Період оскарження умов закупівлі - по 13-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 633 250 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 28 167 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ЗАКЛАД З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
| ЄДРПОУ: | 01993992 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бунєєва Наталія Григорівна |
| Телефон: | 380445438702 |
| E-mail: | 7mznpd2@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 02192, Україна, Київська область,Київ, вул. Миропільська, буд. 8 |
5 |
23 квітня 2025 року після відхилення пропозиції учасника ТОВ «ПОНТЕМ.УА» найбільш економічно вигідною пропозицією тендерна пропозиція учасника ТОВ «Домашня кухня» стосовно закупівлі «Послуги з організації харчування (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-202504-02-005170-а). З 28.04.2025 по 13.05.2025р. процедура була заблокована через скаргу, подану до АМКУ учасником ТОВ «ПОНТЕМ.УА». Відповідно до абзацу сьомого пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Зважаючи на об’єктивну потребу в додатковому часі на розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Домашня кухня» у зв’язку із значним обсягом документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції та нагальною потребою у організації проведення інших закупівель є необхідність в продовженні строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції до двадцяти робочих днів. Враховуючи викладене, керуючись нормами статей 11, 29 Закону та пункту 37 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Домашня кухня» до двадцяти робочих днів. 2. Забезпечити оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у встановленому Законом порядку.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОНТЕМ.УА" (далі-Учасник), замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Перша невідповідність. Відповідно до положення пункту 2 додатку 1 тендерної документації, учасником встановлено кваліфікаційну вимогу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Учасник має надати : 2.1. Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору (кухарів, кухонних робітників, вантажників, технолога, водіїв). До довідки додати документи, що підтверджують перебування усіх працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника, а саме: 1. Копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) або наказу про прийняття на роботу. Якщо вказані працівники не зараховані до штату учасника, а залучаються за договором цивільно-правового характеру чи договором про надання послуг, то замість копії трудової книжники та/або наказу про прийняття на роботу і повідомлення про прийняття працівника на роботу, учасник надає копію відповідного договору ЦПХ чи договору про надання послуг, а також копії документів, що підтверджують право таких осіб надавати послуги, що становлять предмет наданого учасником договору, а саме: документ про освіту за фахом відповідно до змісту послуг, який вони надають; документ про державну реєстрацію такого працівника як суб’єкта підприємницької діяльності (у разі залучення за договором про надання послуг) або гарантійний лист за підписом керівника учасника, що укладення договору цивільно-правового характеру не приховує трудові відносини та не має на меті ухилення від працевлаштування працівника згідно з законодавством (у разі залучення за договором ЦПХ). Також до довідки додати документи, що підтверджують проходження працівниками учасника, що зазначені в довідці, медичних обстежень: 1. Особисті медичні книжки оформлені відповідно до чинного законодавства, зазначених працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду). 2.2. Впродовж надання послуг учасник повинен забезпечувати наявність необхідного спецодягу для працівників учасника. Слід зазначити, що умовами тендерної документації передбачено залучення саме працівників - вантажників (в множині). Вами надано відомості про наявність одного працівника – вантажника Таратура Дмитра Вікторовича. Умовами тендерної документації не перебачено способу документального підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у спосіб залучення одного працівника. Вимагаємо усунути встановлену невідповідність та, з урахуванням встановлених порушень надати: Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору, зокрема, вантажників. До довідки додати документи, що підтверджують перебування усіх працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника, а саме: 1. Копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) або наказу про прийняття на роботу. Якщо вказані працівники не зараховані до штату учасника, а залучаються за договором цивільно-правового характеру чи договором про надання послуг, то замість копії трудової книжники та/або наказу про прийняття на роботу і повідомлення про прийняття працівника на роботу, учасник надає копію відповідного договору ЦПХ чи договору про надання послуг, а також копії документів, що підтверджують право таких осіб надавати послуги, що становлять предмет наданого учасником договору, а саме: документ про освіту за фахом відповідно до змісту послуг, який вони надають; документ про державну реєстрацію такого працівника як суб’єкта підприємницької діяльності (у разі залучення за договором про надання послуг) або гарантійний лист за підписом керівника учасника, що укладення договору цивільно-правового характеру не приховує трудові відносини та не має на меті ухилення від працевлаштування працівника згідно з законодавством (у разі залучення за договором ЦПХ). Також до довідки додати документи, що підтверджують проходження працівниками учасника, що зазначені в довідці, медичних обстежень: 1. Особисті медичні книжки оформлені відповідно до чинного законодавства, зазначених працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду). 2.2. Впродовж надання послуг учасник повинен забезпечувати наявність необхідного спецодягу для працівників учасника. Друга невідповідність Пунктом 11 додатку 1.2 тендерної документації, Замовником встановлено вимогу надання Акту, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної̈ політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я учасника, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг або постачання інших готових страв з обов’язковою оцінкою блоку вимог до транспортних засобів – пункти 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.7. Якщо учасник використовує не власні транспортні засоби, а залучені згідно договорів про надання послуг, то надається Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної̈ політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я власника транспортних засобів чи компанію, що надає послуги з перевезення, без зауважень з обов’язковою оцінкою блоку вимог до транспортних засобів – пункти 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.7. В порушення умов тендерної документації, наданий вами акт, не містить відомостей про вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг або постачання інших готових страв з обов’язковою оцінкою блоку вимог до транспортних засобів – пункти 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.7. Вимагаємо усунути встановлену невідповідність та з урахуванням встановлених порушень надати: Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної̈ політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я учасника, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг або постачання інших готових страв з обов’язковою оцінкою блоку вимог до транспортних засобів – пункти 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.7. Якщо учасник використовує не власні транспортні засоби, а залучені згідно договорів про надання послуг, то надається Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної̈ політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я власника транспортних засобів чи компанію, що надає послуги з перевезення, без зауважень з обов’язковою оцінкою блоку вимог до транспортних засобів – пункти 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.7. Третя невідповідність Відповідно до положень пункту 17 додатку 1 тендерної документації учасник має надати Протокол щорічного дослідження питної води за адресою виробничого приміщення учасника, які учасник надає документи про право власності та/або оренди, виконаного акредитованою лабораторією у 2024 році або в 2025 році, який має підтверджувати відповідність води на потужностях учасника ДСаНПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною». Наданий вами протокол містить відмінну адресу виробничих потужностей від зазначених у тендерній документації . Вимагаємо усунути встановлену вимогу та надати протокол щорічного дослідження питної води за адресою виробничого приміщення учасника, які учасник надає документи про право власності та/або оренди, виконаного акредитованою лабораторією у 2024 році або в 2025 році, який має підтверджувати відповідність води на потужностях учасника ДСаНПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною». Четверта невідповідність Відповідно до положень пункту 18 додатку 1 тендерної документації, учасник має надати копію чинних свідоцтв про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки – мінімум 3шт. Вами не виконано встановленої вимоги та не надано свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки. Вимагаємо усунути встановлену невідповідність та надати надати копію чинних свідоцтв про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки – мінімум 3шт. Керуючись пунктом 43 Особливостей, пропонуємо виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.