Період оскарження умов закупівлі - по 15-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 41 155 690 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 411 556,90 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03365854 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Дубина |
| Телефон: | +380532561938 |
| E-mail: | zhkg.poltava.tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
4 |
Рішенням уповноваженої особи від 20 лютого 2025 № 12 оголошено про проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі: «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, тротуарів, внутрішньоквартальних житлових, прибудинкових та інших територій Полтавської міської територіальної громади», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-07-010922-a (далі — Закупівля). Відповідно до частини 10 статті 29 Закону з урахуванням пункту 41 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК 2016» виникла необхідність у зв’язку із специфікою предмета закупівлі та значними обсягами документів, які учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК 2016» подав у складі тендерної пропозиції, продовжити до 20 робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК 2016»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.