Період оскарження умов закупівлі - по 17-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 712 378 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 48 561,89 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 42078561 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://happyhouse.org.ua/ |
| Контактна особа: | Бабкевич Ольга Сергіївна |
| Телефон: | 380501432545 |
| E-mail: | VOPC-PEV@UKR.NET |
| Місцезнаходження: | 43008, Україна, Волинська область,Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20 |
6 |
ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД", яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів (місцева відкрита процедура) UA-2025-03-20-011690-a, щодо закупівлі Капітальний ремонт (переобладнання) медичних приміщень та конференцзалу комунального підприємства "Волинське обласне територіальне медичне об'єднання захисту материнства і дитинства" Волинської обласної ради по вул. Загородня 20, в місті Луцьк Волинської області (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) CPV: 45453000-7 Overhaul and refurbishment work. 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. По першому питанню порядку денного: Відповідно до п.36 Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до п. 41 Постанови № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно з ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено тендерну пропозицію, подану учасником - ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" (Далі - Учасник). Відповідно до п. 10 ст. 29 Закону: Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з наявністю великої кількості та складністю документів, що необхідно розглянути з метою перевірки на відповідність пропозиції вимогам тендерної документації, виникла необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД", яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною. 2.Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт (переобладнання) медичних приміщень та конференцзалу комунального підприємства "Волинське обласне територіальне медичне об'єднання захисту материнства і дитинства" Волинської обласної ради по вул. Загородня 20, в місті Луцьк Волинської області (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) CPV: 45453000-7 Overhaul and refurbishment work виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно пп. 1 п. 1 розділу 1 додатку №1 до тендерної документації (Закупівельної документації) Інформація про автомобільну техніку (на автомобільному ходу), що наведена в Таблиці А підтверджується документально, а саме: - у разі, якщо автомобільна техніка (будівельні машини та механізми) власна, то на підтвердження подаються копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічних паспортів) на автомобільну техніку (на автомобільному ходу); - у разі, якщо автомобільна техніка (будівельні машини та механізми) (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії договорів оренди з актами приймання-передачі (лізингу, надання послуг, тощо) та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічних паспортів). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. Крім цього, заява про технічне обладнання, інструменти або устаткування повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Згідно заяви про технічне обладнання, інструменти або устаткування Вих №1/19-05 19.05.2025 р. автомобільну техніку (на автомобільному ходу) Учасник залучає за договором №01/07 від 01.07.2024 року та договором №01/02 від 05.02.2024 року зі строком їх дії до 31 грудня 2024 року, тобто нечинні. Також відсутні копії свідоцтв про реєстрацію залучених згідно даних договорів та заяви транспортних засобів (технічних паспортів). Також заява про технічне обладнання, інструменти або устаткування відображає не усі основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»), а саме відсутні Будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат 1.2. Згідно пп. 1 п. 2 розділу 1 додатку №1 до тендерної документації (Закупівельної документації) обов’язковою є наявність фахівця з пожежної безпеки – не менше 1 особи, яка пройшла навчання з пожежної безпеки (надати копії наказу про призначення відповідальної особи та скан-копії протоколів (витяги з протоколу) засідання комісії з перевірки знань та посвідчення, які чинні на дату подання документа) У складі пропозиції учасника відсутній наказ про призначення відповідальної особи, а в наданих протоколі та посвідченні про перевірку знань з пожежної безпеки (файл «Охорона праці від 26 травня (Протокол+посвідчення).pdf») посада Романцова Ігоря Вікторовича відрізняється від вказаної у довідці про працівників (файл «2. Працівники.pdf») та наказі про його прийняття на роботу (файл «Наказ Романцов.jpg»). 1.3. Згідно пп. 1 п. 2 розділу 1 додатку №1 до тендерної документації (Закупівельної документації) кваліфікація спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань із загального курсу з охорони праці В наданих у складі тендерної пропозиції Учансиком протоколі та посвідченні про перевірку знань із загального курсу з охорони праці (файл «Охорона праці від 26 травня (Протокол+посвідчення).pdf») посада Романцова Ігоря Вікторовича відрізняється від вказаної у довідці про працівників (файл «2. Працівники.pdf») та наказі про його прийняття на роботу (файл «Наказ Романцов.jpg»). 1.4. Згідно пп. 1 п. 2 розділу 1 додатку №1 до тендерної документації (Закупівельної документації) необхідно підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум двома працівниками учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, які чинні на дату подання документа). У складі пропозиції учасника відсутні вказані документи. 1.5. Згідно пп. 2 п. 2 розділу 1 додатку №1 до тендерної документації (Закупівельної документації) Наявність робітників та ІТР підтверджується: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. Наданий учасником у складі пропозиції штатний розпис (файл «Штатка Альфа-Буд Захід.pdf.p7s») підписаний електронним підписом директора ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" 19.05.2025 року. При цьому у самому штатному вказано, що його затверджено Директор ТОВ “АЛЬФА-БУД ЗАХІД» (КЕП) Синиця С.В. «02» січня 2025 р.. Відтак наданий штатний розпис неналежно оформлений, що не підтверджує наявність робітників та ІТР. 1.6. Згідно пп. 3.3 п. 3 розділу 1 додатку №1 до тендерної документації (Закупівельної документації) надаються Документи, що засвідчують факт виконання робіт за кожним договором, що вказаний в довідці а саме: довідки форми КБ-3. У складі пропозиції Учасник надав не усі довідки форми КБ-3 згідно поданого аналогічного договору №12 від 28.04.2020 року, що не відповідає встановленій вимозі 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Згідно пп. 1 п. 1 розділу 1 додатку №1 до тендерної документації (Закупівельної документації) Інформація про автомобільну техніку (на автомобільному ходу), що наведена в Таблиці А підтверджується документально, а саме: - у разі, якщо автомобільна техніка (будівельні машини та механізми) власна, то на підтвердження подаються копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічних паспортів) на автомобільну техніку (на автомобільному ходу); - у разі, якщо автомобільна техніка (будівельні машини та механізми) (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії договорів оренди з актами приймання-передачі (лізингу, надання послуг, тощо) та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічних паспортів). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. Крім цього, заява про технічне обладнання, інструменти або устаткування повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). 1.2. Згідно пп. 1 п. 2 розділу 1 додатку №1 до тендерної документації (Закупівельної документації) обов’язковою є наявність фахівця з пожежної безпеки – не менше 1 особи, яка пройшла навчання з пожежної безпеки (надати копії наказу про призначення відповідальної особи та скан-копії протоколів (витяги з протоколу) засідання комісії з перевірки знань та посвідчення, які чинні на дату подання документа) 1.3. Згідно пп. 1 п. 2 розділу 1 додатку №1 до тендерної документації (Закупівельної документації) кваліфікація спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань із загального курсу з охорони праці 1.4. Згідно пп. 1 п. 2 розділу 1 додатку №1 до тендерної документації (Закупівельної документації) необхідно підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум двома працівниками учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, які чинні на дату подання документа). 1.5. Згідно пп. 2 п. 2 розділу 1 додатку №1 до тендерної документації (Закупівельної документації) Наявність робітників та ІТР підтверджується: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. 1.6. Згідно пп. 3.3 п. 3 розділу 1 додатку №1 до тендерної документації (Закупівельної документації) надаються Документи, що засвідчують факт виконання робіт за кожним договором, що вказаний в довідці а саме: довідки форми КБ-3. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.