Період оскарження умов закупівлі - по 08-05-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 194 764 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 973,82 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44819434 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Сетченко |
| Телефон: | +380674159600 |
| E-mail: | moloko366@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовником в складі тендерної документації не оприлюднено в електронній системі закупівель Додаток 5 Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі (порушення абз.10 п.28 Особливостей).
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
20-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 09-06-2025, 09:43 по 20-06-2025, 00:00
Документи:
Зважаючи на необхідність детального аналізу документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, наданих Учасником в складі тендерної пропозиції, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Додаток до протоколу № 515 від 27.05.2025 ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції закупівля код ДК 021:2015 71610000-7 - Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти (послуги з Режимно-налагоджувальних випробувань котельних установок БКЗ-210-140 ПТ (ст. № 1), БКЗ-210-140 ПТ (ст. № 4) та ТГМ-84Б (ст. № 5) при спалюванні природного газу КП «ТКЕ» ЧМР на об'єкті Чернігівська ТЕЦ) Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-03-31-006893-a І. Згідно п.п. 1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1. Форма 1 Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Найменування сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного договору Перелік первинних документів (акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, акти приймання-передачі тощо) Контактні дані замовника / контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності) 1 2 3 4 5 6 7 ____________________________________ ______________ _________________________ (посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку за формою 1, але в графі 2 довідки «Найменування сторін аналогічного договору» вказав тільки одну строну договору – Замовника; В графі 6 «Контактні дані замовника /контрагента (телефон, електронна пошта тощо)» не вказано електронну пошту замовника. ІІ. Згідно п.п. 1.2. п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: «1.2. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2. Форма 2 Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № з/п Назва та кількість необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до вимог замовника Назва необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Кількість Зазначення належності * Назва та реквізити документа, що підтверджує належність ** 1 2 3 4 5 6 * Якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках – вказується “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України) ** Зазначається номер та дата документа щодо належності відповідно до графи 5 таблиці ________________________________ ______________ _________________________ (посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали) Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку за формою 2, але в графі 6 довідки «Назва та реквізити документа, що підтверджує належність **» не вказано номер та дату договору оренди приладів. ІІІ. Згідно п.п. 1.2.2. п.1.2 Додатку 1 Учасник повинен підтвердити наявність Декларації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці при роботі на висоті (понад 1,3м). ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В складі ТП Учасником не підтвердив наявність Декларації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці при роботі на висоті (понад 1,3м). ІV. Згідно п.п. 1.3. п.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: 1.3. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, учасник має надати довідку за формою 3. Форма 3 Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п ПІБ Посада Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом) * Інформація щодо освіти ** Інше *** 1 2 3 4 5 6 * документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо) ** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо) *** документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо) ________________________________ ______________ __________________________ (посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учасником в складі ТП надано довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але не за формою 3. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ п.п. 1.1., 1.2., 1.2.2, 1.3 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Учасник має надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Довідку за формою 1 тендерної документації, де в графі 2 довідки «Найменування сторін аналогічного договору» вказати сторони договор, а в графі 6 «Контактні дані замовника /контрагента (телефон, електронна пошта тощо)» вказати електронну пошту замовника. 2. Довідку за формою 2 тендерної документації, де в графі 6 довідки «Назва та реквізити документа, що підтверджує належність **» вказати номер та дату договору оренди приладів. 3. Підтвердити наявність Декларації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці при роботі на висоті (понад 1,3м). 4. Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою 3 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.