Період оскарження умов закупівлі - по 09-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 891 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 455 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівський національний університет імені Івана Франка |
| ЄДРПОУ: | 02070987 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.lnu.edu.ua |
| Контактна особа: | Ірина Іваночко |
| Телефон: | +380322394261 |
| E-mail: | iryna_ivanochko@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79000, Україна, Львівська область,Львів, вул. Університетська, буд. 1 |
1 |
Львівський національний університет імені Івана Франка ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Львів 22 квітня 2025 р. Присутня: уповноважена особа Іваночко Ірина Богданівна з публічних закупівель Порядок денний: Розгляд питання про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ВИНОГРАДЕНКО МИКИТА ВАСИЛЬОВИЧ, ЄДРПОУ 3380208113 на закупівлю «Фотографічне обладнання та приладдя до нього за кодом ДК 021:2015: 38650000-2 – Фотографічне обладнання» Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-02-001901-a Учасники закупівлі: ФОП ВИНОГРАДЕНКО МИКИТА ВАСИЛЬОВИЧ, ЄДРПОУ 3380208113 - цінова пропозиція 759 000 грн з ПДВ ФОП "БЕЗКОРОВАЙНА ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА", ЄДРПОУ 3179404784- цінова пропозиція 794 950 грн з ПДВ ФОП ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА, ЄДРПОУ 2372221549- цінова пропозиція 870 700 грн з ПДВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу", ЄДРПОУ 19331194- цінова пропозиція 890 949 грн з ПДВ Щодо питання порядку денного: 1. Уповноважена особа з публічних закупівель Іваночко Ірина Богданівна щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ВИНОГРАДЕНКО МИКИТА ВАСИЛЬОВИЧ, ЄДРПОУ 3380208113 на закупівлю «Фотографічне обладнання та приладдя до нього за кодом ДК 021:2015: 38650000-2 – Фотографічне обладнання». На розгляді перебуває тендерна пропозиція учасника ФОП ВИНОГРАДЕНКО МИКИТА ВАСИЛЬОВИЧ, ЄДРПОУ 3380208113 , яка є найнижчою ціновою пропозицією, та зазначила, що у зв’язку із необхідністю додаткового часу для оцінки тендерної пропозиції, підтверджуючих документів вимогам замовника відповідними експертами є необхідність відповідно до пункту 10 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ВИНОГРАДЕНКО МИКИТА ВАСИЛЬОВИЧ, ЄДРПОУ 3380208113 до 20 робочих днів. Крім цього, здійснити оприлюднення повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи вищенаведене, згідно із ЗУ «Про публічні закупівлі» (ст. 29), з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (п.41 )уповноважена особа з публічних закупівель Іваночко Ірина Богданівна вирішила: Відповідно до п. 10 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» продовжити розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП ВИНОГРАДЕНКО МИКИТА ВАСИЛЬОВИЧ, ЄДРПОУ 3380208113 до 20 робочих днів та оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Уповноважена особа Іваночко Ірина Богданівна з публічних закупівель
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учасником ФОП ВИНОГРАДЕНКО МИКИТА ВАСИЛЬОВИЧ, ЄДРПОУ 3380208113 на закупівлю «Фотографічне обладнання та приладдя до нього за кодом ДК 021:2015: 38650000-2 – Фотографічне обладнання»: 1)перелік виявлених невідповідностей: - у складі тендерної пропозиції учасник не подав заповнений проект договору про закупівлю, який наведено у Додатку 6 до тендерної документації - у складі тендерної пропозиції учасник не подав лист-згоду з переліком формальних помилок, що визначені Замовником у тендерній документації відповідно до чинного законодавства - у складі тендерної пропозиції учасник подав Додаток 3 до тендерної документації «Якісні та кількісні характеристики, опис та основні вимоги до предмету закупівлі» за формою старої редакції ( без врахування змін до тендерної документації ) 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток 7 тендерної документації п.10 та Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю п.6.3. Проект договору про закупівлю Учасник, подаючи тендерну пропозицію, подає у її складі заповнений та підписаний проект договору про закупівлю чим підтверджує, що погоджується з умовами проекту договору. Ненадання учасником заповненого та підписаного проекту договору (разом з додатками до нього) у складі тендерної пропозиції призводить до відхилення такої пропозиції. - Додаток 7 тендерної документації п.2 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.3.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: Учасник надає у складі пропозиції лист-згоду з вищевказаним переліком формальних помилок, що визначені Замовником відповідно до чинного законодавства. - Додаток 7 тендерної документації п.1 та Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.3.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції 4) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, згідно з переліком визначеним у Додатку 3 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю (разом з додатками до нього), чим підтверджує, що погоджується з умовами проекту договору. - Лист-згоду з переліком формальних помилок, що визначені Замовником у тендерній документації відповідно до чинного законодавства - Привести у відповідність Додаток 3 до тендерної документації «Якісні та кількісні характеристики, опис та основні вимоги до предмету закупівлі» з врахуванням змін до тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.