Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-04-2023, 00:00
ID закупівлі: 067baeaaf60342f89384268eca32ace5
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 118 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області |
ЄДРПОУ: | 38631015 Досьє YouControl |
Сайт: | http://kh.dsns.gov.ua |
Контактна особа: | Едуард Неділько |
Телефон: | +380577393277 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61013, Україна, Харківська область,Харків, вул. Шевченка, 8 |
10 |
Після розкриття тендерних пропозицій на закупівлю ДК 021:2015 код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Проведення технічного обстеження стану, визначення експлуатаційної придатності та обсягу робіт, необхідних для відновлення об’єктів, що зазнали пошкоджень під час проведення бойових дій на території міста Харкова та Харківської області внаслідок збройної агресії Російської Федерації) виявлені невідповідності в інформації, що подані Приватним підприємством «Фірма «Інженер» (далі – ПП «Фірма «Інженер» у складі тендерної пропозиції. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та керуючись п.п. 2.7. пункту 3 Розділу V. Оцінка Тендерної пропозиції «2.7. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.». «2.8. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).». «2.9. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.». розміщую повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ПП «Фірма «Інженер»: Передбачено Тендерною документацією Необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції 2) для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначених пунктом 44 Особливостей, - згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; надати довідку в довільній формі, що ПП «Фірма «Інженер» не входить до об’єднання учасників Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції: 4) інформацією та документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі). Інформація та документи подаються згідно з пунктом 6 розділу ІІІ цієї тендерної документації, у відповідності до технічної специфікації (Додаток 2 до цієї тендерної документації); Додаток 2 до тендерної документації: 9. Додаткові умови: Виконавець (учасник), що надає послуги з оформлення Звіту про визначення розміру збитків, що призвели до завдання майнової шкоди має відповідати вимогам ст. 5 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», якою передбачено, що суб’єктами оціночної діяльності є: суб'єкти господарювання - зареєстровані в установленому законодавством порядку фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, а також юридичні особи незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які здійснюють господарську діяльність, у складі яких працює хоча б один оцінювач, та які отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності. Надати Замовнику у складі пропозиції діючий сертифікат суб'єкта оціночної діяльності. Надати Замовнику у складі пропозиції діючий сертифікат суб'єкта оціночної діяльності. Розділ V. Оцінка Тендерної пропозиції: 2. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником - нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. надати лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначити законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів ДОДАТОК 1 Таблиця 1 Довідка про наявність обладнання, необхідного для надання послуг за предметом закупівлі № з/п Назва / найменування* Кількість Правовий статус (власне, оренда, лізинг тощо) Документ, що підтверджує правовий статус** 1 2 3 4 5 * зазначається повна назва / найменування відповідного обладнання з обов’язковим зазначенням типу та/або марки, серійного та/або заводського та/або ідентифікаційного, тощо номеру (у разі якщо це передбачено) ** зазначається номер та дата документу, що підтверджує правовий статус) відповідно до графи 4 Таблиці 1. В учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність вiдповiдного обладнання, необхiдного для надання послуг за предметом закупівлі (надалі – Довідка) наступне обладнання: • електронний тахеометр – не менше 2-х одиниць; • безпілотний літальний апарат (квадракоптер) – не менше 1-ї одиниці; • комп’ютер (ноутбук) – не менше 3-х одиниць; • принтер – не менше 2-х одиниць; • кольоровий принтер з можливістю друку формату А3 – не менше 2-х одиниць; • кольоровий принтер (плоттер) з можливістю друку формату А1 – не менше 1-ї одиниці; • кольоровий копірувальний апарат (сканер) формату А3 – не менше 1-ї одиниці; • транспортний засіб*** – не менше 2-х одиниць. *** В підтвердження наявності транспортних засобів учасник в складі тендерної пропозиції надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, зазначеного в довідці, учасник має надати документи / документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Якщо обладнання не є власністю учасника, а залучені, то учасником подаються договори оренди (найму) та / або лізингу / сублізингу та / або суборенди та / або інші договори (правочини), передбачені законодавством України, з усіма додатками та додатковими угодами / додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього терміну надання послуг. Учасник також повинен надати документи, які підтверджують факт отримання учасником обладнання (акт (и) приймання передачі або інший (і) документ (и), у разі, коли вимогами законодавства України та / або умовами вищезазначених договорів передбачено їх складання). Сканована/-і копія/-ї свідоцтва чи іншого документа, чинного/-их на дату розкриття тендерної пропозиції, що підтверджує/-ють проведення в установленому Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» повірку (сертифікацію) вимірювальних приладів, які підлягають періодичній повірці згідно Переліку затвердженого Постановою КМУ №374 від 04.06.2015 року із змінами (далі - Перелік), необхідних для надання послуг, зазначених в довідці, наданій згідно із вимогами підпункту 2.3.1. В разі необхідності проведення повірки (сертифікації) приладів, які не підпадають під Перелік, надати скановану/-і копію/-ї свідоцтва про калібрування. 1.2. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку довільної форми на фiрмовому бланку (у разi наявностi таких бланкiв) за пiдписом керiвника або уповноваженої особи учасника про наявність вiдповiдного ліцензійного програмного комплексу (програмного забезпечення), необхiдного для надання послуг за предметом закупівлі, з обов’язковим зазначенням найменування, терміну дії, № ліцензії (свідоцтва, сертифіката) тощо відповідного програмного комплексу (програмного забезпечення). Перелік мінімально-необхідних програмних комплексів (програмного забезпечення), які мають використовуватись при наданні послуг: • AUTODESK AUTOCAD або еквівалентне програмне забезпечення, в якому передбачено можливість автоматизованого проектування та креслення; • програмне забезпечення для складання кошторисної документації. Програмні комплекси (програмне забезпечення), які будуть використовуватись при наданні послуг, не обмежується вищенаведеним, мінімально-необхідним переліком, і визначається Учасником відповідно до технічних вимог. Для підтвердження наявності ліцензійного (х) програмного (х) комплексу (ів) (програмного забезпечення) учасник надає скан-копію (ї) ліцензії (й) програмного (их) комплексу (ів) (програмного забезпечення) та документ, що підтверджує володіння (право користування) програмним (и) комплексом (ами) (програмним забезпеченням). 1.3. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою Таблиці 2 на фiрмовому бланку (у разi наявностi таких бланкiв) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність матеріально-технічної бази (офісного (х) приміщення (ь). ПП «Фірма «Інженер» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання, необхідного для надання послуг за предметом закупівлі, за № 01/03-23 від 31.03.2023, в якій не в усіх позиціях зазначено серійний та/або заводський та/або ідентифікаційний, тощо номер (у разі якщо це передбачено). Необхідно вказати тип та/або марку, серійний та/або заводський та/або ідентифікаційний, тощо номеру (у разі якщо це передбачено) або вказати, що це не передбачено. Не в усіх позиціях вказано інформація про принтери (плоттери) (сканер): кольорові чи ні, можливість друку формату А3, А1. ПП «Фірма «Інженер» у складі тендерної пропозиції не надано документи, які підтверджують факт отримання учасником транспортних засобів, залучених за Договором № 1А оренди транспортного засобу від 10.09.2022р. та Договором № 24 оренди транспортного засобу від 25.02.2022 р., а саме акти приймання-передачі. ПП «Фірма «Інженер» у складі тендерної пропозиції надано Договір №1А оренди транспортного засобу від 10.09.2022р. та Договір № 24 оренди транспортного засобу від 25.02.2022 р., укладені між громадянином України Дикун Р.С. та ПП «Фірма «Інженер», які нотаріально не посвідчені. Відповідно до статті 799 ЦКУ - «Стаття 799. Форма договору найму транспортного засобу 1. Договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі. 2. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.». Необхідно надати документи, які відповідають законодавству України. ДОДАТОК 1 Таблиця 2 Довідка про наявність матеріально-технічної бази № з/п Найменування Місцезнаходження Власна або право користування Документ, що підтверджує право власності або право користування (назва документу, номер, дата) 1 2 3 4 5 Для підтвердження інформації, зазначеної учасником в довідці додаткову складі тендерної документації надаються: В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: • документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 2, або: • договори оренди (найму) та / або лізингу / сублізингу та / або суборенди та / або інші договори, передбачені законодавством України що свідчать про наявність матеріально-технічної бази в учасника, з усіма додатками та додатковими угодами / додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього терміну надання послуг. Учасник також повинен надати документи, які підтверджують факт отримання учасником обладнання (акт (и) приймання передачі або інший (і) документ (и), у разі, коли вимогами законодавства України та / або умовами вищезазначених договорів. ПП «Фірма «Інженер» у складі тендерної пропозиції надала довідку №03/03-23 від 31.03.2023. Необхідно розширити перелік матеріально-технічної бази ПП «Фірма «Інженер» та дописати інші матеріали, техніку, тощо. Також додати документи, які підтверджують право власності або право користування МТБ. ДОДАТОК 1 Таблиця 3 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі № з/п ПІБ Посада Інформація про освіту / кваліфікацію Вид трудових відносин 1 2 3 4 5 2.2. Інформації щодо наявності мінімально необхідного переліку фахівців, які обов’язково мають бути залучені для надання послуг: • 1-го сертифікованого провідного експерта будівельного (роботи, пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: технічне обстеження будівель і споруд); • 1-го сертифікованого інженера-проектувальника (роботи, пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації); • 1-х сертифікованого оцінювача за напрямками: «оцінка нерухомих речей (нерухомого майна речей (нерухомого майна, нерухомості), у тому числі земельних ділянок, та прав на них)» та «оцінка колісних транспортних засобів». • 2.3. До довідки у складі тендерної пропозиції необхідно надати чинні протягом терміну надання послуг сертифікат та документи щодо підвищення кваліфікації в установлений законодавством строк кваліфікаційних працівників, вказаних в довідці. ПП «Фірма «Інженер» у складі тендерної пропозиції надала довідку №04/03-23 від 31.03.2023. Однак, ПП «Фірма «Інженер», не підтвердила наявність • 1-го сертифікованого провідного експерта будівельного (роботи, пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: технічне обстеження будівель і споруд). Необхідно підтвердити наявність фахівця, які будуть залучені для надання послуг з сертифікатом • провідного експерта будівельного (роботи, пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: технічне обстеження будівель і споруд). ДОДАТОК 1 п.п. 1.1 пункту 4 Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю для службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчого (установчих) документа (документів), підтверджуються: - оригіналом чи копією протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або оригіналом чи копією рішення засновника та наказом (копією наказу/витягом з наказу)/розпорядженням (копією розпорядження/ витягом з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду; - довіреністю/дорученням, у разі підписання документів тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені установчим (установчими) документом (документами) та документальним підтвердженням повноважень особи, яка видала довіреність/доручення, щодо видачі довіреності/доручення. надати документи, що підтверджують повноваження щодо: - підпису документів тендерної пропозиції, - договору про закупівлю - та підпису тендерної пропозиції ДОДАТОК 1 п.п. 2 пункту 4 Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Надати довідку в довільній формі ДОДАТОК 2 9. Додаткові умови: Виконавець (учасник), що надає послуги з оформлення Звіту про визначення розміру збитків, що призвели до завдання майнової шкоди має відповідати вимогам ст. 5 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», якою передбачено, що суб’єктами оціночної діяльності є: суб'єкти господарювання - зареєстровані в установленому законодавством порядку фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, а також юридичні особи незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які здійснюють господарську діяльність, у складі яких працює хоча б один оцінювач, та які отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності. Надати Замовнику у складі пропозиції діючий сертифікат суб'єкта оціночної діяльності. Надати Замовнику у складі пропозиції діючий сертифікат суб'єкта оціночної діяльності. Відповідно до п.п. 2.10. Тендерної документації ПП «Фірма «Інженер» повинно: «2.10. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.». УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА Едуард НЕДІЛЬКО 06.04.2023 року
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.