Період оскарження умов закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 13 940,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 70,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01981498 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дубіковська Галина Михайлівна |
Телефон: | +380542665729 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40007, Україна, Сумська область,Суми, вул. Марко Вовчок, б. 2 |
1 |
1.1 Відповідно до ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та на виконання вимог Додатку № 1 до тендерної документації, Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: - Учасник повинен надати копію дозволу або ліцензії на право займатись відповідною діяльністю, якщо на провадження такого виду діяльності це передбачено законодавством, або в разі відсутності – інформаційний лист із зазначенням причин. - довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технісної бази та технологій; - довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У складі тендерної пропозиції Учасника вищезазначені документи відсутні, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1 Відсутня копія дозволу або ліцензії на право займатись відповідною діяльністю, якщо на провадження такого виду діяльності це передбачено законодавством, або в разі відсутності – інформаційний лист із зазначенням причин. 2.2. Відсутня довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технісної бази та технологій. 2.3. Відсутня довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати копію дозволу або ліцензії на право займатись відповідною діяльністю, якщо на провадження такого виду діяльності це передбачено законодавством, або в разі відсутності – інформаційний лист із зазначенням причин. 3.2. Надати довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технісної бази та технологій. 3.3. Надати довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.