Період оскарження умов закупівлі - по 08-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-06-2023, 00:00
ID закупівлі: ad23103851fd49c4a236a0f614b1a044
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 122 628,18 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 226,28 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 40848524 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Клєвцова |
Телефон: | +380687861842 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,місто Харків, вул.Конторська, будинок 35 |
Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2" |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Згідно п. 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, зокрема, «Тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП);... Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify...Під час перевірки електронного підпису повинні відображатися прізвище, ім‘я та по-батькові (за наявності) або ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), найменування та реєстраційний код юридичної особи (вимога до посади не висувається).» Так, під час перевірки електронного підпису було встановлено, що електронний підпис, зокрема, не містить найменування та реєстраційний код юридичної особи, тобто підпис не містить ознак юридичної особи, від імені якої подана тендерна пропозиція. Для усунення зазначеної невідповідності необхідно у строк, визначений Особливостями, підписати свою тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП), при перевірці якого відображатиметься, у т.ч. найменування та реєстраційний код юридичної особи – учасника процедури закупівлі (зазначення посади не є обов’язковим). 2. На вимогу п.7 Додатку 1 до тендерної документації надати довідку Учасника в довільній формі із зазначенням інформації та/посилання на відповідні нормативно-правові акти/інші документи, згідно яких Учасник має право надавати послуги, що є предметом закупівлі, Учасником не надана вищезазначена довідка. Для усунення зазначеної невідповідності необхідно у строк, визначений Особливостями, надати довідку Учасника в довільній формі із зазначенням інформації та/посилання на відповідні нормативно-правові акти/інші документи, згідно яких Учасник має право надавати послуги, що є предметом закупівлі. 3. Вимогою п.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, зокрема, є: «надати заявку Учасника згідно форми, викладеної в Додатку 3 до тендерної документації». На виконання зазначеної вимоги надано заявку Учасника, в якій учасник не зазначив інформацію про учасника як платника ПДВ. Для усунення зазначеної невідповідності необхідно у строк, визначений Особливостями, надати заявку Учасника згідно форми, викладеної в Додатку 3 до тендерної документації, із зазначенням, у т.ч., інформації про учасника як платника ПДВ. 4. На вимогу замовника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 2 до тендерної документації надати «копію (-ї) акту(-ів) наданих послуг за аналогічним договором/договорами та/або інший документ(-и), що підтверджує(-ють) виконання аналогічного/(их) за предметом закупівлі договору(-ів)», Учасником не надано копію (-ї) акту(-ів) наданих послуг за аналогічним договором та/або інший документ(-и), що підтверджує(-ють) виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для усунення зазначеної невідповідності необхідно у строк, визначений Особливостями, надати копію (-ї) акту(-ів) наданих послуг за завантаженим аналогічним договором від 17.01.2022 № 2/3-1 з ЗКП МЕТ «Запоріжелектротранс» та/або інший документ (-и), що підтверджує(-ють) виконання цього договору. 5. На вимогу замовника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 2 до тендерної документації надати описову довідку учасника із зазначенням предмету договору, дати укладання та номеру договору, найменування контрагенту, контактного телефону (не менше 1-ого договору), Учасником надано описову довідку, в якій не зазначений контактний телефон та невірно зазначений предмет завантаженого аналогічного договору. Для усунення зазначеної невідповідності необхідно у строк, визначений Особливостями, надати описову довідку із зазначенням, у т.ч., предмету завантаженого аналогічного договору від 17.01.2022 № 2/3-1 з ЗКП МЕТ «Запоріжелектротранс» та контактного телефону контрагента. 6. На вимогу Додатку 5 до тендерної документації, зокрема, надати «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю:… - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність» Учасником не надана довіреність на Чокова Геннадія Анатолійовича (заступника директора Учасника), уповноваженого представляти інтереси Учасника (підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю) оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного. Для усунення зазначеної невідповідності необхідно у строк, визначений Особливостями, надати довіреність на Чокова Геннадія Анатолійовича, оформлену у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного. 7. Згідно п. 7 Інформація про субпідрядників/ співвиконавців розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення) або довідку про незалучення субпідрядника/співвиконавця до виконання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю». На виконання зазначеної вимоги Учасником не надана одна із вищезазначених довідок. Для усунення зазначеної невідповідності необхідно у строк, визначений Особливостями, надати довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення) або довідку про незалучення субпідрядника/співвиконавця до виконання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.