Період оскарження умов закупівлі - по 20-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 55c3451a129741f58d720b33b05915bb
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 190 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Бучацька міська рада |
ЄДРПОУ: | 04058479 Досьє YouControl |
Сайт: | http://buchachmiskrada.gov.ua/ |
Контактна особа: | Микола Гузовський |
Телефон: | +380354421143 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 48400, Україна, Тернопільська область,м. Бучач, Майдан Волі, 1 |
1 |
Відповідно до вимог п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» 1. Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі «На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення).» Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати листи-згоду на обробку персональних даних від посадових осіб (працівників) персональні дані яких відображені в тендерній пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.