Період оскарження умов закупівлі - по 23-05-2025, 00:00
Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Документи, що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально (детально в п. 7 Розділу І та додатку 3 до тендерної документації). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у додатку 1 до тендерної документації. Замовником визначені розміри шин, індекси навантаження та швидкості, сезонність, типи шин та комплектність поставки враховуючи типи автотранспортних засобів (легкові та пасажирські автомобілі, вантажні автомобілі, автобуси), а також, вимоги (рекомендації) заводів-виробників автотранспортних засобів, на яких ці шини будуть встановлені. Придбання та використання замовлених шин (товару) забезпечить безпечну експлуатацію автотранспортних засобів філій ДП «АМПУ» відповідно до «Правил експлуатації колісних транспортних засобів», затверджених наказом Міністерства Інфраструктури України 26.07.2013 № 550, «Правил технічної експлуатації коліс та пневматичних шин колісних транспортних засобів категорій L, M, N, O та спеціальних машин, виконаних на їх шасі», затверджених наказом Міністерства Інфраструктури України 26.07.2013 № 549, «Експлуатаційних норм середнього ресурсу пневматичних шин колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі», затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України 20.05.2006 № 488 (зі змінами та доповненнями). Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін, а саме визначення очікуваної вартості на підставі даних отриманих цінових пропозицій. З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом було направлено листи-запити постачальникам шин, на що отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями. На підставі отриманих цінових пропозицій визначена середня ринкова вартість шин. Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 841 948,78 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 209,74 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 20 000 UAH |
| Замовник: | ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38727770 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://uspa.gov.ua |
| Контактна особа: | Пасічна Катерина |
| Телефон: | 380487759516 |
| E-mail: | katerina.pasichna@uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01135, Україна, Київська область,Київ, проспект Берестейський, 14 |
6 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Документи/файли, крім Досвід виконання.pdf.asice (1).zip, які надані учасником ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", ідентифікаційний код: 37976553, у тендерній пропозиції, подані ним у формі електронного документу але без накладання кваліфікованого електронного підпису на кожен електронний документ наданий ним у складі тендерної пропозиції, що не відповідає встановленим вимогам в Тендерній документації: - пункту 1 Розділу ІІІ до ТД; - Додатку 3 до ТД. 1.2.) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано у довільній формі згоду з проєктом договору, який наведений в додатку 4 до тендерної документації, що не відповідає вимогам пункту 6 Додатку 3 до ТД. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1.) Додаток 3 до ТД та пункт 1 розділу ІІІ ТД: Документи/файли повинні бути надані у формі електронного документу який створюється за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign з накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен електронний документ (докладно викладено в п.1 Розділу ІІІ цієї тендерної документації). Відповідно до пункту 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасник під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у тендерній документації (зокрема в Додатку 3 до ТД), та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Для безпосередньо підготовлених Учасником документів: Учасник створює та підписує електронний документ кваліфікованим електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (далі по тексту – КЕП, електронний підпис)* за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Під час перевірки електронного підпису повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті). *Визначення вживається в розумінні Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». 2.2.) Пункт 6 Додатку 3 до ТД: «6. Учасник у довільній формі надає згоду з проєктом договору, який наведений в додатку 4 до тендерної документації, та погоджується укласти договір в редакції, запропонованій замовником в додатку 4 до тендерної документації.». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", ідентифікаційний код: 37976553 необхідно: 3.1.) документи/файли, крім Досвід виконання.pdf.asice (1).zip, які безпосередньо підготовлені Учасником, та підписати кожен електронний документ кваліфікованим електронним підписом за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. 3.2.) Учаснику необхідно завантажити у довільній формі надати згоду з проєктом договору, який наведений в додатку 4 до тендерної документації, та погодитись укласти договір в редакції, запропонованій замовником в додатку 4 до тендерної документації. У разі, якщо завантажувати та накладати електронний підпис на вищезазначені документи буде інша уповноважена особа учасника, ніж та, що накладала електронний підпис на документи тендерної пропозиції, необхідно надати/завантажити документ на підтвердження права підпису тендерної пропозиції в цій частині у вигляді електронного документу, створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на нього електронного підпису уповноваженої особи учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.