Закупівлю оголошено - 24-04-2025, 17:23. Дата останніх змін - 05-08-2025, 17:34

Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень

Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень... Державна закупівля - UA-2025-04-24-012397-a Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень від замовника Одеська філія ДП "АМПУ" від 4/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-24-012397-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-19-009371-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-04-2025, 17:23
по 17-05-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-04-2025, 17:23
по 20-05-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 21-05-2025, 12:47
по 21-05-2025, 13:16

Період оскарження умов закупівлі - по 17-05-2025, 00:00

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
688000
688 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:6 880 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Одеська філія ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728457 Досьє YouControl
Контактна особа:Монаку Валерія Валеріївна
Телефон:380487102023
E-mail:movv@ods.uspa.gov.ua
Місцезнаходження:
65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з технічного обслугову ...
688 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-05-2025, 12:47
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50530000-9
Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОБЛТЕПЛО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 30-06-2025 по 29-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Одеса, вул. Приморська, буд. 3, 65026, Лєйвіков Сергій
Остаточна пропозиція:
398 963 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
597 839 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
21-07-2025, 11:26
Період подачі оскарження:
по 27-07-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 04-07-25, 12:34:20
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 29-07-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 15-07-25, 17:10:52
24

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Згідно вимог п. 1.1. р. 1. Додатка 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати Довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт за предметом закупівлі, в якій Учасник обов’язково повинен зазначити наявність в нього: - інженера з автоматизації та механізації виробничих процесів (не менше 1 особи); - слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування не нижче ІІІ розряду (не менше 2 осіб); - слюсаря контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, не нижче ІІІ розряду (не менше 1 особи). Учасник ТОВ "ОБЛТЕПЛО" надав Довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 19 травня 2025 р № ТД-279/2025 в якій Учасником зазначено наступних працівників: слюсар з експлуатації та ремонту газового устаткування Гуртовий А.А., який одночасно обіймає ще дві посади- слюсар контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, та електромонтер ( за внутрішнім суміщенням); слюсар контрольно-вимірювальних приладів та автоматики Літвін І.М., який одночасно обіймає посаду слюсар з експлуатації та ремонту газового устаткування; слюсар з експлуатації та ремонту газового устаткування Сербенюк О.П.; інженер з автоматизації та механізації виробничих процесів Сідорук М.В. Але, натомість, в Довідці не зазначено наявність розрядів відповідних працівників Учасника. Згідно вимог Замовника, Учасник повинен надати до Довідки копії підтвердження (посвідчення, свідоцтва, сертифікати тощо), відповідної робітничої кваліфікації вищезазначених працівників Учасника, діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору, а саме: на слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування та на слюсаря контрольно-вимірювальних приладів та автоматики. Але, Учасником ТОВ "ОБЛТЕПЛО" не надано відповідних документів на наступних працівників – слюсаря контрольно-вимірювальних приладів та автоматики Гуртового А.А. та слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування Літвіна І.М.. Також на слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування Гуртового А.А. надано Посвідчення за №166.1.1 від 02.12.2015 року разом з автентичним перекладом на українську мову, який засвідчено нотаріально, та в якому зазначена наступна професія - Слюсар з ремонту та експлуатації газового обладнання (код професії за КП 7233), але за Національним класифікатором України «Класифікатор професій» (чинний від 01.11.2010 року), за кодом професії КП 7233 зазначена професія Слюсар з експлуатації та ремонту газового устаткування. Згідно вимог Замовника, Учасник повинен надати до Довідки для зазначених професій вище зазначених працівників, копії (протокол та/або посвідчення та/або журнал), що підтверджують проходження ними навчання та перевірки знань з охорони праці (НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання», НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні»). Але, Учасником ТОВ "ОБЛТЕПЛО" не надано відповідних документів а саме: - копії (протокол та/або посвідчення та/або журнал), що підтверджують проходження навчання та перевірки знань з охорони праці (НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання», НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» на слюсаря контрольно-вимірювальних приладів та автоматики Гуртового А.А. - копії (протокол та/або посвідчення та/або журнал), що підтверджують проходження навчання та перевірки знань з охорони праці (НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання», НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні») на слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування Літвіна І.М. Згідно вимог Замовника, Учасник повинен надати до Довідки для зазначених професій вище зазначених працівників, копії трудових книжок (Учасник має право надати тільки першу та останню сторінки, які містять підтвердження роботи або в обсязі достатньому для підтвердження досвіду роботи) або трудові угоди або накази про призначення або цивільно-правові угоди працівників, зазначених в довідці. Але, Учасником ТОВ "ОБЛТЕПЛО" не надано відповідних документів на наступних працівників слюсаря контрольно-вимірювальних приладів та автоматики Гуртового А.А. та слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування Літвіна І.М. 1.2. Згідно вимог п. 2.1. р. 2. Додатка 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати Довідку в довільній формі з інформацією про наявність чи відсутність раніше укладених договорів з Замовником, за якими Учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до дострокового розірвання такого/таких договору(ів) і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Але, натомість, Учасник ТОВ "ОБЛТЕПЛО" надав Довідку від 19.05.2025 №ТД 278/2025 в якій зазначено, що учасник не перебуває в обставинах зазначених в пп.2 п.45 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України « Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 зі змінами. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до вимог п. 1.1. р. 1. Додатка 1 до Тендерної документації. 2.2 Відповідно до вимог п. 2.1. р. 2. Додатка 1 до Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику, ТОВ "ОБЛТЕПЛО" надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1 Надати Довідку з інформацією про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт за предметом закупівлі в повному обсязі (обов’язково вказати інформацію щодо наявності розрядів на слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування не нижче ІІІ розряду (не менше 2 осіб) та слюсаря контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, не нижче ІІІ розряду (не менше 1 особи)). Надати до Довідки копії підтвердження (посвідчення, свідоцтва, сертифікати тощо), відповідної робітничої кваліфікації працівників Учасника, діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору, на слюсаря контрольно-вимірювальних приладів та автоматики Гуртового А.А. та слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування Літвіна І.М. Або підтвердити наявність відповідного працівника Учасника закупівлі у спосіб передбачений вимогам п. 1.1. р. 1. Додатка 1 до Тендерної документації. - Надати до Довідки Посвідчення на слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування Гуртового А.А., згідно вимог п.1.1.р.1 Додатка 1 до Тендерної документації. Або підтвердити наявність відповідного працівника Учасника закупівлі у спосіб передбачений вимогам п. 1.1. р. 1. Додатка 1 до Тендерної документації. - Надати до Довідки копії (протокол та/або посвідчення та/або журнал), що підтверджують проходження навчання та перевірки знань з охорони праці (НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання», НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» на слюсаря контрольно-вимірювальних приладів та автоматики Гуртового А.А. Або підтвердити наявність відповідного працівника Учасника закупівлі у спосіб передбачений вимогам п. 1.1. р. 1. Додатка 1 до Тендерної документації. - Надати до Довідки копії (протокол та/або посвідчення та/або журнал), що підтверджують проходження навчання та перевірки знань з охорони праці (НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання», НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні») на слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування Літвіна І.М. Або підтвердити наявність відповідного працівника Учасника закупівлі у спосіб передбачений вимогам п. 1.1. р. 1. Додатка 1 до Тендерної документації. - Надати до Довідки копії трудових книжок (Учасник має право надати тільки першу та останню сторінки, які містять підтвердження роботи або в обсязі достатньому для підтвердження досвіду роботи) або трудові угоди або накази про призначення або цивільно-правові угоди на слюсаря контрольно-вимірювальних приладів та автоматики Гуртового А.А. та слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування Літвіна І.М. Або підтвердити наявність відповідного працівника Учасника закупівлі у спосіб передбачений вимогам п. 1.1. р. 1. Додатка 1 до Тендерної документації. 3.2 Надати Довідку (з інформацією на підтвердження вимог пп.2 п.45 Особливостей) про наявність чи відсутність раніше укладених договорів з Замовником, за якими Учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до дострокового розірвання такого/таких договору(ів) і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору відповідно до вимог п. 2.1. р. 2. Додатка 1 до Тендерної документації

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-07-25, 17:10:52
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-24-012397-a-b1
Номер договору:
3801-В-ОДФ-25
Дата підписання договору:
05-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 05-08-2025 по 31-12-2025
398 963 UAH
Ціна договору
332 469,17 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергопрофі"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 17-06-2025 по 16-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Одеса, вулиця Балківська , будинок 120/1, офіс 517, 65005, Юшковський Олександр Феліксович
Остаточна пропозиція:
398 962,99 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
594 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 06-07-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 23-06-25, 13:51:45
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 16-07-25, 00:00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЧЕВСЬКА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-05-2025 по 19-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, пров. Московський, будинок 2а квартира 47, 03169, Муравка Михайло
Остаточна пропозиція:
398 960 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
518 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 23-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 27-05-25, 11:35:02
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 19-06-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 16-06-25, 16:24:55
24

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Згідно вимог п. 1.1. р. 1. Додатка 1 до Тендерної документації: - Учасником надано Довідка (лист б/д,б/н) про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт за предметом закупівлі, в якій Учасник обов’язково повинен зазначити наявність в нього: - слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування не нижче ІІІ розряду (не менше 2 осіб); - слюсаря контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, не нижче ІІІ розряду (не менше 1 особи). Але в порушення вимог п.1.1. р.1 Додатка до Тендерної документації Учасником в Довідці не зазначено наявність розрядів відповідних працівників Учасника. - В наданих документах до Довідці на підтвердження робітничої кваліфікації по працівникам слюсарь з експлуатації та ремонту газового устаткування не нижче ІІІ розряду, слюсарь контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, не нижче ІІІ розряду Учасником надано посвідчення про проходження навчання та отримання робітничих кваліфікацій за відповідними професіями. На слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування Корнійчука Володимира Сергійовича надано Посвідчення за №301122.58-1 в якому зазначено ПІБ Корнийчук Володимир Сергійович. Відповідно до Наказу про прийняття на роботу від 01.09.2022 року №11 та в Довідці зазначено ПІБ Корнійчук Володимир Сергійович що не співпадає з ПІБ Корнийчук Володимир Сергійович зазначеному в Посвідчені за №301122.58-1. - В порушення вимог Замовника, Учасником не надано наступні документи: - протоколи та/або посвідчення та/або журнал що підтверджують проходження навчання та перевірки знань з охорони праці (НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання», НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НАПБ А.01.001-2014 «++Правила пожежної безпеки в Україні») на наступних працівників: слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування та за сумісництвом в.о. чистильник димоходів, лежаків та топок Смирнова Д.А., слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування та за сумісництвом в.о. слюсар контрольно-вимірювальних приладів та автоматики Куценко О.О., слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування Корнійчук В.С., слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування Саприку В.Л. - трудові книжки або трудові угоди або накази про призначення або цивільно-правові угоди наступних працівників , зазначених в довідці: в.о. інженера з автоматизації та механізації виробничих процесів Юрченко С.М., слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування та за сумісництвом в.о. чистильник димоходів, лежаків та топок Смирнова Д.А., слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування та за сумісництвом в.о. слюсар контрольно-вимірювальних приладів та автоматики Куценко О.О., слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування Корнійчук В.С., слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування Саприку В.Л. 1.2 В порушення вимог пп.2.3.7. п.2.3. р.2 Додатку 1 до Тендерної документації Учасником надано гарантійний лист (лист б/д,б/н) відповідно до якого пропонує наступне - «або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран». 1.3 На виконання вимог п.2.4. р.2. Додатка1 до Тендерної документації Учасником надано документ «Опис предмета закупівлі» (лист б/д,б/н). Встановлено, що у другому абзаці п.6.2. документа «Опис предмета закупівлі» останнє речення складено не в повному обсязі, тобто не відповідає п.6.2.Технічним вимогам Додаток 3 до Тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1.4 На виконання вимог п.2.6. р.2. Додатка 1 до Тендерної документації Учасником надано Дозвіл від 28.03.2013 року № 0362.13.09-71.11 виданий Територіальним Управлінням Держгірпромнагляду у Луганській області за продовженим терміном дії до 29.03.2023 року, в якому зазначені, зокрема, наступні роботи обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів. Також зазначено адресу юридичної особи – Луганська область, м. Алчевськ, вул. Калініна, буд 35,кв.9. Відповідно до п.13 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107, переоформлення дозвілу здійснюється територіальним органом Держпраці за містом державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи- підприємця відповідно до Законів України «Про охорону праці» і «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності». Водночас, згідно ст.21 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 №2694-XII, підставою для переоформлення документа дозвільного характеру є: зміна найменування суб'єкта господарювання - юридичної особи або прізвища, імені та по батькові фізичної особи – підприємця, зміна місцезнаходження суб'єкта господарювання. Відповідно до Протоколу загальних зборів учасників від 05.01.2018 №5/18 змінено місцезнаходження Учасника, у зв’язку з чим, відповідний Дозвіл необхідно було переоформити у відповідності до вимог чинного законодавства. 1.5 Відповідно до вимог до п.2.11. р.2. Додатка 1 до Тендерної документації Учасник повинен накласти КЕП (кваліфікований електронний підпис) на свою пропозицію. Разом з тим, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЧЕВСЬКА ПРОЕКТНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" здійснив підпис своєї пропозиції шляхом накладання УЕП (удосконалений електронний підпис), що суперечить вимогам тендерної документації Замовника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до вимог п.1.1. р.1. Додатка 1 до Тендерної документації. 2.2 Відповідно д вимог пп.2.3.7. п.2.3. р.2 Додатку 1 до Тендерної документації. 2.3 Відповідно до вимог п.2.4. р.2. Додатка 1 до Тендерної документації. 2.4 Відповідно до вимог п.2.6. р.2. Додатка 1 до Тендерної документації. 2.5 Відповідно до вимог п.2.11. р.2. Додатку 1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЧЕВСЬКА ПРОЕКТНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1 Надати Довідку з інформацією про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт за предметом закупівлі в повному обсязі (обов’язково вказати інформацію щодо наявності розрядів на слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування не нижче ІІІ розряду (не менше 2 осіб) та слюсаря контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, не нижче ІІІ розряду (не менше 1 особи)). Або підтвердити інформацію у спосіб передбачений вимогам п. 1.1. р. 1. Додатка 1 до Тендерної документації. 3.2 Надати Посвідчення на слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування Корнійчука Володимира Сергійовича згідно вимог п.1.1.р.1 Додатка 1 до Тендерної документації. Або підтвердити наявність відповідного працівника Учасника закупівлі у спосіб передбачений вимогам п. 1.1. р. 1. Додатка 1 до Тендерної документації. 3.3 Надати: протоколи та/або посвідчення та/або журнал що підтверджують проходження навчання та перевірки знань з охорони праці (НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання», НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НАПБ А.01.001-2014 «++Правила пожежної безпеки в Україні») на наступних працівників: слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування та за сумісництвом в.о. чистильник димоходів, лежаків та топок Смирнова Д.А., слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування та за сумісництвом в.о. слюсар контрольно-вимірювальних приладів та автоматики Куценко О.О., слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування Корнійчук В.С., слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування Саприку В.Л.; трудові книжки або трудові угоди або накази про призначення або цивільно-правові угоди наступних працівників , зазначених в довідці: в.о. інженера з автоматизації та механізації виробничих процесів Юрченко С.М., слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування та за сумісництвом в.о. чистильник димоходів, лежаків та топок Смирнова Д.А., слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування та за сумісництвом в.о. слюсар контрольно-вимірювальних приладів та автоматики Куценко О.О., слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування Корнійчук В.С., слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування Саприку В.Л. Або підтвердити наявність відповідних працівників Учасника у спосіб передбачений вимогам п. 1.1. р. 1. Додатка 1 до Тендерної документації. 3.4 Надати в довільній формі довідку, якою підтверджує, що не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не відноситься до юридичної особи, утвореної та зареєстрованої відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичної особи, утвореної та зареєстрованої відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). 3.5 В Описі предмета закупівлі викласти абзац п.6.2. документа «Опис предмета закупівлі» останнє речення в повному обсязі відповідно п.2.4 р.2 Додатку 1 до Тендерної документації, при цьому не змінюючи предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. 3.6 Надати Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів згідно вимогам п.2.6. р.2 Додатка 1 до Тендерної документації та відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 (з урахуванням змін ) який видається територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця. Або підтвердити наявність в Учасника процедури закупівлі дозвільних та /або інших документів дозвільного характеру на виконання вищенаведених робіт у спосіб передбачений вимогами п.п. 2.6.р.2 Додатка 1 до Тендерної документації. 3.7 Підписати тендерну пропозицію шляхом накладання КЕП (кваліфікованого електронного підпису).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 17-06-25, 16:24:55

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЧЕВСЬКА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
398 960 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
518 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-05-2025, 20:29:08
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
91
Доказ:
Документ
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергопрофі"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
398 962,99 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
594 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-05-2025, 11:38:39
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
91
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ОБЛТЕПЛО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
398 963 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
597 839 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-05-2025, 16:18:20
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Доказ:
Документ
Довідка_п45.pdf, Інформація на підтвердження вимог пп.2 п. 45 Особливостей
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
91
Доказ:
Документ
Форма_письмової_згоди.pdf, Форма письмової згоди Учасника
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Доказ:
Документ
Довідка_працівники.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Гуртовий_Наказ.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Наказ_Літвін.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Наказ_Сидорук.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Сербенюк_Наказ.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Протокол_посвідч_Гуртовий_Слюсар.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Протокол_посвідч_Сидорук_пож_безпека.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Протокол_ОП_Літвін.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Протокол_ОП_слюсарі_газ.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Протокол_2024_Пож_Безп_СлюсаріКВПА.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Протокол_ОП_2025_Сидорук.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Посвідчення_слюсарі.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Пожежна_безпека_Сербенюк.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Посвідчення_Гуртовий_слюсар_газ.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Довідка_аналогічний.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Акти_до_договору.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Договір_Аналогічний.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
Відгук_до_Аналогічного.PDF, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
3526-В-ОДФ-24 (1).pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
3526-В-ОДФ-24_1 (1).pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям
Доказ:
Документ
АВР_Договір_3526.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічний Видалено24-04-2025, 17:23:40
    Тендерна документація
    публічний Видалено24-04-2025, 17:23:40
    Тендерна документація
    публічний Видалено24-04-2025, 17:23:40
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 10:16:33
    Тендерна документація
    публічний Видалено07-05-2025, 10:16:33
    Тендерна документація
    публічний Видалено07-05-2025, 10:16:34
    Тендерна документація
    публічний Видалено07-05-2025, 10:16:34
    Тендерна документація
    публічний Видалено07-05-2025, 10:16:34
    Тендерна документація
    публічний Видалено07-05-2025, 10:16:34
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 17:30:55
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 17:30:55
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 17:30:55
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 17:30:56
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 17:30:56
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічний Видалено24-04-2025, 17:23:40
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 17:30:55
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічний Видалено24-04-2025, 17:23:49
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічний Видалено07-05-2025, 10:16:44
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 17:31:17
              Тип документа: Критерії прийнятності
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:24-04-2025, 17:23:40
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:24-04-2025, 17:23:40
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:24-04-2025, 17:23:40

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-04-2025, 17:23:40
                  2. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-04-2025, 17:23:40
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-04-2025, 17:23:40
                  4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-04-2025, 17:23:40
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-04-2025, 17:23:40
                  5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-04-2025, 17:23:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-04-2025, 17:23:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-04-2025, 17:23:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-04-2025, 17:23:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-04-2025, 17:23:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-04-2025, 17:23:40
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-04-2025, 17:23:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-04-2025, 17:23:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Інформація на підтвердження вимог пп.2 п. 45 Особливостей , Учасником надається довідка в довільній формі з інформацією про наявність чи відсутність раніше укладених договорів з Замовником, за якими Учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до дострокового розірвання такого/таких договору(ів) і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-04-2025, 17:23:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Інформація на підтвердження вимог пп.2 п. 45 Особливостей , Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у підпункті 2 пункту 45 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-04-2025, 17:23:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-04-2025, 17:23:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-04-2025, 17:23:40
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-04-2025, 17:23:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Інформація про субпідрядника/співвиконавця , У разі, якщо учасник планує залучати спроможності іншого(их) суб’єкту(ів) господарювання як Субпідрядника/Співвиконавця до виконання робіт/послуг в обсязі не менш як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, він у складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про кожного такого суб’єкта господарювання - субпідрядника, (в довідці обов’язково зазначити: повне найменування та місцезнаходження Субпідрядника/Співвиконавця, код ЄДРПОУ/ІПН Субпідрядника/Співвиконавця; інформацію про види послуг , які планується доручити субпідряднику та про наявність у Субпідрядника/Співвиконавця дозволу або ліцензії на виконання робіт/послуг, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачене законодавством України). Зразок довідки наведений у додатку 1.2.1 до тендерної документації. У разі залучення такого суб’єкта господарювання як субпідрядників/ співвиконавців для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Учасником надається інформація в довільній формі про відсутність у таких субпідрядників/співвиконавців підстав визначених пунктом 47 Особливостей за підписом уповноважених осіб таких субпідрядників/співвиконавців. У разі не надання учасником вищезазначеної інформації, цей факт буде розцінено як декларування: - не залучення спроможностей іншого(их) суб’єкту(ів) господарювання як Субпідрядника/Співвиконавця до виконання робіт/послуг або - залучення спроможностей іншого(их) суб’єкту(ів) господарювання як Субпідрядника/Співвиконавця до виконання робіт/послуг в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-04-2025, 17:23:40
                  3. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  91
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-04-2025, 17:23:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Додаток 4.docx, Форма письмової згоди Учасника , Форма письмової згоди Учасника Ми, _________________(найменування Учасника), підтверджуємо наступне: 1. Якщо буде прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю послуг Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень (Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки за кодом ДК 021:2015 - 50530000-9) ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені Проєктом договору відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації. 2. До акцепту нашої пропозиції, Ваша тендерна документація разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені договором. 3. Ми погоджуємося дотримуватися умов нашої тендерної пропозиції протягом 91 (дев’яносто одного) дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і замовник може прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю послугу будь-який час до закінчення зазначеного терміну. 4. Ми погоджуємося з умовами, що замовник може відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації, та розуміємо, що замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами. 5. Якщо буде прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю послуг, ми зобов'язуємося укласти Договір про закупівлю відповідно до вимог замовника, цієї тендерної документації та умов тендерної пропозиції у строк, визначений законодавством. 6. Цим підписом засвідчуємо свою безумовну згоду з усіма положеннями тендерної документації (у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству) та погоджуємося на виконання всіх умов та вимог, передбачених цією документацією.
                  1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень (Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки за кодом ДК 021:2015 - 50530000-9)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-04-2025, 17:23:40
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям , Довідка в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Учасником надаються: Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Звертаємо Вашу увагу, що під аналогічним(и) договором(и) вважаються договір(и), щодо надання послуг та/або виконання робіт з технічного обслуговування обладнання котелень. Аналогічний договір має бути виконаний в повному обсязі. Для підтвердження відповідності цьому критерію достатньо 1-го аналогічного договору.
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень (Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки за кодом ДК 021:2015 - 50530000-9)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-05-2025, 17:30:56
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Додаток 1.1.1.docx, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям , Довідка за формою згідно Додатку 1.1.1 за підписом учасника/ уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт/послуг, а саме обов’язково зазначити про наявність: - інженер з автоматизації та механізації виробничих процесів (не менше 1 особи); - слюсарь з експлуатації та ремонту газового устаткування не нижче ІІІ розряду (не менше 2 осіб); - слюсарь контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, не нижче ІІІ розряду (не менше 1 особи). До довідки мають бути надані: - - копії підтвердження (посвідчення, свідоцтва, сертифікати тощо), відповідної робітничої кваліфікації вищезазначених працівників Учасника, а саме: слюсарь з експлуатації та ремонту газового устаткування, слюсарь контрольно-вимірювальних приладів та автоматики. Для зазначених професій вище зазначених працівників, надати копії (протокол та/або посвідчення та/або журнал), що підтверджують проходження ними навчання та перевірки знань з охорони праці (НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання», НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні»). трудові книжки (Учасник має право надати тільки першу та останню сторінки, які містять підтвердження роботи або в обсязі достатньому для підтвердження досвіду роботи) або трудові угоди або накази про призначення або цивільно-правові угоди працівників, зазначених в довідці; Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання з наданням відповідного договору/угоди. У разі залучення для підтвердження своє відповідності цьому кваліфікаційному критерії потужностей субпідрядника/співвиконавця вищевикладені вимоги застосовуються до такого субпідрядника/співвиконавця.
                  Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 24-04-2025, 17:23:40
                  Дата архівування: 14-05-2025, 17:30:56
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Додаток 1.1.1.docx, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям , Довідка за формою згідно Додатку 1.1.1 за підписом учасника/ уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт/послуг, а саме обов’язково зазначити про наявність: - інженер з автоматизації та механізації виробничих процесів (не менше 1 особи); - слюсарь з експлуатації та ремонту газового устаткування не нижче ІІІ розряду (не менше 2 осіб); - слюсарь контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, не нижче ІІІ розряду (не менше 1 особи). До довідки мають бути надані: - копії підтвердження (посвідчення, свідоцтва, сертифікати тощо), відповідної робітничої кваліфікації вищезазначених працівників Учасника, діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору, а саме: слюсарь з експлуатації та ремонту газового устаткування, слюсарь контрольно-вимірювальних приладів та автоматики. Для зазначених професій вище зазначених працівників, надати копії (протокол та/або посвідчення та/або журнал), що підтверджують проходження ними навчання та перевірки знань з охорони праці (НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання», НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні»). трудові книжки (Учасник має право надати тільки першу та останню сторінки, які містять підтвердження роботи або в обсязі достатньому для підтвердження досвіду роботи) або трудові угоди або накази про призначення або цивільно-правові угоди працівників, зазначених в довідці; Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання з наданням відповідного договору/угоди. У разі залучення для підтвердження своє відповідності цьому кваліфікаційному критерії потужностей субпідрядника/співвиконавця вищевикладені вимоги застосовуються до такого субпідрядника/співвиконавця.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ