Період оскарження умов закупівлі - по 22-05-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-05-2022, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 19-05-2022, 00:00
ID закупівлі: 639b994222f940ee841bdc9b65b17049
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 17 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 15 000,00 UAH |
Замовник: | ОЧЕРЕТИНСЬКА СЕЛИЩНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ ПОКРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 44333891 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Анжела Лебедєва |
Телефон: | 380955190771 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 86020, Україна, Донецька область,Ясинуватський район, селище міського типу Очеретине(з), вул.Первомайська, будинок 12 |
2 |
Частиною шістнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником: Виявлена невідповідність: Учасник ТОВ "ІК «АВТОМАГІСТРАЬ»" надав у складі тендерної пропозиції файл «3. Інформаційна довідка про досвід.pdf.p7s (1).zip», який не містить даних про посаду особи Замовника за аналогічним договором. Вимога тендерної документації: Відповідно до розділу 3 частини 5 пункту 5.3.1 тендерної документації, Учасник мав надати інформаційну довідку в довільній формі про досвід виконання у повному обсязі аналогічного договору за предметом закупівлі (повинна обов’язково містити інформацію про: найменування замовника і його місцезнаходження; предмет договору; термін виконання робіт, початок, завершення (рік, місяць); ПІБ та посада контактної особи). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Інформаційну довідку в довільній формі про досвід виконання у повному обсязі аналогічного договору за предметом закупівлі (повинна обов’язково містити інформацію про: найменування замовника і його місцезнаходження; предмет договору; термін виконання робіт, початок, завершення (рік, місяць); ПІБ та посада контактної особи).
Частиною шістнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником: 1) Виявлена невідповідність: Учасник ТОВ "ЛЕНД.КОМ" надав у складі тендерної пропозиції файл «Фінансова звітність ТОВ Ленд Ком за 2021р з квитанцією.pdf.»: в якому містяться: Баланс на 31.12.2021р. 2. Звіт про фінансові результати за 2021р. та Квитанція №2 про прийняття.Разом з тим, відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» №419 від 28.02.2000р встановлено порядок та строки подання фінансової звітності підприємствами та підтвердження отримання такої звітності. Учасником надано документи, щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», документи якої не узгоджуються між собою та суперечать один одному. Учасник ТОВ "ЛЕНД.КОМ" надав документ «21. Інформація про перелік МТБ.pdf», в якій зазаначив про наявність, зокрема: Багатофункціональний пристрій Canon irADV-C3725 - Принтер Brother MFC-J5320DW Epson WorkForce WF-7525 Широкоформатний принтер Canon А0 36" iPF770 imagePROGRAF Плотер Epson prо 4800 Разом з тим, в порушення вимог п 5.1.1. розділу ІІІ, не вказав та не підтвердив наявність саме всього обладнання, яке передбачене зазначеним пунктом тендерної документації. Учасник ТОВ "ЛЕНД.КОМ" надав документ «21. Інформація про перелік МТБ.pdf», в якій зазначив про наявність, зокрема, засобів вимірювальної техніки. Разом з тим, відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» повірка засобів вимірювальної техніки - сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам; ) калібрування - сукупність операцій, за допомогою яких за заданих умов на першому етапі встановлюється співвідношення між значеннями величини, що забезпечуються еталонами з притаманними їм невизначеностями вимірювань, та відповідними показами з пов’язаними з ними невизначеностями вимірювань, а на другому етапі ця інформація використовується для встановлення співвідношення для отримання результату вимірювання з показу, учасником не надано діюче свідоцтво/сертифікат(-а) державного зразка про повірку/калібрування саме щодо всього обладнання, про яке зазначено в довідці та яке підлягає метрологічній повірці/калібруванню. Учасником надано файл «23. Довідка про наявність працівників.pdf», на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в якому міститься довідка про наявність працівників, в якій зазначено про наявність, зокрема, про наявність архітектора (ГАП) Бондар І.А. та в графі «Основне місце роботи/Договір ЦПХ» вказано договір ЦПХ та відповідно надано такий договір, відповідно до умов, якого зазначено, що даний договір є цивільно правовою угодою та на такі відносини не поширюється дія трудового законодавства. Разом з тим, відповідно до КЗпП правовідносини роботодавця і працівника регулюються трудовим законодавством (КЗпП), у той час як правовідносини за договором ЦПХ регулюються цивільним законодавством, а відносини з таким фахівцем (виконавцем) не є трудовими). Разом з тим, відповідно до умов тендерної документації, учасник має наявність саме працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність саме працівників, саме на кожну особу зазначену в довідці. Учасником на підтвердження відповідності таким кваліфікаційним критеріям як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» інформацію та документи, зокрема, файл «Документи на Бондар І.А.pdf» - в якій «затерто» (приховано) частину інформації; файл «Договір оренди приміщення Г.Сталінграду 53-Б _0501_01-22 від 05.01.22.pdf», в якому міститься договір оренди приміщення та довіреність до нього, в якому також «затерті» приховані дані; файл «Документи на обладнання.pdf», в якому міститься, зокрема, договору купівлі-продажу обладнання, довіреності, акти-приймання-передачі, в яких також «затерто» приховано дані, тобто документ викладено не в повному обсязі. Разом з тим, учасником не надано інформації та документів щодо визначення таких документів конфіденційними, тощо. Вимога тендерної документації: Відповідно до п 5.4.Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, розділу ІІІ 5.4.1. Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції копії своєї фінансової звітності за останній звітний період, а саме: копію Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; копію звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. Учасник вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме: Сума річного доходу (виручки) учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2, рядок 2000) за останній звітний період повинна бути не меншою від очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до п5.1.1. розділу ІІІ тендерної документації У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку про наявність: - комп’ютерного обладнання (не менше 5 робочих місць), принтерів формату А3 (не менше одного) - 1, плотерів формату А1 (не менше одного) - 1, тахеометру (не менше одного), оптичного нівеліру (не менше одного), GPS приймача (не менше двох); рулетки лазерної - (не менше однієї), (в підтвердження інформації Учасник надає копію(ї) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) право власності/обліку або копію(ї) договору(ів), дійсного(их) та чинного(их), протягом всього строку виконання договору про закупівлю (оренди, суборенди або надання послуг)* та (якщо таке обладнання підлягає метрологічній повірці/калібруванню) діюче свідоцтво/сертифікат(-а) державного зразка про повірку/калібрування. Відповідно до п5.1.1. розділу ІІІ тендерної документації У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку про наявність: - зокрема, тахеометру (не менше одного), оптичного нівеліру (не менше одного), GPS приймача (не менше двох); рулетки лазерної - (не менше однієї), (в підтвердження інформації Учасник надає копію(ї) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) право власності/обліку або копію(ї) договору(ів), дійсного(их) та чинного(их), протягом всього строку виконання договору про закупівлю (оренди, суборенди або надання послуг)* та (якщо таке обладнання підлягає метрологічній повірці/калібруванню) діюче свідоцтво/сертифікат(-а) державного зразка про повірку/калібрування. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної докуменатції Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 5.2.1. Довідка Учасника у довільній формі щодо кількості та кваліфікації працівників Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах (ПІБ, посада, освіта, кваліфікація, досвід роботи, основне місце роботи/договір ЦПХ), зокрема: - сертифікованого архітектора – за напрямом розроблення містобудівної документації (за наявності); - сертифікованого інженера-геодезиста з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра. 5.2.2. В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в довідці. 5.2.3. Сканкопії чинних кваліфікаційних сертифікатів архітектора (у разі наявності) та інженера-геодезиста, свідоцтво про підвищення кваліфікації (при наявності) . Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 5.2.1. Довідка Учасника у довільній формі щодо кількості та кваліфікації працівників Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах (ПІБ, посада, освіта, кваліфікація, досвід роботи, основне місце роботи/договір ЦПХ), зокрема: - сертифікованого архітектора – за напрямом розроблення містобудівної документації (за наявності); - сертифікованого інженера-геодезиста з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра. 5.2.2. В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в довідці. 5.2.3. Сканкопії чинних кваліфікаційних сертифікатів архітектора (у разі наявності) та інженера-геодезиста, свідоцтво про підвищення кваліфікації (при наявності) . 5.1.1. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку про наявність: - комп’ютерного обладнання (не менше 5 робочих місць), принтерів формату А3 (не менше одного) - 1, плотерів формату А1 (не менше одного) - 1, тахеометру (не менше одного), оптичного нівеліру (не менше одного), GPS приймача (не менше двох); рулетки лазерної - (не менше однієї), (в підтвердження інформації Учасник надає копію(ї) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) право власності/обліку або копію(ї) договору(ів), дійсного(их) та чинного(их), протягом всього строку виконання договору про закупівлю (оренди, суборенди або надання послуг)* та (якщо таке обладнання підлягає метрологічній повірці/калібруванню) діюче свідоцтво/сертифікат(-а) державного зразка про повірку/калібрування. 5.1.2. У складі пропозиції Учасник повинен надати наявне спеціальне ліцензійне програмне забезпечення, яке необхідне для виконання робіт а саме: - Digitals (або аналог); - AutoCAD (або аналог). В підтвердження інформації Учасник надає копію діючого (-их) договору (-ів) або документу на використання ліцензійного програмного комплексу (ліцензії, сертифікату, тощо), виданого на ім’я Учасника. Учасник повинен підтвердити наявність адміністративних приміщень (офісу та ін.), власних або орендованих, із зазначенням їх місцезнаходженням шляхом надання відповідного документу, який посвідчує право власності або право користування на адміністративне приміщення (договір оренди, тощо). У цій довідці має бути зазначена інформація згідно форми наведеної Таблиці 1 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копію Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий, копію звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий саме до такої звітності; оновлену довідку та документи, що підтверджують наявність саме всього обладнання, яке вимагається згідно п5.1.1. розділу ІІІ тендерної документації та/або уточнення щодо поданого обладнання. Учасник має надати діюче свідоцтво/сертифікат(-а) державного зразка про повірку/калібрування щодо усього обладнання, зазначеного у довідці, яке підлягає повірці. підтвердити наявність саме трудових відносин з архітектором (ГАП) Бондар І.А. та надати відповідні документи та інформацію. Надати документи та/або інформацію (довідку з переліком конфіденційної інформації, пояснення тощо) щодо прихованих даних у наданих документах та інформації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.