Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 27-06-2023, 00:00
Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 400 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081195 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://railway.lviv.ua/ |
| Контактна особа: | Скробач О. М. |
| Телефон: | 0322263022 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область,Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НПП МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією:_ 1) перелік виявлених невідповідностей: Надані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НПП МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ" відгуки від 20.04.2023 № 196, від 27.01.2023 №79, від 30.03.2023 №8/2 зміст яких не підтверджує отримання сертифікатів за стандартами ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001, щодо наданих сканованих копій договорів, зазначених в довідці від 26.06.2023 №06-01. Надана учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НПП МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ" довідка від 26.06.2023 №06-03 не містить інформації про підтвердження відсутності підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей щодо АТ «Укрзалізниця»._ 2) Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність таким критеріям»; п. 2 Додатку 2 «Інформація щодо відсутності підстав у відмові учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей»._ 3) Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Листи – відгуки (або рекомендаційні листи тощо) від контрагентів зазначених у довідці від 26.06.2023 №06-01, у довільній формі, зміст яких підтверджує належне виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору (зазначеного у довідці), у тому числі отримання сертифікатів за стандартами ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001._ Або надати: 1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше трьох договорів) із зазначенням: найменування контрагента (замовника), ЄДРПОУ( для юридичної особи) / РНОКПП (для фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця); номеру та дати укладення договору; прізвища контактної(их) особи(осіб) контрагента (замовника) та контактного(их) телефону(ів); стандартів, за якими проводилась сертифікація; іншої інформації (якщо учасник вважає за потрібне зазначити). * під аналогічними за предметом закупівлі договорами слід розуміти договори умовами кожного з яких передбачено надання послуг з сертифікації та /або ресертифікації (наглядовий аудит, тощо) за стандартами ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001 одночасно. До довідки додати: 1.2. Скановані копії, аналогічних* за предметом закупівлі договорів , зазначених в довідці (не менше трьох договорів).1.3. Скановані копії документа(ів), що підтверджують факт виконання договорів, наданих відповідно до пункту 1.2., (акт(и) про надання (виконання) послуг, тощо). Лист – відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагентів зазначених у довідці,* у довільній формі, зміст яких підтверджує належне виконання учасником аналогічного* за предметом закупівлі договору (зазначеного у довідці), у тому числі отримання сертифікатів за стандартами ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001, щодо договорів, наданих на виконання пункту 1.2. ( В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканована/-ні копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 1.2. інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір; договір може надаватися без зазначення- вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, які можуть бути належним чином заретушовані.Достатнім буде вважатися надання інформації та підтверджуючих документів у спосіб, встановлений тендерною документацією, в повному обсязі щодо трьох договорів). _Надати інформацію (довідку довільної форми) про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з АТ «Укрзалізниця», що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, або документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документи, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.