Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 800 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Дударківський ліцей Пристоличної сільської ради Бориспільського району Київської області |
| ЄДРПОУ: | 22203241 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dudschool.at.ua |
| Контактна особа: | Чорна Ірина Василівна |
| Телефон: | +380459539523 |
| E-mail: | dudschool@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08330, Україна, Київська область,Дударків, Гоголя, 37 |
7 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
При оголошенні Закупівлі невірно зазначено в Тендерній документації та в електронних полях кількість днів та відповідно кількість путівок. На даному етапі внести зміни до Закупівлі технічно немає можливості. З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів. На виконання вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-02-010717-a, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
04-05-2025, 00:00
Період оскарження:
з 23-04-2025, 12:43 по 04-05-2025, 00:00
Документи:
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Шаяни" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1)Згідно п.11. Додатку 3 ТД вимагається - наявність на території закладу водойми та насаджень (не менше 50%). Для підтвердження, якої учаснику необхідно надати довідку в довільній формі, ТОВ "Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Шаяни" не надав у складі пропозицію цю довідку. 2) Згідно п.20 Додатку 3 ТД вимагається - для зручного пересування дітей від оздоровчого закладу до ж/д станції повинна бути відстань не більше 2 км. На підтвердження надати в складі пропозиції довідку в довільній формі, з зазначенням назви найближчої ж/д станції та відстані до закладу. - Учасник надав довідку, у якій встановлена НЕВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ ТД, а саме зазначена відстань від оздоровчого закладу до ж/д станції -20 км. (що також вказано в Акті прийняття дитячого оздоровчого закладу (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) за формою № 318/о (затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000 № 160), завірений печаткою та підписом посадової особи територіального органу Держпродспоживслужби за 2024 рік.3) Згідно п.7 Додатку 3 ТД вимагається надати Документи, що підтверджують організацію харчування у закладі оздоровлення та відпочинку з дотриманням процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) або сертифікат відповідності на систему управління безпечністю харчових продуктів, виданий дитячому закладу оздоровлення та відпочинку стосовно організації харчування. - ТОВ "Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Шаяни" надав сертифікат, виданий на іншій юридичній особі. 4) Згідно п.10 Додатку 3 ТД вимагається надати Скан-копію сертифікату, виданого на ім’я учасника, яким підтверджується, що система управління якістю стосовно надання послуг харчування та діяльність готелів і подібних засобів тимчасового розміщування відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT). -Учасник не надав. 5)Згідно п.11 Додатку 3 ТД вимагається надати Сертифікат відповідності на послуги харчування їдальні, виданий уповноваженим органом з сертифікації.-Учасник не надав.6) Згідно п.12 Додатку 3 ТД вимагається надати Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 2000:2019 (ISO 22000:2018 IDT).-Учасник надав сертифікат субпідрядника, виданий на імʼя іншою юридичної особи. 7) Згідно п.3 Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю ТД вимагається надання учасником заповненого та підписаного проекту договору (разом з додатками до нього) – Учасник надав в складі пропозиції заповнений проект договору, але не підписаний. ТОВ "Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Шаяни" необхідно усунути наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: - надати: 1) довідку про наявність на території закладу водойми та насаджень (не менше 50%); 2) довідку про підтвердження відстані від оздоровчого закладу до ж/д станції не більше 2 км.; 3) надати Документи, що підтверджують організацію харчування у закладі оздоровлення та відпочинку з дотриманням процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) або сертифікат відповідності на систему управління безпечністю харчових продуктів, виданий дитячому закладу оздоровлення та відпочинку стосовно організації харчування, 4) Скан-копію сертифікату, виданого на ім’я учасника, яким підтверджується, що система управління якістю стосовно надання послуг харчування та діяльність готелів і подібних засобів тимчасового розміщування відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT).5) надати Сертифікат відповідності на послуги харчування їдальні, виданий уповноваженим органом з сертифікації, 6) надати Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 2000:2019 (ISO 22000:2018 IDT). 7) надати заповнений та підписаний проект договору (разом з додатками до нього).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.