Період оскарження умов закупівлі - по 18-05-2025, 00:00
Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, м.Тернопіль, вул. Коперника,1, підприємства, установи, організації, зазначені в пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,«Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 29 408 912 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 147 044,56 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 35939939 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лень Павло Андрійович |
| Телефон: | +380352525848 |
| E-mail: | gkge@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, вул. Коперника,1 |
5 |
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Перелік виявлених невідповідностей: 1) У листі –відгуку вказане неправильне посилання на закупівлю та ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro. 2) В довідці про наявність працівників: відсутній наказ на дорожнього працівника Ковальчука І.М. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (згідно з додатком 3 тендерної документації). 2) Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно з додатком 3 тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) Лист-відгук має бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) за підписом замовника за аналогічним договором та має містити дані про: номер та дату видачі такого документу, номер договору, дату, предмет договору, ціну договору, якість виконання робіт, містити посилання на закупівлю та ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro. 2) Надати копію наказу про прийняття, переведення або інший документ, що підтверджуює працевлаштування працівника в Учасника (згідно довідки №2292 від 29.04.2025).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.