністю Учасника). Проте у складі ТП відсутній документ що підтверджує право власності вищезазначеного механізму у потрібній кількості (надано підтвердження 1 шт.). Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Згідно ч. 2 Розділу 3 ТД, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій забезпечення тендерних пропозицій. - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (далі-банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом /кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. -розмір забезпечення тендерної пропозиції: 20 000 (двадцять тисяч) грн. 00 коп.; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. 2. Згідно ч. 2 Додатку 1 до ТД, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій довідку, за формою зазначеною у Додатку 7, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю, у тому числі, щодо наявності у Учасника інженера технічного нагляду з будівництва доріг, який здійснює технічний нагляд за будівництвом доріг, що підтверджується відповідним кваліфікаційним сертифікатом, а також сертифікованих інженера з проектно-кошторисної роботи та геодезиста. На підтвердження інформації, щодо наявності у Учасника працівників, йому необхідно, у складі пропозиції, надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів про приймання на роботу, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України. Надати копії діючих сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання таких згідно з чинним законодавством). Для інженера з технічного нагляду обов’язкове надання в складі пропозиції діючого страхового полісу цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на страхову суму не менше очікуваної вартості предмета закупівлі (на кожну особу, зазначену в довідці). 3. Згідно п.8 ч. 2 Додатку 2 ТД, учасники мають у складі ТП надати документи що підтверджують наявність в Учасника власної чи залученої акредитованої вимірювальної(них) (випробувальної(них)) дорожньої(ніх) лабораторії(й) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із спроможності виконання вищезазначених робіт; - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - гарантійний лист власника про те, що під час виконання робіт вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі; - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. 4. Згідно ч.1 Додатку 1 ТД, учасники повинні надати у складі ТД довідку за формою зазначеною у Додатку 6 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Дана довідка повинна містити інформацію щодо наявності повірених геодезичних приладів для здійснення будівельного контролю, обладнання для виконання контролю за дотриманням проектних рішень та вимог діючих будівельних норм, наявність офісного приміщення*, а також контролю за якістю, обсягами та вартістю робіт згідно з діючими нормативно-правовими актами України (зокрема, але не виключно лазерний далекомір, керновідбірник). *Надати копії документів, що підтверджують право власності або договір оренди офісних приміщень, обладнання, що вказані в інформаційній довідці, (у разі якщо офісне приміщення та/або обладнання не є власністю Учасника). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Для усунення виявленої невідповідності надати Генеральний договір № К24-417928814 про надання гарантій від 30.06.2020 р. 2. Для усунення виявленої невідповідності надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт із залученням директора. 3. Для усунення виявленої невідповідності надати Додаток: Перелік вимірювальних можливостей до свідоцтва про визнання вимірювальних можливостей на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. 4. Для усунення виявленої невідповідності надати копії документів, що підтверджують право власності або договір оренди офісних приміщень, обладнання, що вказані в інформаційній довідці.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.