Період оскарження умов закупівлі - по 26-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-06-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 150 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 05493562 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://amosovinstitute.org.ua |
| Контактна особа: | Костянтин Руденко |
| Телефон: | +380442498999 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03110, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Амосова, 6 |
1 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Шановний Учаснику! При детальному розгляді Вашої тендерної пропозиції були виявлені наступні невідповідності: - Відповідно п.п.2. п. 5.1 Розділу ІІІ тендерної документації, «…Учасник повинен надати дані про посадових/уповноважених осіб Учасника: (учасник надає скановану довідку з інформацію про посадових/уповноважених осіб, які відносяться до керівного складу та мають право на укладання договору/підписання тендерної пропозиції з додаванням підтверджуючих документів. (документів, що підтверджують правомочність на укладання договору/підписання тендерної пропозиції підряду) Просимо виконати вимогу, що зазначено в Розділі ІІІ, п.п.2. п. 5.1, тендерної документації, щодо надання довідки з інформацію про посадових/уповноважених осіб, які відносяться до керівного складу та мають право на укладання договору/підписання тендерної пропозиції з додаванням підтверджуючих документів Довідку прохання надати за формою, що наведена у тендерній документації. - Відповідно п.п.2. п. 5.1 Розділу ІІІ тендерної документації, «…у разі: - наявності обмежень щодо укладання директором (іншою уповноваженою особою) підприємства договору (для юридичних осіб); - наявності вимоги щодо затвердження договору, коли сума договору перевищує суму визначену статутом, необхідно надати дозвіл (або інший документ) засновників (або інших осіб), відповідно до положень статуту підприємства, щодо права на укладання директором (іншою уповноваженою особою) підприємства договору….». Відповідно п. 1.15 Ст.7 та 5.1 Ст.11 Статуту учасника, встановлені обмеження на укладання значних правочинів. Просимо виконати вимогу, що зазначено в Розділі ІІІ, п.п.2. п. 5.1, тендерної документації, щодо надання дозволу (або іншого документу) засновників (або інших осіб), відповідно до положень статуту підприємства, щодо права на укладання директором (іншою уповноваженою особою) підприємства договору (значного правочину). - Відповідно п.п. 6 п. 5.1 Розділу ІІІ тендерної документації, «…Учасник повинен надати скановані документи, що підтверджують повноваження керівника: протокол установчих (загальних) зборів або рішення засновника та наказ (розпорядження) про призначення, або про вступ на посаду (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності)…» Учасником не надано наказ (розпорядження) про призначення керівника. Просимо виконати вимогу, що зазначено в Розділі ІІІ, п.п.6. п. 5.1, тендерної документації, щодо надання наказ (розпорядження) про призначення керівника. Згідно з «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), керуючись п. 43 зазначених Особливостей повідомляємо Вам про необхідність усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.