Період оскарження умов закупівлі - по 06-04-2025, 00:00
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 39 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 390 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 00100227 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://ua.energy/ |
| Контактна особа: | Сисоєва Олена |
| Телефон: | 3800432 634262 |
| E-mail: | SISOEVA.OO@UA.ENERGY |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
0 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА" (ЄДРПОУ 43596601) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією (далі – ТД), а саме: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Замовником відповідно до п.п. 1.1. Додатка 1 до ТД вимагалось, щоб Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку (складену в довільній формі або за Формою №2 додатку 1 до ТД) про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного) у період 2019-2025 років (із зазначенням предмету договору, номеру, дати, адреси, контактного телефону, найменування контрагента). Учасником на дану вимогу надано документ «1.1. Довідка щодо аналогічного досвіду», в якому не вказаний контактний телефон контрагента. 2. Замовником відповідно до п.п. 2.2. Додатка 1 до ТД вимагалось, щоб Учасник в складі тендерної пропозиції надав розрахунок вартості послуг, який підтверджує стартову суму аукціону, із зазначенням загальної вартості тендерної пропозиції в гривнях без ПДВ та з урахуванням ПДВ (якщо учасник закупівлі є платником ПДВ). Учасником на дану вимогу надано документ «2.2. Розрахунок вартості послуг», в якому розрахунки зроблені на 14 місяців обслуговування замість 12-ти, як вказано в Додатку 3 до ТД. Посилання на вимоги тендерної документації щодо яких виявлені невідповідності: 1. Вимога п.п. 1.1. Додатка 1 до ТД. 2. Вимога п.п. 2.2. Додатка 1 до ТД. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник на виконання вимог п.п. 1.1. Додатка 1 до ТД повинен надати довідку (складену в довільній формі або за Формою №2 додатку 1 до ТД) про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного) у період 2019-2025 років (із зазначенням предмету договору, номеру, дати, адреси, контактного телефону, найменування контрагента). 2. Учасник на виконання вимог п.п. 2.2. Додатка 1 до ТД повинен надати розрахунок вартості послуг, який підтверджує стартову суму аукціону, із зазначенням загальної вартості тендерної пропозиції в гривнях без ПДВ та з урахуванням ПДВ (якщо учасник закупівлі є платником ПДВ), враховуючи те, що строк надання послуг - з червня 2025 року по травень 2026 року включно, тобто 12 місяців.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.